NEMANJA: SMIRENOUMLJE

petak, 22.12.2006.

GABRIELOV PRINCIP, ILI: KAKO JE DOŠLO DO PRVOG SVJETSKOG RATA

Image and video hosting by TinyPic

JASNO DA SEREM. UOPĆE SE NE RADI O STEINEROVOM ŠTOSU S GABRIELOVIM PRINCIPOM KOJI NA ČUDAN NAČIN KOINCIDIRA S GAVRLILOM PRINCIPOM, NESREĆNIM ZAČETNIKOM PRVOGA SVJETSKOG KLANJA, NEGO JE RIJEČ O METAFORI POVODA: OVDJE ĆEMO DA RAZJASNIMO ŠTO JE NEPOSREDNO PRETHODILO NEMANJINOJ ODLUCI DA ČINODEJSTVUJUŠĆI OTVORI OVAJ PROTUBLOG; TU SE DAKLE NE TUMAČE NAČELA I UZROCI, NEGO SE IZNOSI JASAN, NEDVOSMISLEN I NEPOSREDAN POVOD OVOJ ČUDESNOJ POJAVI. ZABELEŽENO NA BLOGU BRATA NAŠEGA INHIBITORA KIZZE MARKIZA OD OTRANTA, VLASTORUČNO: NEMANJA, METEŽNIK STAR 5 ILJADA (TISONŠTA) GODINA.

O Gabrielovom principu, tek ukratko: Svaka je epoha pod znakom nekog nebeskog arhanđeoskog zaštitnika; pre ove naše, zaštićene Nebeskom Gardom Sv.Mihaela (o čemu više na blogu NJEGOVOG PRVOSVEŠTENSTVA OTAJNOG PANTOKRATORA SVEVASELJENSKE POSVUDI NAŠEGA I DRUGIH MOGUĆIH SVEMIRA, LEPOG I DRAGOG BLOGA JEDINOGA, na atresi: DRAGI BLOG inc.) vladika bijaše ing.arh.Gabriel, sa svojum prisegnutom vojskum. O tim pizdarijama mogao bih potegnuti do 'Steganographie' Johannesa Trithemiusa ili do kuma Agrippe od Nettesheima, ali, nije potrebno: važno je samo to da se epohe kojima vladaju Gabriel i Mihael javljaju susljedno, iako savim neprecizno i proizvoljno: tu netočnost, ili kozmičku komociju, koristi Steiner i, produžujući mandat Gabrielu, čiji princip vlada do pred kraj 19. stoljeća, uviđa da taj Gabrijel Princip ima svoje konkretno historijsko ruho - u liku Gavrila Principa. Ostalo je povijest.


grcam, njištim, ržem, ne znam što reći m for murder 20.12.2006. 18:11

Nakon dvotjednog putovanja po Istri, odlučio sam se malo skrasiti u prekrasnoj Rijeci gdje sam mislio napisati par osvrta za književni časopis Kamov. Ušao sam u turistički ured po prospekte. Tamo je sjedio neki očalinko i na nešto nalik penisu nabijao savim malo pile, da, živo pile kakva majke svojoj djeci paganski kupuju pred Uskrs. U drugoj ruci držao je roman Gola vučica u koji je debilno buljio dok je šiljio pile koje je imalo izraz očiju kao da ništa ne osjeća. Tada je zazvonio uredski telefon. Očalinko se javio. S druge strane čuo se odvratan ženski glas.
- Ljubi, što mi radiš, jesi li poboldao neku novu kritičicu? Ili me opet praviš ljubomornom s onom drugom Majom.
- Vodim ljubav s piletom.
- Ajde, super, ono zadnji put kad si gurao kurac u odvratnu skotnu štakoricu mi nije baš bilo okej. Zašto me, dragi, imaš potrebu pravit ljubomornom. Zar si toliko nesiguran?
Ured je zaudarao na perje i na nadolazeći svrš. Nisam više mogao slušati službenikov razgovor. izašao sam. IZGNANIK 20.12.2006. 18:38

piki,jel to tvoj intimni, autobiografski doživljaj? nekako si preuživljen da bi bilo slučajno. riki 20.12.2006. 18:52

da si se odmah vratio u reku i odvezao leš s radijatora. mnogo, bre, smrdi u komšiluku. gug 20.12.2006. 19:06

Ovo je zaslažilo da bude ponovljeno: mirkec s kolko ćeš proć na polugodištu? ja brijem da ću s dva e..ono ne..stari će me ubit kuiš ono ne. nego, kam izlaziš, kaj slušaš i imaš kaj protiv pankera? e super si mi ono.dobro si mu reko. baš si ga odjebo , čoeče , ono ne. ajmo se nać i cugat na ribnjaku , ono. ha oš a
Izgnanitshce, nije dovoljno samo sisanje kurca. Trebaš imati pneumatski srk. Onako, da mi bubrege centriraš kad usišeš. Kao odčepljivač slivnika. Samo nabiješ usta kao gumu na slivnik, i hermetično hermetistički zatvoriš dovod kiseonika. Potem povučeš! Ej, koji je to usis!
Samo ti kamenčići krenu!
Ja mislim da su najbolje pušačice pičke iz Međimurja. Kad ti ga one pozaugaju možeš biti miran dobrih šest dana.
Ne znam je li tome pridonio nekakav poseban rad usana ili nostalgičnost međimurskih pjesama, ali nakon mog iscrpnog istraživanja zaista mislim da takvih pušačica nema ni u Soko Banji!
Što ti misliš? Dragi blog 20.12.2006. 19:08

Jedno vrijeme sam slovio za pičku iz Međugorja. Po cijeni od 100 kuna mogo dobro posisat kurac. Dolazim u kuće. Stric me vozi sa svojim kamionetom. Moj broj je u malom oglasniku Večernjeg lista po šifrom "Sisavac". Veselim se vašim pozivima! IZGNANIK 20.12.2006. 19:21

Koje umobolne gluposti. Ti si dečko zreo za ludnicu Mirkec Veličanstveni 20.12.2006. 19:25

Nije mi jasno zašto ljudi misle da samo pederi vole nekom drugom muškarcu gurati kurac nekamo.
Baš ste čudni, o, ljudi.
Markiže, kaćeš da me karaš? Luce 20.12.2006. 19:54

Luce, javio mi je brat Nemanja da se opasno naložio na tebe. Markiz de ga Sad 20.12.2006. 19:57

Mirkec, ako su ovo gluposti, onda nisu umobolne, a ako su tekstovi umobolni, onda nisu glupi. Ti si Mirkec zreo da te Izgnanik kara u nosnice, svojim turbo-spešl unosnim kurčićem.
On to voli, on to mora.
Znaš kako ćeš imati protočnost vazduha - k'o turbina Concorda.
Kad ušmrkneš malo od ovih dečaka iz MVPa što dampiraju cene Kolumbiji, ima da posišeš sve linije Dalmatine!
Inače, baš mi je simpatična Colinda Escobar! Neviđena pička!
Čuo sam da je uvela crtanje na Diplomatsku akademiju kao obavezan predmet!
Još samo da Čobanković uvede poticaje za sadnju sinsemille, pa da krave daju po 200 litara mleka dnevno, de će da nam bude kraj!
Imam o tome dve smešne priče koje se kažu vicov.
- Je l' ti puši krava?, pita jedan Zagorec drugog.
- Ne.
- Ha, ha, ha...Onda ti štala gori.
To je gotov prvi vic. Smešan je jer isprva je čudno da puši krava, a onda što se ovaj raduje što onome gori štala. To je Mirkecu jako smešno. Još i danas.
I drugi:
- Isuse, kak je vaša krava debela!
- To je zato kaj imam dobru travu.
- Je? Dajte onda i meni sfrčite jednu!

Ha, ha, ha. I taj je smešan. Jer je ovaj drugi mislio da ima travu za pušit u štali onog prvog kaj mu krava ne puši nego mu štala gori.
Odlično, za bogove, ne? Nemanja 20.12.2006. 20:02

Čuj, Markviz, nisam ja ništa nikome javio, ali, stvari stoje ovako: Luce je vanserijska pička, i mada ja preferiram tv spram radija - Mirkecu: treba mi i slika, a ne samo ton - ovdje je ton to te mere hi-fi, da bi mogo gotovo da je pojebem i na neviđeno. Uostalom, uz takav ton mogao bi da zamislim sliku kakvu god želim!
Konačno, budući da Luce vapi za dobrim predbežićnim karanjem, mogao bi da je iztaslačim i iz čisto verskih razloga i osećanja, onako, kao bližnjeg svoga.
Ne znam šta Luce misli... Nemanja 20.12.2006. 20:08

Ne, ovo da se Nemanja popalio na Lucu, meni je ono turbo-fejs, fejs priča. Iako je Luce mene pozvala da je pred Božić dođem karat u to selo, ovo sa Nemanjinom pohotom me jebeno zaintrigiralo. Taj spoj, Nemanja vrhunski intelektualac u dendijevski skrojenim sakoima i konzervativne frizure lagano nakovrčane odozada, mi je prejebeno. Zamisli, on takav odlazi u to selo kod te obične pičke Luce koja je pun kurac seljačka i nepismena. Volio bih znat kako će započet razgovor ili će nemanja odmah htjet karat. Zanima me i njihova prepiska preko mejla kada će Nemanja ugovarat mjesto karanja. Oh, Nemanjo izjebi tu seljančicu. Zanima me hoćeš li odmah nakon snošaja oprati spolovilo u mlakoj vodici. I da li ćeš dok ćeš to obavljat dozvolit da ti Luce promatra stražnjicu dok ćeš biti nagnut nad lavor. Mislim da si ti u izlaganju svoje intime djevojačkom pogledu stidan poput kakve sijamske mačke. To je tvoj jedini danak naukovanju Tome Akvinskog. IZGNANIK 20.12.2006. 20:19

Izgnaniče, de ćemo na Ponoćku da se izđuskamo i da se nabacujemo časnim? Još ne mogu da zaboravim onu malu Imakulatu iz Frankopanske, ej, koja brijačica - ne sme da govori, a toliko je komunikativna, čudo jedno!
Ja ću tebe da vodim do hijerotonisanog protojereja Sifonija. Što on lepo ume da bigliše, ne bi živ čovjek mogo da pogodi!
Monasi su u molitvi inače kao sveče što tinjaju pred ikonom!
Neobično lep prizor!
I ta molitva srca, to taborsko svetlo preobraženja, sve to treba da nas obasjava i greje i dok smo mrtvi pijani ispred crkve i bauljamo tražeći de se kupuju ulaznice za priredbu!
Jedva čekam da odvalimo Kiro Eleison! Kad ministar Kirće zaigra za ponoć, ima sav kriminal da poumire od smeha.
Ima li kod vas matineja Ponoćke, pa da odemo i na after? Nemanja 20.12.2006. 20:19

Ja sam brate SIJAMSKA MEČKA, a ne mačka, Machu ti Pikchu jebem!
Šta ja ima da se dogovaram? Dolazim u mesto i, jasno, intuitivno i po njuhu - kučka se tera, bre, njušim ja to i ovako, linearno - što je jedno te isto jer je nos organ volje, a volja instrument intuicije (vidi. Cipra, tumačenje 98. Heraklitovog fragmenta "Duše mrtvih mirišu u hladu"), pa dakle ja dolazim do nje neminovno, kao radnička klasa nakon buržoazije, neumitnom logikom smene godišnjih doba: kao što kiša pada, a pas laje, ja ću da je karam s neminovnošću prirodnih pojava!
I to onako čisto, bez suvišnih pitanja, snažno, kao ausanska brana, odolevajući bujici emocija - njenih!
I još ću ponešto da pregrizem, jer sam čuo da u tom selu rade dobre švargle i pitu savijaču kičme!
To mi je jedini plan, osim da unajmim eroplan. Mrzi me da se po ovoj magli jebem do tamo neke vukojebine! Pa ne mogu ja da jebem nakon dva sata tandrkanja po šumama i gorama!
Je l' to konceptualno u redu? Nemanja 20.12.2006. 20:27

Nemanja, jesi skužio ovo, u istu sekundu smo poslali komentare, ovo je već patafizika. Tako se bojim ove podudarnosti, ne znam što da iščitam iz ove paklene igre brojeva. Oh, da, tako bi rado volio da zajedno odemo u kaputima na ponoćku u onu crkvicu u tkalčićevoj. Tamo je unutra tako vlažno, volio bih da iskreno pjevamo božićne pjesma. A poslije bih da si naguramo petarde u šulenzare. Da, volio bih i prisustvovati orgiji u pravoslavnoj crkvi, imaju li oni časne sestre? Volim uniformirane žene kad mi pokazuju butine. Na Badnju veće uvijek sam tako usamljen. Nemam obitelji, svi su mi pomrli, a rođaci me se gnušaju. Na prošli Badnjak sam uz bocu crna vina iščitavao Kiševu priču iz zadnje faze - Jurij Golec. Tako bi se volio proveseliti s tobom, a opet da usput i nešto izjebemo. Poslije bi slušali Kočiša Zeca: Na Badnju noć ko uvijek ću ti doć, da ne budeš mi sama da na(kitimo) bor." Otpratio bih te do stana poslije. Pa bi si još negdje naručili picu sa plodovima mora. IZGNANIK 20.12.2006. 20:30

Tako si lijepo i istinito opisao ovu jebačinu s Lucom, da mi se na trenutk čak kao počeo krutiti penis. Sviđa mi se kako si u svojoj snazi spreman odoljevati ženskim emocijama. Ti su tu samo da pojebeš, a kasnije obnoviš snagu škembićima. Vidiš, ti si pravi potentni Srbin, dok kod nas zagrepčaneca to ide nekak drukčije. Ja bi to volil obavljat kao u pjesmi Đimija Stanića, Gospa Jela. Onak da se ništ izravno ne govori, i da se ima nekih štruklica prvo pojest tam kod Jegerhorna. Ja ti jako volim tancat s curama i šetat po maksimiru, a onda da kod nje idemo na mlince i štrukle. Divim se tvom opisu iskonske jebačine. Nije ni čudo što na raspolaganju imaš aeroplan IZGNANIK 20.12.2006. 20:40

...........................ze.......................
.......................zečjisf...................
.....................prišivenize...............
..................prišivenizečjisfi...........
...............prišivenizečjisfinkte.......
...........prišivenizečjisfinkterpriši..
........prišivenizečjisfinkterprišiveni
......prišivenizečjisfinkterprišivenizečj
...prišivenizečjisfinkterprišiveni zečjisfi
.prišivenizečjisfinkterprišivenizečjisfinkte
prišivenizečjisfinkterprišivenizečjisfinkterpr
........................zečjisf............................
........................zečjisf............................
........................zečjisf.......................... lolla 20.12.2006. 20:43

ljubavi, okitila sam ti jelku zečjim sfinkterom kad ga toliko voliš da ne propuštaš priliku spomenuti ga! lolla 20.12.2006. 20:45

na vrh ću se nabiti samo za tebe ljubavi moja lolla 20.12.2006. 20:47

baš gledam. sjebo mi je jelku, šupak prokleti. lolla 20.12.2006. 21:02

Nemanja, gotovo da sam izgubila vjeru...
Što mislim?
Meni samo pička misli i ja, eto, jadna, slušam njene zapovjedi.
A na tebe je poskočila, iju! Već odavno. Iju! Luce 20.12.2006. 21:02

ja nisam, al piše da je vlad bulić, natrpam ga u bulju čikljavu! gug 20.12.2006. 21:04

I ja se divim to opisu! Moram priznati da je poredba s Asuanom iznenađujuće lepa: iznenađujuća i lepa, izenanđujuća, i možda zato lepa! Gongora bi slomio kurac kundakom da može da je pročita!
Inače, ja ne volim da u zavojima Kočić, znaš Zec! Ahahaha, i taj je vic jako dobar. (Jebote, nos mi je k'o Kilingmanđare!).
Ne, nemamo časne sestre: sve smo ih pojebali!
Imamo časnu braću.
Još njih dvojicu: Amfilohija Radovića, i još jednog mohana s Athosa, mislim da se zove Dejan Savičević.
Ni ja ne mogu da izdržim koliko sam popaljen na polnoćku! Ima bre da pocepamo, aaaaaaaaaaaaa, ima sve sa sebe da satrem, pička mu lepa materina koliko ja volim da slušam sve te propovedi, pa onda obitelji u svečanom ruhu, pa dečaci očešljani na stranu, devojčice što mirišu na sapun i greh, mlade majke u vlažnom krznu i ozbiljni očevi visokih, hrvatskih čela, u dole, u sffumatu apside, kresi se Kristuš na propelu i namiguje: Nemanja, Nemanja, bre sine, yo, man, gospodi pomiluj, nabijemihnakrurac kud su me morali na križ...! Te moje rane dečačke gornjogradske barokne fantazije jedne lokalne, panonske, autentične katoličke mistike u zanosu napjeva Rajska djevo, kraljice Hrvata, odredile su me već zarana, moj amice, tako tragično i duboko, da su sva kasnija moja frivolna karanja i taslačenja diljem ovog otužnog blatnog dna jednog davnoiščezlog uzaludnog mora - ovde je i more izlapilo! - samo efemerna grudva na fonu večnih Alpi mojih tadašnjih uspenja!
Sori, druže, znam da drkam kurac, ali ja se tu i tamo malo hrvacki opustim, pod dojmom kasnopubertetske lektire jednog osamljenog starca sa Gvazda il' Zagvozda, i onda to navre iz mene, to nešto mutno u nama, moj Iznaniče, i tada mi treba jedna bela ruka na mojoj tamnoj glavobolji.
Ili barem jedan vešta, poput voštanice izbledela ruka, na mom rumenom, pusirajućem, nabreklom kurcu u koji mi odite i ti, i Markiz i Luce, jer ne mogu više da dočekam tistega Božičja u Lepoj Našoj Rvackoj.
Šta ste mi kupili, a?
Jesam dobio ona sabrana Matoševa dela koja ste mi obećali lane?
Ili barem ćilibar! Nemanja 20.12.2006. 21:14

JA SAM PEDERI, šta je pičke, šta se penite?
I šta onda?
Ko ima šta da mi kaže može da mi se na šalter obrati, nabijemvas na atakurac (otac svih kuraca, turc.).
Luce, ljubavi, to jasno i tebe ide, ali posebno, pod drugim, drukčijim i zanosnijim uvetima.
I meni skače kita čim se tebe nešto pita, i ne mogu da ostanem indiferentan, k'o pred Hertom drugar Tita!
Polizao bih te k'o marku s likom kralja Aleksandra? Da se nikad ne odlepiš od nevine beline tvoje plahte, kao kralj od pisma (Zrinskog Katarini). Nemanja 20.12.2006. 21:17

donećemo ti nesabrana, bre, rastresena dela i od tog Matoš i pride Šimić iz reprecentacije i čiku Blaževića Ćiku da ga iskaraš ko brata, bre, jel to u redu, majku mu. i ćilibar da to radite na njemu, ko ljudi, bre, a ne ko svinje. gug 20.12.2006. 21:20

Markiše, možeš to da obrišeš, k'o kurac firangom.
(Jebote, to je poredba, a ne Vidojević i Bulić)
Hteo sam tek da privućem pažnju.
Nekako smo Izgnanik i ja ostali sami.
A do pederluka mi nije, ne znam, nekako pred Novu godinu više volem pičku nego rusku salatu!
(Bože stvarno mi idu te poredbe i usporedbe) Nemanja 20.12.2006. 21:21

Nešo brate, poručio sam ti sabrana dela Slobe Miloševića kod protojereja Antilopija. Reko je da će da ih pošalje, a ka'će ne znamo. Markiz de ga Sad 20.12.2006. 21:21

Jelku bi ti ja sjebo odmah, samo da nas upoznaš.
Ahahaha, o jebote, ne znam je l' me bolje danas idu metafore ili comic reliefs!
Što vi mislite?
(Jebo sam vam danas mater; te Nemanja vampir, te de ga se denu...e, saće da vam sve pojebem tako da će na Ponoćku da idete puzeći!) Nemanja 20.12.2006. 21:23

Opet si cuclao tripove jebem te munjenog. Jesam ti lijepo rekao nemoj Nešo, nisu halucionogeni za tebe, ali ne ti moraš da cuclaš. Markiz de ga Sad 20.12.2006. 21:27

Izgnaniče, nije nimalo čudan ovaj sinkronicitetanus: ta, ti i ja, ko Marks i Engels, mislimo isto i na razdaljinu! Veliki umovi isto misle. Vidiš, s karama nije tako, zanimljvo. I ti imaš dobru batinu, šta jes' jes', ali, ne znam u čemu je stvar da ti srazmerno malo karaš u poređenju s onime šta bi čovjek takvih apetita mogao i trebao. Ili je tebe intelektualni rad posve odalečio od pičke?
Ja vidiš bez pičke ne mogu: ja kad vidim pizdu, k'o Alaj Čauš alku!
Konj njišti, borealan, sapet, ruka čvrsta, a ud napet,
snažna šaka, jedro bedro, dugo koplje, čelo vedro!
Juri alkar prema sridi,
Nabijem ti kurac u pičku pa ti vidi!

Pablo a ne Ruda Špoljarić, Sinjske impresije Nemanja 20.12.2006. 21:28

Ljubavi moja aristokratska, nisu ovo halucinogeni, to su halogeni! Oči mi vide i kroz vekovnu panonsku maglu klajnbirgerskih predrasuda i tabua, i proziru do najbuljih slojeva ženskog bića: do jajnika, i dublje, u misterij orga(ni)zma!
Jer ja ne karam!
Ja sondiram.
Ja se ne šparam.
Ja udaram.
Mike Tyson
Nego, Luce, bre, što se ustručavaš, što mi se ne obratiš izravno: Dečače, Nemanjo, dok je mesec fool, ti si tako cool, a kad bude poon, jebi me k'o Hun! Nemanja 20.12.2006. 21:41

Nemanja, mili, ukazao si mi se u Dukatela sirnom namazu s povrćem koji upravo s komadima bijelog, gospodskog kruha utrpavam u mazna, pušačka, seljačka usta.
Komadići peršina najeckani u bijeloj masi kao ulješčići lelujaju po mom jeziku i smetaju u savršenstvu bjeline. Tako zamišljam našu jebačinu, iglice bora ili komadići piljevine i tvoja sperma, sve zajedno u mojim ustima, susjed Pero je baš jučer pilio drva, još je sve toplo.
Idila: kurac, smrad iz septičke, bijeli Božić i naravno, Dukatela.
Vlaga me vlaži, na kruh me namaži.
Što želiš da ti kupim, pizdune, zar ti nije dovoljna moja pohota? Luce 20.12.2006. 21:45

De, burazeru, obriši onaj idiotluk, sad i mene smeta.
A ti Luce, ako si spremna za jedan iskren umetnički život u dvoje, samo reci.
Znaš da čeznem za tvojim mirisom, Nemanja 20.12.2006. 21:49

Huni su jebali u letu
pioniri na sletu
turni mi ga ko da predaješ štafetu
odano i odlučno
Večeras mi ne idu rime
Nemanjo, jebi me, prosto, odavde sve do pizde materine Luce 20.12.2006. 21:51

Spremna. Luce 20.12.2006. 21:52

Luce, Lucija, Svetlano, e odsad će da jedeš samo jaja, moja ili riblja, nije važno: kad te ramažem po snegu - valda matori lovi!? - k'o kavijar po putru, kad te pojebem da posramim i Kama-sutru, znaćeš da si jednom imala muškarca!
Jašta ću nego da te jebem k'o da mi je zadnji put,
k'o pred streljanje,
Kad ti ga nabijem, bit će golden šut,
K Bogu pelanje,
Po nebeskoj lestvici
Na kurčevoj glavici
U štalici, na travici,
Vu božničnoj maglici. Nemanja 20.12.2006. 22:07

Mila, sasvim razumem ovu viziju s Dukatelom: na komadu belog i ja imam osećaj igličastog jezika, svog, ili materinjeg, ne znam!
Ali, pustimo lingvistiku!
Luce, po kurcu mi šeta divizija mrava, trne sam i željan,
krut kao pruska disciplina,
hladan kao raska zima.
Čeka. Propet.
Taj u želji kurac sapet,
osluškuje pičke lepet
kad je natakne onda bu sve za pet! Nemanja 20.12.2006. 22:14

Večeras ti ne idu rime?
Pa kako onda lepota peva, ako sada šuti?
Što se tiče pilovine, zanimljivo, još od posjete Svetom Trojstvu i Zdencima nisam karao u pilovini!
To mi toliko nedostaje: taj bukolički spleen božićnog zajedništva u čestitoj priprostosti, taj miris stajice i kravice, jepftini bomboni od šećera u srebrastim šuškavim papirićima što se šljašte kao ljeskava riba u plitkoj vodi, šarene kuglice i ferari-crveni licitar, i napokon golema pizda tetke Jelže nad limenim lavorom!
E, to su bili Božići, a ne ovi danas... Nemanja 20.12.2006. 22:21

Luce, jebeš ti to, javi se dušo jer ja mora večera nešto da pojebem, inače ću da kolabiram! Nemanja 20.12.2006. 22:27

Odoh mili,neutažena,
doći ću ti kroz poluciju,obnažena
otići opažena
razmažena
žena
Pusa u kurac,drito!
I da, na štalici, ali ne u travici
već na slamici. Travica može u ručicu
i drito u glavicu. Ali ne u kurčevu, odoh, srce, srećo, dušo,
zadovolji se večeras mišlju da si mi u srce ušo. Luce 20.12.2006. 22:39

ne znam, ganulo me sve ovo, štalica, travica, nemanja i polucija, last christmas I gave you my heart. ne znam, eto, božić me pere ko ariel s mikrogranulama jako flekavu robu, htjela bih da i droljac osjeti čaroliju božićne ljubavi i da napiše afirmativnu kritičicu romana vlade bulića i da ga markiž odveže s radijatora, ne znam, naklonjena sam bijednicima, zovite me mama terezija, sretan božić! Manistra 20.12.2006. 23:01

Krasna pjesma: opažena, razmažena, žena!
I onda obrat: pusa u kurac, drito!
Ke beleca!
Jebem ja sve Tatjane Gromače, sestro, ti si meni Poetesa! (Jasno, jebem ja sve TG figurativno; tebe, preporučam se, doslovno!).
Nažalost, morao bih se večeras zadovoljiti mišlju, i to ne da sam ti ušao u pičku, nego u srce, što mi je podjednako i drago i maštovito (Kao u 'Likovima s krme'), no ne pristoji se jednom Nemanji mlatiti monstruma vođen mišlju, rečju ili propustom: ili delom, ili nikako.
Al' kako ja mora nešto da pojebem, barem oproštajno, pre no što se zavetujem na večnu vernost tvojoj arhepizdi, molim, ispričaj me i shvati: neću da jebem nego onako, po navici, makinalno, rutinski, bez interesa i bez osećaja, bezćutno a bez skrupula, bezbedno a bezobrazno, bez obveza i bez obzira, a s pogledom preko, overlookom izravno na slamicu, u štalicu, k'o u kave šalicu: u budućnost.
U kojoj, k'o u nekoj plavoj skaski, sakaš me, da znojan zaspim, da mi sve do mlečnog jutra, skidaš s kurca sira, putra, i dok kuca stara vura, radiš sve što god bi htela, da mi nežno sišeš kurac, my fair lady Dukatella! Nemanja 20.12.2006. 23:03

Ej, Manistra, Manistra, moja braća i ja, baš sam nešto mislio...Vidim da si famigliarna s dosadašnjom poijetskom sitaucijom, pa da ne duljim, moglu li ja večeras pojebati tebe, onako, ništa osobno, da utolim želju, jer vidiš da sam poludio za Lucom? Please, sis, izađi mi ususret, ej, molim te, evo, dat ću ti da mi ga pušiš kad god hoćeš! Nemanja 20.12.2006. 23:07

ništa od toga, buraz. znam da ti je raspalilo maštu moje priznanje da imam razumijevanja prema bijednicima. slutim i to da si očajan. ipak, toliko si mi omilio da želim vjerovati da nisi toliko očajan da između poljupca iz milosti i metka iz milosti biraš poljubac. ako jesi - pusa, suosjećajna. Manistra 20.12.2006. 23:17

gle, ustvari, volim izgnanika, to ti je. monogamna sam. Manistra 20.12.2006. 23:22

Vidim sestro da se nećkaš. Jebiga, prošo voz. Već ti ja jebem sestru.
Nego, nisam, sestro, nisam očajan, vidim ja da ti odavna nisi imala dobrog jebača u kući: pa nije muško očajno istom kad mu se digne kara! Gde bre očajan? Koji ti je?
Jedino, ako rezonuješ. E, mora da je očajan kad oće mene da kara!, to je pravilno, jeste, to bi zaista značilo da sam silno očajan.
Samo, lepo sam ti rekao: ne želim ja da karam tebe, nego si ti naletela, k'o kartonska kutija ujesen, onako, nošena vetrom, ni kriva ni dužna. Ja bi to isto rekao bilo kojoj drugoj, da je nekim slučajem prva svratila. Ništa osobno, Manistra, sestro, bože tebe, ko da se ne znamo sto godina.
I šta se odma vređaš i šta to ima veze s emocijama? Monogamna! Pa boli me kurac, ne ću da te ženim ako ću da te jebem!
Ti si stvarno malo pogubljena, sestro, i ja ti toplo preporučam časove kod Lucije; malo jebavanja po seblu da ti vrati rumenilo u obraze i da vidiš kakav će to beli Božić da bude!
Volim i ja tebe i ti si meni mila, pa te ljubim pred spavanje u čelo, dok sestricu pridržavam levom, nežnom rukom za trbuščić (bože, što ima nežnu kožu, k'o podstava moga šinjela!), vlažan kao njuška vučija, tvoj Nemanja 20.12.2006. 23:38

Manistra, izgleda da je mala kučka lagala kako bi lakše došla do kurca: čini mi se da ti ova Peekaboo nije prava sestrica, zar ne?
Kako je nekako bezvoljna, bez daha i bezstrasna, ne bih rekao da ste u rodu; tebe pamtim kao mahnitu, onako petrarkistički pretjeranu!
Ovo je kao da karam devojčicu sa žigicama!
Svašta!
Zagrepčanke! Nemanja 20.12.2006. 23:49

Čuj, Manistra, izgleda da ništa ovde ne odgovara prvotnim izjavama: sad ispada da i nisi milosrdna i da nemaš razumijevanja prema bijednicima:"Nikakav trag nisi ostavio, Dado. Za koju godinu te se neću ni sjećati - toliko si vrijedan", kažeš! Jebiga, sestro, ti si zaista pokolebana! Nemanja 20.12.2006. 23:55

Mmmm, orgije u Markiza. Kako prigodno, Markec, da organiziraš ovaku feštu za Božžić. Ugođaj bio bi potun kad bi i Moljo navratio, (to si potajno želim za Božžić), ali sve si nekako mislim (šmrc) da se knjiški krtičar ljuti. Baka 21.12.2006. 00:09

je, nemanja, je. stvarno ću morat do harema svete polucije, možda mi raspale želju eunusi, volim kad me golicaju perjem i šapuću bedastoće u ženskim rimama, aabb, povampirim od toga. dobro si naslutio, nemanja, brate, nećkam se, takva sam, razdiru me dvojnosti. prezrela sam tjelesnost u zadnje vrijeme, želim dodirnuti neraspadljivu ljubav, čitam upanishade, i kad napišem ovaj komentar, ugasit ću komp i sjediti u mraku u pozi u kojoj bi rado uzeo lucu, samo da ste oboje dovoljno razgibani. ali, kažem ti, meni nije do tijela više stalo, sve mi se to tako banalnim čini. sigurno ćeš me prezreti zbog toga, ti kojemu je melodija na mobitelu naštimana na madonnin 'material girl', čula sam. meni svira "nek ti bude ljubav sva" od tonija cetinskog, to mnogo govori o meni. Manistra 21.12.2006. 00:09

Čuj, Mijaooouu, pusti to, i isu-upanišad (ta je jedna od pametnijih) i ostale vede i vegete, nego ti se meni javi na ime.prezime@zg.t-com.hr, pa da mi opet popričamo kao ljudi. Ne mogu više ni ja gledati u ovaj umjetni svijet. Puno te volim i samo još jedno, ali ovo prvi put danas straaašno ozbiljno. Bijah jednom jedan luđak, i študirao sam nešto teologije. Počne jednom jedan sat, i ja se strašno napravim filolog i filozof i teolog i počnem ja da je soma sema: grčki ti je to, pa kao tijelo (soma) je grob (sema). I taman da ću zaustiti iz svoje katarske dušice kako se psiha ima očistiti od pakla ovozemaljske tjelesnosti, kadli će meni moj profešur, lokalni katolički svećenik, za kojega bi čovjek mislio da ne bi ni nacrtanu pastvu do sutra ujutro sačuvao, a kamoli da bi odlutalu ovcu vratio:"To vam nije moja teologija!". Stanem ja, jebo ti pas, kaj je ovo? Čekaj, do jučer sam ja to pičio s nesretnim, divnim Ciprijanom, mislio sam da je to finalni štos s toga područja i iz toga kvarta, a kad sad, odjedom, dobroćudni hrvatski katolički pop odjednom mi otkriva cijelu jednu afirmativnu teologiju tjelesnosti: zapravo, cijelu jednu klasičnu katoličku dogmatiku! Draga moja Mijaou, drago mi je da i ti u asanama provodiš noći - nevjerojatno koliko djevojaka znam koje se ozbiljno bave yogom! - ali, nikako mi nije jasno kako to da ti nije stalo do tijela, do hrama duše! Ne vjerujem! I, još nešto: nije Madonna MG, nego Joy Division "She's lost control". Puno te voli - i sjajna ti je rečenica o očaju, pusi i metku iz samilosti! - tvoj, Nemanja 21.12.2006. 00:31

Navijem sat točno na Nemanjinu poluciju,i što nađoh? Razvrata pokušaj,nož u leđa, Samsi bi rekla ubodaj.
Ljubavi, Nemanja,što riječi kao kurve,u savršenom nizu kozumiraš, od najjeftinije do ekstra fine, mili, anđele, shvaćam boli i shvaćam agoniju zbog koje pribjegavaš drugim ženama.
Mladu i frčnu kakva jesam, ta - tko me ne bi poželio jebati čak u drugoj nekoj i još tako neodoljivoj kao što je moja Many?
Sestra, da. Mi smo sestre.
Ali polako,Nemanja. Polako.
Otisak patrijarhalne čizme na mom čelu čezne za sofisticiranim zavođenjem.
Dobro si počeo, ali ako hoćeš da ti pripadnem, morat ćeš biti nešto vještiji. Luce 21.12.2006. 00:57

Luce moja,

Pametni se dečaci razlikuju od malena od onih glupih po pametnim obrazloženjima svojih glupih postupaka.
Jeste, glupo je od mene što sam teo da ga surduknem našoj zajedničkoj prijateljici Manistri.
Ali...
Jasno je i tebi i meni da sada sledi, reko bi Kundera, jedna pouzda teorija.
Dakle, ja moram da ti kažem da bolujem od retke i teško izlečive bolesti prostog imena Neofilija: ja prosto mora da karam stalno iznova Drugu.
K'o što vidiš, to je u uskoj svezi s društvenopoželjnim mulutikulturalnim idealom, jedino, to kod mene nije svesan moraln izbor kulturna čoveka, već je to meni više neka navika, nagon, imperativ moje želje ili žudnje, jebemli ih lacanističke da ih jebem, štatigajaznam: karati drugu - pa i drugaricu; odatle Manistra! - za mene je biološka nužda!
Probaću da to objasnim pojovima stare topike subjektiviteta, da može da nas prati širi auditorij, što ja naročito volim kad je o karanju reč.
Dakle, ja imaj jedan nalog onoga što zovemo Nad-ja, a ta zapovest glasi: Nemanjo, karaj! To je za mene zakon! Doduše, pomalo opscen, al' takav je kakav je!
I, ja mora da se odazovem: šta ću drugo nego da karam nove i nove drugarice, stalno jedne te iste, a opet druge devojke.
Jer, meni su žene ko sise: jedna kao druga, a opet, znalcima reči i sisa, ovo kao sugeriše da i jest i nije tako: sise su, kategorički tvrdim, uvek malo asimetrične, pa tako i drugarice, ne znam da l ' pratiš?
E, sad, svesno se upuštajući u taj promiskuitet, ja jasno potiskujem - potiskujemo ne ono što se dogodilo a nismo željeli, nego ono što se nije dogodilo, a što smo željeli - činjenicu da sam karao sve druge, osim tebe, samo da tebe u njima pokaram!
To si ti jasno intuirala: i sama kažeš da uviđaš kako sam te želeo nataknuti kroz Many!
To potisnuto, vraća se u svom unheimlich obliku nadnaravne jeze kad shvatim da ti jebem najbolju drugaricu! To je i za mene teško izdrživ momenat, ali, znaš kako je u tim gotskim ekspresionističkim maglama: što nas ne ubija, čini nas jačim!
Konačno, ti znaš da je podsvesno k'o završetak Građanina Caneta: sve sama sklonjena, sakrita blaga, usred kojih leži pupoljak: tja, da se Vlasi ne dosete!
Što se tiče čizme, to je tek moj odogovor na Severininu štikulu: jeste sestro, nije nikla trava tamo gde je prošla tvoja štikla na putu do mog doma! A onda sledi otisak patrijahalne čizme na čelu: odjek čizama u strojnom koraku po Crvenom trgu, zavitom u belo! I ti lepa, ko što kaže Brega, ko armija pod zastavama!
Drago mi je da primečuješ da reči tretiram kao kurve, ne diskriminirajući njihov socijalni backgruond: tek da znaš, ja plačam sve te reči dankom svoga iskustva, i nema ni jedne čiji okus ne poznajem!
U nadi da sam ti barem malo približio svoja razmišljanja i kitu, lepo te i nežno grli i ljubi i pohotnu natiče, tvoj Nemanja 21.12.2006. 13:57

Nešo, mnogo bre smaraš.
To treba odmah kurcem u čelo. Markiz de ga Sad 21.12.2006. 14:19

Dragi Marquiže, moj Paolo,

kurcem te Uccelo!
Vidim da si postao zavidan na ovi moji vanvremeni decemarbarski uspesi kod žena, majki, drugarica, devojki i devojčica: odma da ti kažem, nemoj, nema na čemu da mi zavidiš, jer bre ne mogu više da stignem na sve strane, zaposleniji sam od Dede Prdeke Mraza i svih njegovi h sobova zajedno.
Ako baš želiš, mogo bi da te povedem sasobom pa da barem beležiš moje jebačke memoare, a, majstore, šta kažeš?
A za ove dve lutke ne brini. Manistra ionako ište samo duhovnu ljubav, nekakvu misteriju ljubavi u kojoj ljubavnici nemaju tela, dočim je moja Luce nasuprot punokrvna, rasna jebačica, i tu nema isprike ni odlaganja.
Ne znam koji je moj Manistri: ja sam mislio da će barem da posiše sintaksu, ali stvarno je nekako potuljena! Da nije božićna depresija?
Šta kažeš, bratac, šta da se radi? Nemanja 21.12.2006. 15:08

Želim da dobro istaslačiš Lucu, red je da mi se skine s kurca.
U manistre, predmnijevam, nije riječ o depresiji, nego o maničnoj impresiji.
Kao što kaže ona narodna mudrost
"sanja mala da je gone vuci, probudi se sa kurcem u ruci." Markiz de ga Sad 21.12.2006. 15:14

Ti šuti, Markiže. Ne bi ni znao da imaš kurac da ti ga ja nisam navela da se digne do svoje pune punine. Pizda li mu materina.
Lipi moj Nemanja, tako, lepo, nežno se meni prilazi. Luce 21.12.2006. 15:17

I Nemanja, ljubavi, samo da ti reknem, večeras ti dolazit neću.
Pečem neki kurac, u Gruntovcu je sutra izložba božićnih kolača mladih snajki radodajki, a ja kao predsjednica moram da ispečem najlepši, reprezentativan primjerak.
Ostani mi vjeran ako možeš, ako te nagon svlada, molim te jebi nekog od dečki, to lakše podnosim, srce mi je, znaš, umorno od pički koje bivaju pojebene, a sve zbog mog društvenog angažmana. Luce 21.12.2006. 15:23

nemanja, đubre jedno!
dok ti ja sišem sintaksu na zegetočkatecrticakomtočkahaer ti ljubuješ s lucidnom. tolko sam slomljena da bih najradije recitirala vesnu parun.
njegovu plodnost ne primih z svoja njedra
koja su pustošili pogledi
goniča stoke na sajmovima. lolla 21.12.2006. 15:46

Markliže,

Ne znam koji i čiji to narod kaže, ali da dobro kaže - kaže!
Što se tiče kurca koji ti je Lucija podigla, vidiš, nije ti ovo trebalo: jedina ti je isprika ta trbušina od koje nemoš da ga vidiš sve da se digne ko Concord! Ali znaš kako naš narod kaže:
To sam je zato (misli se na bušicu) da mi ne ide dim u oči kad mi pušiju!
Ahahahaha...opet me ideju vicovi, pa pička mu materina imal' k'o duhovitiji, pa kažite?
Izgnanče, sinovče, pa vidiš li ti ovo!?
Nego, Luce, ako želi da primiš jedan kulinarski savet, jer ljubav ide ravno kroz želudac - budući da je svako pušenje moga jednako gastroskopiji! - mogu da te savetujem glede dve recepture, iz mog već legendarnog JEDNORUKOG KUVARA:
1.Tradicionalne punjene božićne paprike: neophodno je ukrasti par paprika, lepo izdubsti nožem iz čarape, leve, potom umesiti smesu i pronaći JEDNORUKOG KUVARA. Jednoruk će nam kuvar naime pomoći u oba recepta. U ovom slučaju, kuvar uzme papričicu, lepo nakurac natakne smesu, pa nabije u papriku do željene tvrdoće filovanja! Ako mu bude milo kuvar svrši i sve to začini. Jeste.
2. Tradicionalne muške pljeskavice - Jednoruki kuvar uzme smesu za pljeskavicu, i potom je pljesne na prethodno razgoličena lepo maljama dekorisana prsa. Pljeskavica se dobro ispljeska i začini te je spremna za termičku obradu.

Ako s ovi recepti ne pobediš, jebo ti meni mater!
Draga, kad već mora da karam, ja ću, budući da nema snega, lepo da izađem napolje, zabijem kurac u krtičnjak, i da čekam potres! Je l' može tako?
Čuvaj srce - jebeš pičke, pičke su za kurac!
A i društveni angažman nije nešto, ako nije gang bang.
Ispeci kolač u obliku moje kite, bit će jamačno nezabeležen interes u regiji a i šire: nemoj da se plašiš tako izazvonog zadatka, imaš ti to pod prstima, veruj mi!
Tvoj, Nemanja 21.12.2006. 15:46

Lepo si se brate Nemanja, kevu ti na seldžukovani dik od Žikice Mihajlovića smestim, pomučio da nam eksplejnišeš svoju abstraktovanu podsvest sos supresovani simboli od frojdovski superego i gastronomski tejstovi kuvara džinovskog palamara, al nemoj bre da zbog donje glavudže prećutiš naravoučenje koje sledi dok pimpuješ rajd na turencetu od mlogo ovlažovane pičke.
:) Markizova bičarka 21.12.2006. 15:57

Lolla,

Stvarno se ispričavam, duboko, kao tvoja pipica, duboko žalim zbog ovog očitog nesporazuma!
Molim te da još jednom uzmeš u obzir da sam ja nepovratno zaljubljen u Luciju, ali da istovremeneo razumeš kako ništa neće stati na put mojoj rešenosti da te snažno i održivo izjebem dok Luce operiše licitarska srca!
Nemoj samo Vesnu, molim te! Bolje onu Severovu drugaricu što je primetila da su ugrizi pod snežno belim kragnama košulje kao purpurni pečat ljubavi! Ta je brate očito imala nevinije ruke od njenih!
Javi samo vreme, mesto, jebat ću te revno, često! Nemanja 21.12.2006. 15:58

@Arthure aka Zoe: Otkako je Omer opiso ono koplje što se zabilo u potiljak nekom ratniku pa mu izašlo svojim palucavim vrhom na usta kao rezak, matalan jezik, ništa pametno ti Grci nisu smislili odim onog čemu bijaše da bude. A i to što svršavaš uz reči što pale usne i žare dah i tvoj i Marka Aurelija, jeste izazvono, al' nije neobično: bilo bi neobično da se dekliniraš dok te Žorž kara, jer, ako ti je do pravoga satira, mani se Žorža, sestro, i primi se moga žezla strasti ko Xena, radnica. Uputi na neku atresu, pa da ti ja otkrijem svet Klasika! Da vidiš onda kako duše mirišu u hladu, kako je taj čuveni fragmenat protumačio jedan nepoznati junak s prve godine filosofije još za profesora Bošnjaka: čovek je krivo čuo, pomislio da je Had hlad, i napisao ceo esej o hladu kao metodološkoj, ali i ontičkoj pretpostvavci filozofiranja! Jasno, pisao je to iz navlastito jonske, svoje Dalmatinske perspektive. Možda Izgnanik ima pravo! Nemanja 21.12.2006. 16:23

De malo, Zoe, pojasni koje to naravnuučenije sleduje, i što to znači dok pipmpuješ rajd na turencetu? Gde se bre tako govori? Nemanja 21.12.2006. 16:24

Evo i markizove kurvice (arthur za neupućene i neukrućene). Pa gde si srećo? Pustit ćemo Nemanju ovješenih mošnji da zadovoljava svoju pohotu nad ovim starim dromfuljama čije su vagine odavno prestale biti ukusni zalogaji, vonjave rupetine prije bih rekao. Za tebe sam pripremio kupku od užarena voska i pljuvačke, kako samo markiz ume da spravi.
KIZZA od markiza Markiz de ga Sad 21.12.2006. 16:24

Ko je sad taj bakutaner? I daj malo obzirnije s tim rečima: za koga spremaš kupelj, za mene ili nju. Jer, ako je za mene, i je ću da ponesem par mirišljavih soli iz moje parfumerije Koltovi & Verige! Pa da se temeljito saperemo! Nemanja 21.12.2006. 16:45

Krni brale neki post, pod ovim je spike dost! Nemanja 21.12.2006. 16:47

Nakon prštećih metafora koje su ovdije (ovidije, ahha-ha-ha, koja dosjetka) prštale, ja sam još više zavolio nemnaju. Njegovo detinjstvo, to je zapravo pravo detinjstvo u Agramu. Nemanja jest jedan načitani nervčik, jedan, zapravo artist, ali sve je to tako gnjilo, i ovdje u ovom našem Agramu ne može se to podići u neku visinu jer sve je tako tupo i nedovoljno inteligentno, zapravo, a put, ta naša stoljetna, zelenokaderaška put hoće svoje i dok topovi tamo negdje kod Stubice bljuju svoju đulad, postoji i to jedno selo (upravo selendra) gdje stanuje ta jedna klafrača Lucea. U kojoj je naš Nemanja zapravo vidio neku svoju fiksaciju, neku svoju ledu i tu se javilo nešto što je zazavalo put našeg Nemeona. Ali onda se sjetio kako mu je maman pokazivala kaomalom pretjerano nervoznom dječaku neke reprodukcije Botičelijeve Venere i tu se sve isprevrtilo i njegova put povezala je tu Luceu sa običnom droljom kakvu on, oprostite gospodo, ne može i ne želi karati. Za tu šmrkavicu Leonardov "Sin" znači koliko i prežgana kobasica Franji Kleprecu, zvonaru pri presvetlom Kulhekneru, jebati tako nešto strašno je neinteligentno, glupo i dosadno, kao što je dosadan i ovaj gnjili snijeg i susnježica u ovom našem Agramu gdje svi "nekaj klafraju" i čitaju sve samo oše štivo poput Šerloka Holmsa. Dakle, nigdar ne bu bilo da ne bu nekak bilo a ne bu bilo da bu ipak Nemone isprcal tu lucu, stavil je na galge ko odurnu rasporenu svinju i pokaral je u tom Gruntovcu. I psi bu posvud obesno lajali kak i dreki u mraku. IZGNANIK 21.12.2006. 17:24

Nije Kulhekner nego Cool Hekler! Selo je Vučjak, vukojebina.
Kao dječak nisam bio ni nalik Leoneu, niti je u meni bilo tih Basilides - Daniellijevskim navještaja jedne kasnije dekadanse i mogućeg kraha ante diem, a u komoditetu svih tih rasprava o slikanju, grmljavini, nekom nécessaireu i Singerici, te prilici da se demantira jedan infamni Revolverblatt, vidite nikome nije palo na pamet da bi Glembayevi, koji su Falschspieler und Mörder, mogli i pomisliti da ta venetska genetika zaziva propast jedne više hijerarhije, onih koji su zaista aristoi, razumijete što mislim...; dapače, sve su to, moj amice, Barboczy legende, ta nagađanja da bih ja kroz neku lirski nepreciznu, snježnu i nježnu predbožićnu noć hrlio prama Stubici, Luci ili Ljubici - vi znate da naša najveća građanska drama počinje čuvenim stavkom:"Formfehler je učinjen!", pa kako bih ja onda poslije svog lirskog, wildeovskog simbolizma u tim mojim stvarima na sceni počeo da radim s gorućim vlakovima, s masama mrtvaca, vješala, sablasti i dinamike svake vrsti: ta tonule bi čitave lađe, rušile bi se crkve i katedrale, stvari bi se odvijale na oklopnjačama od trideset hiljada tona, pucale bi čitave regimente i umiralo se u masama ... svi oni simbolični dance-i macabre-i, bezbrojna umorstva, samoubojstva, priviđenja, sva ona jurnjava pokojnika, mrtvaca, gorućih anđela i bogova ... sve je to samo traženje takozvane dramatske radnje u sasvim krivom smjeru: u kvantitativnom. A dramska radnja na sceni nije kvantitativna. Napetost pojedine scene ne ovisi od izvanje dinamike događaja, nego obratno: snaga dramatske radnje je ibsenski konkretna, kvalitativna a sastoji se od psihološke objektivacije pojedinih subjekata, koji na sceni doživljavaju sebe i svoju sudbinu...
Kaj sam ono htio kazati, prijatelju, da...Fukate kaj, herr magister? Nemanja 21.12.2006. 18:22

Zapravo i ne, ona je naime jedna artistica, malo glumica, malo poetesa, piše neke mutne, pomalo djevojačko naivne stihove kakvi se mogu naći između bidermajera naših maman koje su također tako nekako maglovito djevojački i beznadno-glupo ginule za nekim Đejms Dimovima, upravo tako, za Dimovima i Maglama kak bi to rekel naš nesretni AGM čiju karanfil još trune pred knjižarom AGM u Teslonoj ulici. Dakle, Riječ je o mutnoj ženskoj individui, opasnoj, putenoj i hladnoj, a da se ne zove tako kako se zove ja biih je iz neke jesenovite meditacije nazvao - Eva, baš tako Eva. Znate, gospon Nemanjijaress, mi mnogo čitamo stihove, u orginalu, ona voli bolećivog Rilkea, i sve se događa u nekom pomanjkanju puti i sve postaje nervozno, a opet dovedeno do nekog krajnjeg inteziteta živaca i mogućne tjelesne izdrživosti, i sve je u meni nekako potpuno uzgoreno do krajnjih intezitetova, a sve to kao da se nekako, po nekoj čudnoj ananalogiji darvinističkoj odrazuje na na nešto stoljetno i impotentno kada su naše bake redovnice naslijepo ljubile mutne, crno-bijele fotografije seoskih furcimera. Sve je, dakle, tako u odsutstvu puti, njezin je vrat krhak kao u steone srne, i njena jurnjava i njezin cigaršpic bez cigare sve se to tako mutno odrazuje na mane, tako da sam prestao pisati i onu svoju dramu o cigaretama Kolumbo, koja je bila zamišljena kao neka difuzna ispovijest papira, zapravo tih cigareta uvijeno u taj papir. Ja sam joj recimo danas kupio bokor svenulih ruža i uručit ću joj ga u noćnoj magli onako neopozivo i magleno javno kao što je i naša bolećiva ljubav kao naštrikana grubom rukom nekih Dumasa, nekih Defoova, u krajnju ruku neke jadne ošugavljene babe koju nazivamo Marija Jurić Zagorka. Izgaram od ljubavi kao šibica bačena u gnijezdo tek izleglih lasta (varijacija na Jesenjinovu "Smrt krave") IZGNANIK 21.12.2006. 18:45

Zanimljivo, to s čitanjem poezije, nevjerojatno koliko smo mi podudarni u tim našim vicijama i afinitetima, Izgnaniče moj suhokuri! U ova zimska vremena, vidim, vama se život sveo na onaj Cesarićev pogled iz jurećeg šinobusa, i
telegrafski stup, telegrafski stup,
I smrznuto polje,
I pogled zasićen i tup,
I život bez volje.

No, prošao si dobro. Evo što sam našao u zbirci šlagera generacije '88.:

Ono sve što znam o tebi
To je zbilja tako grozno
Baš bi bilo skandalozno
Kada saznali bi svi

Ono sve što znam o tebi
To je stvarno teška koma
Pa ćeš morat dreždat doma
Ako saznaju to svi

Izborni se bliži dan
Nemoj da se ljudi smiju
Letiti ćeš iz igre: fijuuu
Sazna li se što ja znam

Ref:
Jer ja sam nervozna ko leptir
Dok lepršam tastaturom
Zato poslušaj moj savjet:
Ne zezaj se s ovom curom.

Čuj, zamisli sad da baš u svemu sljediš moje navike pa nabasaš na slatkicu s neurozom ovakvog papijona? Nemanja 21.12.2006. 19:11

Naravno: Kad ta zalepeta krilima u kinu, ruše se kule u zraku! Nemanja 21.12.2006. 19:13

Više te ne razumijem, činiš mi se mračnom, prijetećom individuom. Zamalo sam htio napisati da mi popušiš kurac, ali još nisam siguran o čemu je posrijedi. Suviše si mutan u ovom komentaru, postani konkretniji. IZGNANIK 21.12.2006. 19:25

SAMSARA , reci dečkima kako se arsen piše malim slovom jer su te u školi da imena otrova pišemo malim početnim. aj ne seri, znam da čitaš ovo. ne duri se i požuri s uletom. ovo je tvoj trenutak. moš pejstat s lucijinog bloga, recimo. lolla 21.12.2006. 19:54

učili , da. lolla 21.12.2006. 20:04

Ma jebi se, Izgnaniče. Nisam ti dorasla.
Odsada, Nemanja, ako me želiš, pronađi me u mom stanu.
Jebala vas patologija, fakat ste bolesni. Luce 21.12.2006. 21:08

Markiže, nazvao me jutros jedan bivši ministar kulture, onaj vaš, beli, stanuje na Svačićevom, tamo negde, pa kaže da ne može da prestane da čita ovaj blog. Kaže bre da pola Zagreba čita Luce, Manistru, Nemanju, Izgnanika, tebe, mene. Kaže da se i sam poželeo uključiti, da je ovde sve genijalno. Javio se i Bejzik iz klokanlenda, on će isto da se uključi. He-He, Moljac, pazi, ne možeš da dobiješ stipendiju ko god da pobedi na izborima. Tebe više ne sme niko da zajebava. Ja sam, brate, sve dogovorio barem deset godina unapred. Draga braćo, ne možemo ovde da se više bavimo izdrkotinama poput Moljca, đubreta fašističkog koji bre najavljuje sam sebe u nekoj emisiji na radiju gde će da kaže dve smrdljive reči. Znamo, dakle, braćo, da takvi sitni kenjci u konačnici uvek dovedu nekog Hitlera na vlast. U miru su bezopasni. Zato, braćo, ajde da se bavimo istim takvim govnožderima ali koji imaju realnu moć u rukama. Ima neko da je čito intervju sa Slobodanom Novakom u subotnjem Jutarnjem? Taj čika, koji je bre uveo u tu vašu govnastu literaturu prvi lik pedofila (sećate se one epizode iz "Mirisa..." kad pripovedač obljubi onu devojčicu šta se sprema za časnu sestru), lepo kaže da je Evropu ujedinio i Hitler i da je nama pametnije da oslobodimo Glavaša a ne da bre razbijamo glavu sa nekakvim belosvetskim demokratsko-globalističko-liberalnim zastranjenjima, gde on ne nalazi čvrsto tlo jer verovatno zna da bi u toj Hitler-Buš-Beneton Evropi on bio nastrano ostrvsko magare, lokalna bre letnja atrakcija i stalni urednik mesnih zidnih novina. Šta bre vi Hrvati imate da kažete o tom protimbaškom baltazar-čmaru? lečenipravoslavac 21.12.2006. 21:29

Jao bre, Izganiče, skidaš Krležu bolje nego onaj naš apatrid Ćosić. Biće nešto od vas Hrvata. Mislim, neće, ali opet. lečenipravoslavac 21.12.2006. 21:45

Nemanjo, dugujem ti odgovor o pripovednim teorijama. Ne mogu sad da otvaram teške knjige, ali hoću skoro. Mislim, ja sam počeo da se nabacujem sa pričom ko ima bolje autiće, pa je red da to odradim. Biće. Jebi ga, mota mi se stalno po glavi ona naša Miočinovićka i onaj vaš ludi bre ćifut Biti Ili Ne Biti, trt mrt ili smrt, a tu je negde i Mike Bal, jebi ga čak i Prop i onaj meni bliži teatarski ludak Surio te ostali. Biće. Pojint of vju, to je brate pozicija in vič d' narator stand in rilejšn tu d' stori; d' stendpojint from vič ivents ar narejted i tako dalje. Biće. lečenipravoslavac 21.12.2006. 21:57

@Nemanja u 16:23-Nemoj da me kompromituješ sos filosofijom i mitologijom, ja sam ti vakcinisana od establišmenta i slabo znam o Ladu i Hadu i Letinim graslendima pa ćeš bre mnogo da se namučiš dok me ne naučiš da je noledž (knowledge) Grka taslačenje ontološkog kurca.
Nego, ovo ti je moj izmišljovani srpski, nakon što sam morala da pročitam sve mesečnike SANU za periodu od 84-e do 86-e. ( Bio je bre Nemanja neki strogi naučnik na našem koledžu-teško se adiktovo u novom envajormentu pa smo morali da pišemo po Vuku.) Pimpovati rajd po turencetu znači pimpovati rajd na dupetu, ćaleta ti na plastični sudžuk nabijem!
@posle 16:23- a jeste homogenizovani, bre, Kresoje vam kevu u dupe opajdari, kako leptir može da bude nervozan i štaće Krleža da vam baci pod jaja kad vam pice blovdžobovaju raznim dasama- Sorfonijima i Vladikama Bulićima?!
@ Markiz- KIZZZA Markizova bičarka 21.12.2006. 22:26

@Izgnaniče: Prijatelju, ne počinjem ovu rečenicu kurtoazno nego iskreno, koji ti je kurac? Vidim da si odjednom uozbiljen! Što te je povrijedilo? Ne razumijem ja sad tebe, pa, budući da znam da ovakva sranja lako odu u krivo, nazovi Inhibitora pa da ti da moj broj. Prije toga, tek nešto: ni u peti mi nije tebe povrijediti! Ako si nešto krivo shvatio, to je samo zato jer se i u 10 božjih zapovijedi može pronaći 3 razloga da autora - barem redaktora - objesimo!
@Lečeni, jebeš to, kaj da prepisuješ definicije koje i ti i ja znamo, a Biti ih ionako sažima u natuknici o fokalizaciji. Jebeš fokalizaciju! Ali, ako baš hoćeš, budući da vidim da to pregnantno znaš izraziti, idemo zajedno napraviti taj kompendij pa izvjesiti na netu, da deca znaju. Jesi li otišao na onaj iste koji sam ti preporučio (Jahn)? Tamo se sve vrlo pragmatično, tipično anglikanski, tumači i ilustrira. Pogledaj malo!
@Bičarka: a šta znači pimpovati rajd, i prestani srati pa mi rađe pričaj jezikom koji barem ti razumiješ! Nemanja 21.12.2006. 23:38

@Luce: Jebiga, samo autorizovani! Nemanja 21.12.2006. 23:50

puno mi toga znamo, ipak samo: o dosado, teška li si! . 22.12.2006. 00:12

Ovako, društvo, odoh ja! Ćao!
Tako je to naime bilo i s malim Teroristom: popeli ste mi se naprosto na kurac!
I to dobrano.
A i čim nešto postane mainstream, očito je otišlo ukrivo!
Neposredan je pak povod cijela ova situacija s Izgnanikom: prvo, Tomice, tek onako usput, nevjerojatno je, jebomubogmater, da gore imaš cijeli komad orginalnog Krležinog teksta, doduše malo dotjeran i friziran da izgleda kao echte Krleža (ovaj o liričnim počecima i kvantitativnoj dramaturgiji) ali, to - pa ti si čisti genije! - ne prepoznaješ kao Krležu, dok Izgnanikov tekst prepoznaješ kao vjerniji od originala, dragi moj Pierre Menard, ili Dejane Kršiću, svejedno! Stari, pa ti nas zbilja sjeba u jednom potezu sve! Idite u tri pizde materine nepismene i neduočene! To je fanatastično! (A i Ćosića očito nisi pročito: taj zaista nema talenta! umesto da shvati da na svaka tri leksička dođe jedan sintaktički germanizam, Ćosić misli da se Krležu dade proizvesti u, Lolla bi rekla, zaglušujućim uvjetima rečeničnog horror vacuia (pametno rečeno, zapravo!): kao biva, gomilaj, gomilaj, do Golemog - o čemu je briljantno pisao Hribar u povodu Krležena tv-u - i eto ti drame u rečenici, kad je već drama u glavi! Od Ćosićevog je Dr.Krleže jedini bedniji izraz srpskoga jezika, Filosofija je palanke Radomira Konstantinovića: npr.:""Ponekad, opasno je (i kažnjivo) reći to na uho palanačkoj oholosti; ponekada, međutim, ova riječ ide do pojma sudbinskog: palanka je, kaže se, naša sudbina, naš zao udes. Nema niti može da bude promijene. Historija nas je zaboravila, kao u nekakvoj velikoj rasejanosti. Između sela i grada, ovako zaboravljen, svijet palanke nije ni selo ni grad. Duh njegov, međutim, jeste duh između plemenskog, kao idealno-jedinstvenog, i svjetskog duha, kao idealno-otvorenog. Kada ovaj duh ovako govori o svojoj zloj sudbini, on govori o svojoj izuzetosti iz historije. Ali, i kada je oglašava za prokletstvo, on hoće tu izuzetost. Osnovna pretpostavka duha palanke negde je u tome: da je to duh koji, zaboravljen od historije, pokušava sada ovaj udes da preobrazi u svoju privilegiju, time što će i sam (onako kao što se klin klinom vadi) da zaboravi historiju, ovim zaboravom da se ovjekovječi u samom sebi, zaveren trajanju, s onu stranu vremena. Vrijeme je s druge strane brda, tamo gdje počinje svjetski haos, ili haos apsolutno-otvorenog svjeta." Strašno! Kako da onda deca ne crtaju!)
Dakle, jebite se vi svi skupa!
Odoh ja na blog moje Lucije, pa ću od te rupe da napravim Ritz!
Gde god dođem bude igranka.
Zar niste shvatili zašto?
Zbogom, epizodističke nule. Nemanja 22.12.2006. 00:14

EVO VAM SAD, PIZDA VAM MATERINA: http://vaseljena.blog.hr/
A šta ćete sad?
Lepo sam vam govorio da mi Srbi imademo jedno vreme više nego vi Hrvati: perfekt futur, prošlo buduće vreme! Primer: Seljag gonja svinju za kolinje. Svinja pretrči potok, stane i gleda seljaka. Seljak kaže: JEBO SAM TI MATER, KAD TE UVATIM!
Dakle, što se mene smatra, smatrajte se pojebanim! Nemanja 22.12.2006. 01:13

- 01:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #


View My Stats