NEMANJA: SMIRENOUMLJE

subota, 13.01.2007.

ZAGROB, IZMJEŠTENO MJESTO

Image and video hosting by TinyPic

Jedno od poglavlja knjige "The Meaning of Modern Art", Johna Russela, nosi naslov "History as Nightmare". Naziv je posudba iz Ulyssesa - Stephan Dedalus govori: "History is a nightmare from which I am trying to awake."

"Zagreb je prozvan Zagrobom, zagrobnim mjestom; Lovesexy od Kulušića priređuje Nightmare Stage; Radio 101 petosatni noćni program proziva Nightmare Show...
Ako ni zbog čega a ono stoga što umjetnost, napokon, nije osveta životu, i mi govorimo o noćnoj mori.
Prema okultnoj geografiji svijeta projekcija mača Sv.Mihaela pada na 16.meridijan.
Sveti Mihael pobjednik je na Armagedonu.
Sv.Mihael pobjednik je nad Sotonom.
16. meridijan prolazi kroz Zagreb.
Zagreb ima Mihaljevac, ergo, tkogod da je davao ime Mihaljevcu, a to nikako nije mogla biti nevažna osoba, morao je poznavati predanje.
Gradski su odličnici, tvrdimo, bili upoznati s okultnom geografijom svijeta.
Nestvarno je prodrlo u stvarnost.
Nightmare...
Zato je Zagreb zagrobno mjesto, Zagrob: mjesto za posljednjim grobom, mjesto iza Armagedona."

Studentski list br 1014, 15. studeni 1989.

Loka
Freda Mae


"If I am I because I am I, and you are you because you are you, then I am I and you are you. But if I am I because you are you and you are you because I am I, then I am not I and you are not you!"
Menachem Mendel Morgensztern, Kotzker Rebbe

A man who took the stance that anyone who would stoop so low as to love him was not worth loving in return. Dakle, fatalni muškarac! Ekvivalent femme fatale.
Drakula kao l'homme fatal
!

Postoje ljudi koji isisavaju emocije drugih, jer ih sami nemaju.
Drakula ih neće voleti, te, koji njega zavole, ali će ih sisati.
Onima drugima, darovat će večni život.

Aneta

Image and video hosting by TinyPic

In philosophy the threat of atopia calls forth a veritable ontomania,
an irrational desire to have and to know as much determinate
presence as possible; in short, put Being before Place. Whether the
philosopher is Parmenides or Plato, Aristotle or Plotinus,
Descartes or Spinoza, Hegel or Whitehead, the aim remains the
same: to fill up, to populate, the empty field with as much deter-
minate Being as possible.


ATOPIA Izmješteno, neumjesno mjesto.

Arcade Fire
,
NEIGHBORHOOD #1 Seattle w/Friends

- 23:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #


View My Stats