NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 29.01.2007.

BAKA

Prerafaelitizam
Image and video hosting by TinyPic

Preko vikenda bili smo kod bake na selu.

Ona je jedna jako stara žena.

Čim smo došli baka je rekla:

"Svi, Jezus, totalno ste se raspištoljili. Izdat ćemo rječnik."

Ja sam samo upitao:

"Bako, bako, a zašto ti zaista imaš tako velike oči da vidiš uvijek preko i prije svih? Recimo, ovo s rječnikom...Evo, ja ću pomoći. Upravo ću na blogu objaviti jedan specifičan rječnik koji nam može poslužiti kao polazište. Pričekajmo do večeras. Da niz nebo večer spusti se i padne, kao na stol bolesnik u narkozi...!"

Odnekud se stvorila bakina susjeda Suzi* i brže-bolje priklopila:

"Ja bih da se objavi Riečnik."

"Eto, eto koji je smisao bloga: tu cijeli naraštaj brusi jednu misao kao voda rijeke oblutak! I ja bih, Suzi, da se Riečnik - Objavi! Evo, kad završimo Luce i ja raspru o ekspirozi - jer ona će kad tad izgorjeti od želje, i uzdići se iz pepela - vjeruj, Objavit će se Riečnik. Isprva Rečnik, a onda, zavaljujući svima nama, i Riečnik.",

odgovorio sam spremno.

Baka me je prekorila:

"Nemanja, there will be time to murder and create (and I will wait)."

Jedna lijepa gospođa, mislim da se zvala Luce, pogladila me je po kosi i nježno prošaptala:

"Rasprava je završila, možete se baciti na Rijećnik.
Babo, čuvaj mi mjesto u prvom redu
."

A moja je baka zaključila (jer njena mora biti zadnja):

"Podnaslov Rijećnika bit će Lijećnik radi političke korektnosti prema ljudima koji ne mogu izgovoriti glas r."

Tu je rasprava završila.

Inače, moja je baka jedna lijepa žena. Ona je seoska učiteljica. Evo kako izgleda:

Image and video hosting by TinyPic

Ona nije samo stara, lijepa i ugledna, nego i pametna. Ovo su neke od njenih misli:

Kurtz je nenužno zlo.

Halucinogeni u prerafaelitizmu.

Atopija je oksimoron u jednoj jedinoj riječi: neumjesno mjesto!

"Još uvijek" je pleonazam.


Nedavno mi je sub rosa kazala: "Reći ću ti, Nemanjo, povjeriti se da sam s prijateljicom osnovala Klub ljubitelja pleonazama i kad god uočimo u javnosti kakvu mrcinu poput "gratis poklona" ili "vjenčane burme", odmah bilježimo."

Ja jako volim svoju Baku.

Ona mene isto voli.

Ljetos mi je dala sliku dide. On je nastradao u ratu, a bio je jedan jako lijep čovjek, kao i svi naši vojnici:

Image and video hosting by TinyPic

Vidite i sami zašto se baka zaljubila u didu. Kvaternika.

On je nestao u vihoru rata.

Baka sad ima novog didu. Često se znaju ludirati, a ima i sliku o tome:

Image and video hosting by TinyPic

Ja rado volim biti kod bake na selu, jer tamo ima puno životinja.

Jednu sam i nacrtao:

Image and video hosting by TinyPic

Jedva čekam da opet idemo na selo k baki.




Nemanja, 1.c razred o.š."Stevan Prvovenčani II", Zemun

____________________________________

*Evo zanimljivog razgovora koji sam poveo s tom gospođom:

- Ja imam par pitanja o seksualnosti., reče ona.
a)Postoji li neki, da tako kažem, fenotipski obrazac po kojem možeš razlikovati kokošetinu od pičetine?
(nudge-nudge)
b) Pročitala sam negdje da je, kad frajeri doživljavaju vrhunac, velika mogućnost da orgijastički, frojdovski fiksirani objekt pretvore u racionalistički: dojke koje speluju teoriju kulture oxfordskog profesora književnosti ili vulva koja "asketskim protestantizmom" preobražava donedavnu religioznu virtuoznost u hm! ovostrano svladavnje podataka o nutricionističkim vrijednostima sjemena?! Zanima me ima li ovo veze s prethodnim pitanjem?(wink-wink)
Imam još nekoliko pitanja političke naravi, ali neću ih postaviti jer ću zvučati pretenciozno što mi do sad uopće nije bila namjera.
Kiss!
Image and video hosting by TinyPic
Na što sam ja lakonski odgovorio:
- Herr primarius Kizza, mislim da treba kazati i second opinion maker u slučaju pacjentice a.!
Reč je o uvaženoj koleginici koja izdaje "Die Fuckel", virtualni časopis za anhedoniju i drkadžije.
Mislim da nam kolegijalna solidarnost nalaže širi odgovor:
a) Kizza i ja ne može da ne doživimo ugodu, tako da o anhedoniji imamo mišljenje kao turski ambasador o operi "Nikola Šubić Zrinski": razumemo šta oće da se kaže, ali nekako nije zgodno da se to nama predočava, bre batice, mojne, razumeš!?
b)Obrazac postoji i može da se kupi u "Narodnim novinama". Tražiti fenotipski obrazac.
c)Šteta što ste samo pročitali da je, kad frajeri doživljavaju vrhunac, velika mogućnost da orgijastički, frojdovski fiksirani objekt pretvore u racionalistički: dojke koje speluju teoriju kulture oxfordskog profesora književnosti ili vulva koja "asketskim protestantizmom" preobražava donedavnu religioznu virtuoznost u hm! ovostrano svladavnje podataka o nutricionističkim vrijednostima sjemena! Naime, to isto može da se doživi radnim danom od 9 do 17 a subotom do 14 sati u našoj La Boratoriji "Ora et Labora" na Svetom Duhu. Molimo da objekte donesete sa sobom. Za pretvorene objekte ne odgovaramo, jer mi odgovaramo samo pred sudom svoje partije.
d)Sve je to u izravnoj vezi s prethodnim pitanjem. Samo, pitanje je kako ono glasi! To je i pitanje vama.
S osobitim poštovanjem.


- 14:30 - Komentari (8) - Isprintaj - #


View My Stats