NEMANJA: SMIRENOUMLJE

nedjelja, 08.06.2008.

Euro 2008

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Oh, a ja vas volim, znojne i raspižđene, gledajući testosteronske retoričke rasprave o kornerima, žutim kartonima i ofsajdima (ovaj mi je najdraži, jebalo vas zaleđe), obogaćene netom rođenim psovkama, kao na primjer "Jebo ti Patak Daća mater" i slično.
Ma koga ja zavaravam, ja volim muškarce u svakom slučaju. Eto. I nogometne, i razmetne, i lucidne i skorbutne, i tako dalje.

Luce




I tak, velim ja Kizi:
- Popper nikada nije vjerovao u suvremeni, totalni nogomet.
On je htio igrati u riskantnoj, otvorenoj formaciji.
Fichte je imao problema s manjkom samopouzdanja: zabrinuo se za Ich formu.
Vidjet ćemo kako će biti u uzvratnom sustetu. Navodno da bi za Njemačku mogao zaigrati oporavljeni Boehme, koji odlično igra za Auroru iz Goerlitza, a mogući bi as iz rukava mogao biti i Max Scheler, koji je za svoj Kosmos iz Frankfurta a.m. ovoga proljeća postigao već osmi zgoditak u šest utakmica!
Kad u postavi Kant-Fichte-Schelling-Hegel netko izostane, to je kao da izbaciš Krutova iz klasične trojke Larionov-Krutov-Makarov! Užas! Kao da mi netko kaže da Zbornaju zamislim bez Tretjaka na vratima. Lakše mi je misliti na Dram Team bez Jordana.
Osim toga Sokrat ima problema s Ahilovom tetivom i to bi mogao biti veliki hendikep arhajskog grčkog tima. Što ti Kizo misliš, ti također motriš nogomet?

Image and video hosting by TinyPic

(Jedino me je malo strah sudačke pristranosti, mada izvještaji s travnjaka daju umirujuću prognozu:
"Muenchenske su tribine u subotu obilježile “bijele": bilo je jasnih aluzija da je Grčka sudački favorit, povlašten na njemačkim travnjacima prilikom prosuđivanja jedanaesteraca i dodjeljivanja kartona.
Istina je da će suci na njemačkim travnjacima rijetko nauditi Grčkoj. “Bijeli” su utjecajno društvo u sudačkim forumima, ali to ipak ne znači da uživaju status zaštićena Unescova spomenika. Vidjelo se to najbolje jesenas u Ateni kada je Frege počastio Englesku dvama nepostojećim jedanaestercima, a vidi se prema TV ekspertizi i ovog proljeća. U sedam proljetnih službenih utakmica dosuđena su dva jedanaesterca za “bijele” (Paris, Milano), a suci su prešutjeli još tri čista prekršaja za “kreč” - sva tri puta žrtva je bio Aristotel; u dvije muenchenske utakmice uz polufinale kupa u Berlinu. Protiv Grčke ovog je proljeća dosuđen jedan kazneni udarac, krajnje “nategnut” prekršaj na Parku prinčeva. Statistika zapravo brani Feuerbachovu tezu da su “bijeli” najčešće na udaru sudačke nepravde.)

Image and video hosting by TinyPic

A Kizo će na to:
- Evo francuske repke:
vratar: Pascal
zadnji vezni: M. de Montaigne, Montesquieu, Bergson,
prednji vezni: J. P. Sartre, Lacan, Derrida, Lyotard
napad: J. J. Rousseau, Voltaire, Descartes
Kao što vidite igrat će sa tri špice zato jer je prednji vezni red malo u kurcu.

- Ja pak mislim da će Engleska istrčati u nešto nekonvencionalnijem sastavu, što je danak ekscentričnosti, ali i tvrdoglavosti selektora Davidsona, kojemu se ipak ne može odreći svojevrsna analitičnost.

Anyhow, evo sastava:

Mill
Locke Hume Hobbs
Russell Berkeley Bacon
Strawson Boyle
William of Ockham

Pričuve:
Smith, Moore, Ryle, Austin, Dummett

Kizo, možeš li promijeniti Derridu, molim te. On mi ne izgleda konsturuktivno.
Osim toga, misliš li da je pametno da Berkeley igra? Nekako mi u posljednje vrijeme previše solira!
Bacona ne smijem dirati jer on je naprosto idol navijača.
I Mill mi se čini nekako preslobodnim izborom za vratara, što misliš?
Jedino mi je neupitno riješenje William 'Razor' od Ockhama, unatoč spekulacijama o njegovoj franciskanskoj uvezanosti: britak je k'o britva, i jedino se malo bojim njegove nesklonosti sustavu kakav zagovara Davidson na tragu Tome Akvinca: sumarni nogomet!

Image and video hosting by TinyPic

- Već sam rekao da je prednji vezni red malo u banani, zato sam pojačao napad. A ti si, vidim, složio sastav od 10 igrača. Voltaire će vam se najebati keve.
ha ha ha

- Ha, ha, izgleda da mi je odšetao Newton!
Od onog slučaja s jabukom nije svoj, jadnik.

Descartes je čujem izvan forme, ima krizu identiteta.
Voltaire, eh, da... da ga nema, trebalo bi ga izmisliti!

Mill
Locke Hume Hobbs
Russell Berkeley Bacon
Strawson Boyle Newton
William of Ockham


Što misliš bi li umjesto Strawsona, koji ovoga proljeća doživljava drugu mladost, trebao igrati Adam Smith? On mi je nekako ekonomičniji u distribuciji tih lopti, malo ih gubi, i čvst je na nogama.
Kizo, kao što vidiš meni je više do lijepote igre kao enetlehijske tendence ovog su-sreta, a manje do utilitarne, neposredne koristi i inoga inter-esse, pa zato kao dugogodišnjem prijatelju, ljepoduhu i filantropu sasvjetujem ti da Pascala makneš s vrata: on je jadan prepadnut od svega i svačega, i od oba beskraja veli, i ni Lacan mu nije mogao pomoći (koji, doduše, ima svojih problema, jer mu je lopta, veli, object petit, htio bi veću loptu, zamisli!).
Naročito sam ponosan na Williama. On je zaista 'Razor', kako mu tepaju navijači Manua. Uvijek odigra najrazumniji potez. Šteta što je na početku karijere imao one sukobe s 'Inquisitorsima' iz Rome, citte operte. Dobro da je prešao na Otok, tu je igra ipak priličnija njegovu temperamentu. Izglada da ga Roman fekta za Chelsky! Nudi mu Lenjingradsku biblioteku manuskripata i 400 funti tjedno,


Bacon
Hume-Locke-Berkeley
J.S.Mill-Newton-Bentham-Hobbes
Russell-G.E.Moore

Francuska: 4-4-2

Poincaire na golu
Rousseau-Diderot-Descartes-Pascal
Bergson-Foucault-Derrida-Lacan lijevo krilo naravno
Sartre-Camus

rezerve: Chardin, Simone de Beauvoir bi igrala, ali za kurac..

suci:
Giordano Bruno
pomoćni:
Averoes, Avicena

Rezultat: Francuzi vodili 2:1, prekinuta utakmica u 79 minuti - Simone de Beauvoir upala sa feministkinjama na stadion tražeći od muškaraca nekakva suluda prava...

Image and video hosting by TinyPic

- Nego, puno očekujem od tekme Rusija - Arabija!
To bi mogao biti finale prije finala:
Gledaj molim te koga je u tim uvrstio Patriarh Aleksej II. (koga bi tek prvi uvrstio!):

St.Grigorije Palama
Lenjih-Staljin-Trokcy
Bakunjin-Dostojevski-Berđajev
Herzen-Tolstoy-Uspensky
Solovyev

A pazi klupu!
Plehanov, Florenski, Turgenjev (igra Staljinovu poziciju, shit happens!), Černiševski, Kropotkin.
Nevjerojatan tim! Sasvim sigurno jedan od favorita prvenstva, svakako dark horse turnira.

A Arapi! To je nevjerojatno tko sve tu igra!

Al Jezeera je prenijela ovaj spisak zahtjeva selektora koji je na osami Bin Laden:

Moses Maimonides (!)
Al-Kindi Al-Farabi
Averoes Ibn Bajjah Avicena
Suhrawardi Ibn Taymiya(!) Mulla Sadra Ibn Khaldun
Rumi

Nevjerojatna momčad! Posebno me fascinira snošljivost pri izboru Židova Maimonidesa za vratara momčadi, kao i antifilozofa Ibn Taymiye u ofanzivnoj formaciji nadirućeg Islama.
Ovo će zaista biti prava ljepotica od tekme, ne misliš li?

Image and video hosting by TinyPic

Rekli su...

G.W.F.Hegel: Pa očito je da smo danas igrali ispod svojih mogućnosti, ali kao što znadete odlika je velikih momčadi da pobjeđuju i kad igraju loše ili prosječno. Ja sam igrao standardno odlično, jer, znate, to i nema veze sa mnom: kroz mene se zapravo odvijalo samokretanje lopte u njenom dolaženju do pojma onog nogometnog...
Popper: Hegel sere! Nema totalnog nogometa! Pa nitko nije natčovjek da trči devedeset minuta coast-to-coast, od jednog do drugog šesnaesterca!
Nietzsche: Popper, šipu pimpu, ja sam Natčovjek, ako itko jest! Igrati cijelu utakmicu s Hegelom i Schellingom i cijelom ovom metafizičkom dijasporom tlačitelja najvitalnijih životnih impulsa, to je ono strašno! Pa vidite kako Hegel stalno iznova vraća loptu golmanu! Popper ima pravo, Hegel sere!
Schoppinghauer: Dečki, ja sam nekako pesimist pred uzvratnu utakmicu! Mada, sve je ovo jedna velika predstava i možda ipak presudi čuvena pruska volja: nogomet je ipak igra koja se igra s najmanje dvije momčadi i u kojoj uvijek na kraju pobjeđuje Njemačka!
Kant: Čujte, mene živcira što utakmica nije počela na vrijeme. Goehringa bi trebalo streljati zbog toga. Penal nisam vidio, jer je bio na meni, a i da sam ga vidio, ne bih znao je li bio penal ili nije, jer, znate, pojavno i je jedino za što je čisti um sposoban. Vidite...
Popper: Kant sere!
Nietzsche: Sereš ti! Uostalom, to kaj ti imaš u glavi posve je nesumjerljivo koceptu igre kakav Njemačka gaji već tri stoljeća! Igra onaj bez lopte, a ne onaj koji ima loptu, švajnhund jedan! Ti si sigurno zločinac, Karl, grdi si k'o lopov. Mora da si dekadent.
Descartes: Mislim, ono, nismo mi tako loše igrali. Mislim, ja barem nisam. Mislim, igral sam čist O.K.! Mislim, dakle jesam.
Popper: Rene sere!
Voltaire: Popper, mada ti nikada ne bih osobno ugurao prepariranu nogu cimbaloa u rosni pak, vječno ću branti tvoje pravo da to sam učiniš! Pa pička ti materina Popper, zbilja si više dosadio i bogu, kojega za ovu prigodu valja izmisliti, i vragu, koji uopće ne postoji, ni uz moju najbolju volju.
Derrida: Dečki, dajte, budimo kontruktivni! Paul (de Man, op.p.) veli da nema reči o elveru. Nisam ga ni taknul. Ja sam jedino čuo iza sebe nekakav zvuk, kao šum mora u školjki, i...
Lacan: Derrida, Derrida, ti nisi normalan! Možeš ti sad potiskivati koliko ti drago to što se dogodilo, ali činjenica je da zapravo potiskujemo ono što smo željeli, a nije se dogodilo! A nije se dogodilo, idiote, da prođe utakmica a da ti nekoga ne skršiš, pederu!
Sartre: Je, da, sad je Derrida kriv, drugi su pakao, je, je, a to što si predao loptu onom dekadentnom poljskom filologu, to nikome ništa!
Camus: Nemoj tako, stari, sve je to već pomalo apsurdno!
Popper: Dobro, dečki...
Svi zajedno: Popper, jedi govna!

Image and video hosting by TinyPic

Prijenos uživo Francuska : Njemačka (88. minuta)

Montesquieu probija lijevi bok, Kant uklizava i promašuje loptu, Montesquieu dodaje Lacanu, Lacan oklijeva, Nietzsche ga ruši grubim startom. I to je CRVENI KARTON!!! Tribine su u deliriju, skandiraju, Nietzsche psuje i ne želi napustiti teren, dolazi hitna pomoć, odijevaju mu luđačku košulju i odvode ga. Montaigne brzo izvodi slobodni udarac, Sartre odigrava brzi pas na Lyotarda, Lyotard dodaje Rousseauu, Rousseau dribla Hegela i nabacuje loptu na Voltairea, publika je na nogama, Voltaire štopa loptu prsima i upućuje volej prema prototivničkom golu....i gooooooooooooooooooooooooool!!! Lacan oklijeva i pritom osjeća jouissance, jer zna da dodati znači zapravo biti dodatn od Drugog. Nietzsche mu, uzima loptu - istini za volju, Lacan mu je predaje - i Njemačka kreće u kontranapad. Nietzsche proigrava dupli pas s Schopenhauerom (osim s njime i Kantom, ne želi igrati ni s kim drugim, ionako!), prebacuje igru na drugu stranu, tu je Kant, Kant, Kant dribla Lyotarda, prolazi pored Voltairea, ulazi u kazneni prostor i, De-rrrrrii-daaaa! Penal! Penal! Jedanaesterac! Derrida je srušio, naprosto dekontruirao Kanta u kaznenom prostoru i jedanaesterac za Njemačku.
Loptu uzima Scehlling, namješta je pomno, uzima dug zalet...što to radi Schelling, što, pipa si puls, ha, ha, kao onomad Šuker...Schelling prilazi lopti i....francuski vratar u jedan kut, lopta u drugi...1 : 0 za klasičnu Njemačku, posljednje nogometne idealiste današnjice! Fantastična predstava na prepunom Berlinskom Germanicumu! Adolf Hitler ustaje iz lože i plješće. Goebels je na nogama, iako se to ne vidi. Churchil je oduševljen...Divna večer u Berlinu, noć za povijest!

Image and video hosting by TinyPic

Creativa je predložio sljedeću retro-repku Hrvatske:

Hrvatska 1995: formacija: 5-5-0:

Janko Bobetko
Ante Gotovina, Kresimir Ćosić, Mirko Norac, Davor Domazet, Ivan Korade
Damir Krstičević, Ivan Čermak, Ivan Kapular, Nojko Marinović, Ivan Basarac.

Prva pričuva Miljenko Filipović.

Na upit zašto 5-5-0 valja odgovoriti:

Branili smo se, bili smo napadnuti :)

08.06.2008. (16:54)

Odlično, ha, ha, zaista odlično, iako je izvorno repka glasila ovako:

Hrvatska repka

markantun de dominis
petrić bošković arnold
petrović kangrga grlić
despot sutić cipra
pejović

Klupa. Filipović, Dragišić, Švob, Sesardić, Buden.

02.04.2007. (19:30)

Ovo je naime rasprava na Patologiji 1. i 2. travnja prošle godine.
Vidiš kako smo mi uvijek ispred vremena


- 15:30 - Komentari (18) - Isprintaj - #


View My Stats