NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 21.04.2008.

SHORT CUT

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

…jednom mi je jedna iskusna i atraktivna gospođica, bivša djevojka Dede Malnara, kazala vrlo pametnu, iako ne nužno i istinitu životnu mudrost:
Žene ti, rekla mi je u povjerenju, do dvadesete vole zgodne, do dvadesetpete pametne, a nakon toga bogate frajere; one koje mogu birati, izaberu frajera koji je svo troje, one manje atraktivne itd.itd.!

• Ja sam, valjda, blago mentalno retardirana jer mi se oduvijek diže na
pametne, na zgodne ako su pametni, a na bogate samo ako su pametni i zgodni.
halter skelter 21.04.2008. 15:54

• Dobro, dobro rečeno. Obožavam tvoju sposobnost jezgrovitog a bogatog, pametnog a lijepog izraza. Uopće mi pritom nije važno govoriš li istinu ili ne. Uostalom, meni se uvijek dizao na lijepe, na bogate ako su lijepe, a na pametne samo ako su lijepe i bogate.
NEMANJA 21.04.2008. 16:18

- 23:02 - Komentari (43) - Isprintaj - #


View My Stats