NEMANJA: SMIRENOUMLJE

petak, 24.08.2007.

DON BLOG: LUPINO KAO DA JE PRIKRIVENI PEDOFIL!

LUPINO IN FABULA

Image and video hosting by TinyPic

Don Kaćunko u svom posljednjem postu Lupina ruži na pasja kola: "Kad je, kao da je prikriveni pedofil, napravio seriju fotografija s bolesnom djecom i to još nazvao "humanitarnom djelatnošću" - nije bilo prosvjeda!"
Morbidno, zar ne!?
Jasno, na to smo reagirali i Lečeni i ja: pročitat ćete i sami, vrlo blago, kršćanski, tolerantno, pozivajući Dona da ublaži i korigira stav. Ali, ne lezi Vraže - a On je za našu kršćansku vjeru misteriozna stvarnost, osobna i realna, a ne simbolična, veli Juraj Jezerinac, na tragu Pape Ivana Pavla II, koji je posebno opominjao da tko ne vjeruje u osobnost Zloga, nije istinski vjernik niti od katoličanstva išta razumije - Kaćunko je postao zadrt: čak ni biblijske citate ni Isusove riječi ne uvažava. Zapravo, razočaran sam. Nisam to očekivao od Dona: mislio sam da Kaćunko zna kazati: 'Dobro, i ja znam pretjerati i pogriješiti. Imate pravo.' Umjeto toga, Don je postao arogantan i, k tome, nemušt: kad nije imao što za kazati, počeo je predbacivati što sam u biblijskom citatu iz Luke ostavio brojčice koje markiraju broj retka!
Kad bi čovjek na to imao pravo, na vas bi se ljutio, dragi moj Kaćunko.
Pročitajmo sada zajedno ovu poučnu raspru; počelo je dakle Kaćunkovim postom:

A bilo koji čovjek, koji svoje unutarnje frustracije i komplekse nastoji liječiti ili zatomiti javnim perverznim odnosom prema ljudskom tijelu pod plaštem umjetničkog izražavanja, zaslužio bi odmah osudu. Ali jedan Lupino ne, jer on je "ime svjetskoga glasa". O našem odnosu prema njemu ovisi hoće li nas svjetski mediji proglasiti zaostalim srednjovjekovcima, ovisnicima o Crkvi koja je "duboko zastarjela", ili će nas prihvatiti kao (iskompleksiran, ali neće nam to reći) dio "modernog, poratnog i rastućeg društva" (Butković).
Kada je taj "belosvetski" glumac s kamerom, patološki ovisnik o golotinji, prošle godine, iz protesta prema Crkvi, u nekoliko gradova s nekoliko golih "gadova" (ovo je samo radi rime!) namjerno upravo pred crkvama radio foto-session - nije bilo nikakva prosvjeda! Kad je, kao da je prikriveni pedofil, napravio seriju fotografija s bolesnom djecom i to još nazvao "humanitarnom djelatnošću" - nije bilo prosvjeda! Kad je potom, opet u "inspirativnoj" fazi očite pomaknutosti, na tragu sodomije napravio seriju fotografija žena s konjima - nije bilo prosvjeda!

Lijecenikatolik

Dragi Done, kak možete za čovjeka iz čistog mira reći da je prikriveni pedofil i to jer slika bolesnu (umiruću!) djecu. Znate li vi da i Lupino ima djecu? Zašto tako nekršćanski lupetate? Izbrišite tu klevetu, lijepo vas molim.

24.08.2007. (13:19)

NEMANJA

"Kad je, kao prikriveni pedofil, napravio seriju fotografija s bolesnom djecom i to još nazvao "humanitarnom djelatnošću"- nije bilo prosvjeda!"
Uh, dragi Done, ovo nije bilo nimalo kršćanski. I ja se pridružujem pozivu da taj stav ublažite ili sasvim odbacite: shvaćam vašu ljutnju, ali ne možete tako - naime, nitko ne fotografira po onkologiji te male, bolesne anđele iz patološke ljubavi spram djece! To što insinuirate strašnije je od same pomisli da bi to Lupino iz tih poriva činio: kad bi tako bilo, bilo bi to mimo njegove volje, iz bolesti, a ovo što vi radite, činite svojevoljno, s punom sviješću o vašim riječima. Molim vas da o njima razmislite, ne samo zbog Lupina, ne samo zbog te bolesne dječice, nego zbog vas samih i vašeg ugleda.

24.08.2007. (13:36)

angelo

Nemanja&liječeni, slažem se s obojicom da to strašno zvuči, ali nisam za Lupina izričito rekao da jest takav, nego KAO da je takav. Ne znam ima li on djecu, ali ja mu ne mogu vjerovati odnosno tu "epizodu" s djecom doživio sam, uostalom kao i mnogi, tek kao ublažavanje porno-grozote kojom se on bavi. Naime, ispada licemjerno, iako je čovjek možda stvarno imao dobre namjere. Jer to je slično kao da prostitutke organiziraju "dobrotvornu akciju" za nezbrinutu djecu.
Da se razumijemo, nije mi cilj osuđivati čovjeka nego potaknuti na razmišljanje i razumijevanje fenomena oko nas te da se ljudi trgnu iz letargije i osjećaja da se ništa ne može učiniti. Pa ni barska voda se neće uzburkati ako nešto iz nje ne iskoči ili netko ne baci u nju kamen. Eto, ja sam možda bacio "kamen", ali nikome ne želim njime razbiti glavu, nego samo na drukčiji način uzburkati našu javnu baruštinu.
Hvala na razumijevanju i pozdrav!

24.08.2007. (14:33)

NEMANJA

Velečasni, promislite ovu rečenicu:"...kao da prostitutke organizraju"dobrotvornu akciju" za nezbrinutu djecu."
Ne volim sofisteriju, najmanje bih volio vama docirati razbacujući se u ovako ozbiljnom razgovoru nečime što je vaš svakodnevni posao, tj. citatima Novoga zavjeta, ali, zaista, Don Kaćunko, iz naše uskogrudne ljudske perspektive takva bi dobrotvora akcija zaista bila licemjerna, ali, iz Njegove, Kristove bi božanske širokogrudnosti upravo takva gesta bila spasovna: Luka, (7,62), kao što predobro znadete, veli: "Neki farizej pozva Isusa da bi blagovao s njime. On uđe u kuću farizejevu i priđe stolu. 37 Kad eto neke žene koja bijaše grešnica u gradu. Dozna da je Isus za stolom u farizejevoj kući pa ponese alabastrenu posudicu pomasti 38 i stade odostrag kod njegovih nogu. Sva zaplakana poče mu suzama kvasiti noge: kosom ih glave svoje otirala, cjelivala i mazala pomašću. 39 Kad to vidje farizej koji ga pozva, pomisli: "Kad bi ovaj bio Prorok, znao bi tko i kakva je to žena koja ga se dotiče: da je grešnica." 40 A Isus, da mu odgovori, reče: "Šimune, imam ti nešto reći." A on će: "Učitelju, reci!" A on: 41 "Neki vjerovnik imao dva dužnika. Jedan mu dugovaše pet stotina denara, drugi pedeset. 42 Budući da nisu imali odakle vratiti, otpusti obojici. Koji će ga dakle od njih više ljubiti?" 43 Šimun odgovori: "Predmnijevam, onaj kojemu je više otpustio." Reče mu Isus: "Pravo si prosudio." 44 I okrenut ženi reče Šimunu: "Vidiš li ovu ženu? Uđoh ti u kuću, nisi mi vodom noge polio, a ona mi suzama noge oblila i kosom ih svojom otrla. 45 Poljupca mi nisi dao, a ona, otkako uđe, ne presta mi noge cjelivati. 46 Uljem mi glave nisi pomazao, a ona mi pomašću noge pomaza. 47 Stoga, kažem ti, oprošteni su joj grijesi mnogi jer ljubljaše mnogo. Komu se malo oprašta, malo ljubi." 48 A ženi reče: "Oprošteni su ti grijesi." 49 Sustolnici počeli nato među sobom govoriti: "Tko je ovaj da i grijehe oprašta?" 50n reče ženi: "Vjera te tvoja spasila! Idi u miru!"
Žene u službi Isusovoj
8
1Zatim zareda obilaziti gradom i selom propovijedajući i navješćujući evanđelje o kraljevstvu Božjemu. Bila su s njim dvanaestorica 2 i neke žene koje bijahu izliječene od zlih duhova i bolesti: Marija zvana Magdalena, iz koje bijaše izagnao sedam đavola;".

P.S.

Kad smo kod bludnica u Bibliji, samo da prenesem jedan pasus koji mi se ovdje čini dobrodošao, ne stoga jer bi pridonio riješenju problema, već stoga jer otklanja jednu čestu i jednako proširenu pomodnu zabludu: "Istina je da ni jedan novozavjetni redak ne govori o Mariji Magdaleni kao prostitutki. Ovaj krivi stav o Mariji Magdaleni kao prostitutki javlja se u 6 stoljeću kad je papa Grgur I u svojoj propovijedi poistovjetio Mariju Magdalenu s drugom Marijom koja jest bila prostitutka. A zašto? Najvjerojatnije se radi o pogrešci. Naime, Marija Magdalena se spominje odmah nakon zgode o ženi bludnici (Lk 7,36 – 8,2). I zabunom je Marija Magdalena poistovjećena sa bludnicom. No ne postoji biblijsko utemeljenje za takav zaključak. Drugi pak smatraju da je ona u stvari žena uhvaćena u preljubu. Ali nema potvrde ni za ovakvu pretpostavku. Neki pak smatraju da je ona morala biti prostitutka jer dolazi iz Magdale, grada na zapadnoj obali Galilejskog jezera (vjerojatno današnje naselje Migdal), koji se često povezuje sa prostitucijom. No, nema biblijskog utemeljenja ni za ovu pretpostavku. Znači u Bibliji nema nikakve potvrde da je bila prostitutka."

24.08.2007. (14:49)

angelo

Čuj, brate, kad kopipejstaš iz Biblije, potrudi se izbaciti one brojčice koje označuju retke. Inače, veselim se svakom navođenju Sv. pisma, čak i kad nema veze s temom!
Srdačan pozdrav!

24.08.2007. (14:56)

NEMANJA

Čuj, Angelo, jasno da itekako citat ima veze s temom, jedino ti nemaš veze s vjerom: upravo tamo gdje bi Isus ne samo praštao, ti bi osuđivao i presuđivao! Kazao si da je Lupino poput bludnice koja bi organizirala dobrotvornu akciju. Ja pak pitam: Pa što, zar bi to dobro-činstvo trebalo odbaciti? Dapače, bio sam vrlo tolerantan prema tvome stavu kazavši da bi iz naše, ljudske perspektive, takav čin možda i mogli osuditi kao licemjeran, ali, Isus, a vidimo to UPRAVO IZ BIBLIJSKOG NOVOZAVJETNOG LUKINOG CITATA, upravo bludnici oprašta! Pa zašto onda Lupinova akcija ne bi bila iskreno dobročinstvo? Zašto treba biti toliko zlonamjeran pa mu čak i dobru nakanu osporiti? Nije li zlo upravo u oku onoga koji svugdje vidi samo zlo, kako je rekao Hegel?
Što se pak tiče brojčica koje označuju retke, Angelo, vidim da kad nemaš kaj kazati onda te čak i uvriježeni način obilježavanja biblijskih citata smeta. Nema veze, to je stvar živaca, ne morala. Ne osuđujem te nimalo, jer treba imati dobre živce za ovaj tvoj posao. I ja radim s budalama, a otkako je demokracije nevjerojatno ih se nakotilo, i već sam na rubu živaca. Uzmi si malo duži odmor, stari, i sve bu OK.
Znam da se veseliš navođenju Sv. Pisma čak i kad nema veze s temom, jer vidim da ga tako rijetko konzultiraš da ti je svaki nenadan susret s Rječju pravo otkriće: kao da nakon 35 godina pronađeš brata kojega si odavno prežalio!

24.08.2007. (15:09)

Image and video hosting by TinyPic

NEMANJA

Liječeni, vidiš da nam je dragi Don ljut jer sam primjetio da ako već Lupina tretira kao prostitutku, onda bi se prema njemu morao ponašati upravo kao Isus prema bludnici.
Ali, Don misli da to nema veze s temom, jer izgleda da Don i inače misli da Isusova djela i riječi nemaju veze s njegovim temama. Možda i nemaju, vrag će ga znati.

lijecenikatolik

Done, zaboga, još stoji ona kleveta.

24.08.2007. (22:15)

- 15:14 - Komentari (12) - Isprintaj - #


View My Stats