NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 06.08.2007.

JELIBOR & ČIRJANA

Arhivirajući ovoljetne fotografije (s) Jadrana, poput ove ekstazične panorame Jabuka...

Image and video hosting by TinyPic

...nabasao sam na davno snimljeni portet Jelibora i Čirjane. Prije bilo kakvog komentara, pogledajmo ih zajedno:

Image and video hosting by TinyPic

Ma kako su samo ubavi!

Blago Globusu na kojem žive i dejstvuju.

Dok ih Smrt ne rastavi.

Na polegjini fotosa nalazi se Jeliborova posveta Čirjani, prigodno ri(t)movana:

Ja se zovem Jelibor,
jebeš mi sve ak' ne,
i this is O.K.;
ja bih tebe rado kuševal
iza vuha klempavog, potuljenog,
i inače,
te bih ti krnuo sluzavu jezičinu do hrapavih krajnika,
tako si ti meni apetitlih Čirjana,
ozbač,
jebeš mi sve,
ak' ne!
Ja se dakle zovem Jelibor,
(mislim da sam to već naglasio na početku svog izlaganja)
i opisal sam u svome dugom i plodnom življenju
dvije kravice i jednog popluna,
a sad idem čagat
ča, ča, ča,
od sreće kaj ti opće postojiš,
Čirjana,
kišo moje sparine,
tugo moje radosti!

Ljetna škola, Fažana, 1967.

- 18:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #


View My Stats