NEMANJA: SMIRENOUMLJE

petak, 19.10.2007.

fűr Mina Murray

Image and video hosting by TinyPic
Interview with the Vampire

C.D.:
Ja samo želim doprijeti do srca svojih čitateljica, vjerujte,
to nije ništa osobno, Mina, to je strictly business -
moj je posao naime Romance.
Od nečega se mora živjeti, a
ja živim od tuđih emocija i to je izvor moje moći;
krvav je to posao, Mina, krvav, ali lijep:
da se opet rodim, opet bih se time bavio.

(…)

Sam se gotovo nikad ne zaljubljujem,
nisam ja od te vrste:
don't get high on your own supply!,
a ja poštujem zakone vlastite meštrije.

(Ženska su vam srca tamne spilje,
i tu se nikog ne susreće.
Na dnu kriju zastrta ogledala
i sedam godina nesreće.)

(…)

Vi ste, Mina, iz tih krajeva, oprostite ali
Have you ever danced with the devil by the pale moon light?
Što se nas tiče, ah, Transilvanija je u posljednja vremena raščarana:
Karpati su poput ženskih ramena
a woman's shoulders are the frontlines of her mystique.
And her neck...
...if she's alive...
...has all the mystery of a border town.
A no man's land...
...in that battle...
...between the mind and the body.

Tu granicu znam ponekad prijeći,
ali ja jedini poznajem obje strane.

(…)

Nitko, tko bi se ponizio do ljubavi prema meni,
nije vrijedan da mu ljubav uzvratim!


Image and video hosting by TinyPic

- 02:20 - Komentari (0) - Isprintaj - #


View My Stats