NEMANJA: SMIRENOUMLJE

petak, 01.06.2007.

MUP at show

JOK, TI SI!

Lupi me, lupi, da barem po šaki tvojoj znam da sam ti žena!
Svoga tela gospodar, 1957.

VRSNA NOVINARKA BIJESNA NA MEDIJE I FOTOGRAFE

Image and video hosting by TinyPic

'Očito nisam ljubavnica ministra Kirina'

NOVINARKA OTV-a HANA TABAKOVIĆ (110-85-100) odlučno demantira tvrdnje prema kojima je u romantičnoj vezi s ministrom unutarnjih poslova, profesorom retorike i rašljarom Ivicom Kirinom

Nisam u dugogodišnjoj romantičnoj vezi s ministrom unutarnjih poslova Icekom Kirinom, kako to neki zločesti dnevni listovi žele prikazati“, govori 32-godišnja novinarka OTV-a Hana Tabaković "Bambi", skroz ljuta na medijske napise kojih nije bilo a koji je dovode u vezu s HDZ-ovim ministrom. Razlog svog ničim izazvanog medijskog istupa objašnjava ovako logično i polako:

“Na OTV sam došla prije više od godinu dana, jer sam htjela učiti od doajena hrvatkog novinarstva, Romana Bolkovića, samozatajnog vizionara, distingviranog jett-setera i nesebičnog altruista, možda jedinog čovjeka čija su uvjerenja i mišice čvršće od ministrovih, a pogled topao i vlažan kao južna mora. O njemu bi se moglo govoriti danima, i mene iskreno čudi zašto on to nikada ne radi. Valjda zato jer je skroman, kako mi kažu, jer ga nažalost još nisam upoznala. On živi asketskim životom, daleko od nas običnih ljudi i žena, u jednoj spilji na Sljemenu, i samo ga posjećuje gradonačelnik Bandić i trčeći mu nosi papicu iz restauranta "Gračanka", navodno. Zauzvrat, on gradonačelniku često daje par mudrih savjeta i šaku žirova. Zato je naš gradonačelnik nepogrješiv i dobar drug i starješina. Prije tjedan dana, dakle, nakon OTV-ove hit-emisije ‘Plati pa mlati’ koju vodim i odlično uređujem samo ja - u kojoj je gostovao pravedni ministar Kirin koji govori sve iz glave - dnevnik '24 sata' objavio je dugi članak pod kratkim naslovom: ‘Kirina očarala Hana’. Taj se dnevni list za tri kune i nula istine ovog puta nije osvrtao na ministrove gafove, jer ih nije bilo, nego su pisali o tome kako sam bila obučena te kako se zbog mog izgleda ministar nije mogao koncentrirati jer je gledao u mene, što mene osobno ni malo ne čudi uopće, pa da! Nakon toga sam saznala od svojih izvora neimenovanih da planiraju objaviti članak u kojem tvrde da sam u intimnoj vezi s ministrom te da su oni iz svojih jako anonimnih izvora saznali kako sam s njim u vezi te kako smo viđeni u restaurantu "Gračanka" na večeri nakon moje hit-emisije, koja mi je prisjela (večera, ne emisija). Moram reći da sam u emisiji bila normalno obučena, čak sam imala i majicu i hlače, te da se ministar ni na koji način nije ponašao drukčije od uobičajenog, znate što mislim. Rekla bih, dapače, da se dobro držao, samo je bio malo krut u odgovorima. Također, nisam s njim bila na večeri u restaurantu "Gračanka", on je s vozačem i tjelohraniteljem otišao odmah nakon emisije, a ja sam otišla na piće s glasnogovornikom MUP-a Zlatkom Mehunom i s vlasnicom ekskluzivnog dućana Via Dante, što govorim u ime istine a ne zbog bezočne reklame, te mojom stilisticom iz branše Dijanom Brčić, koja me odlično zbigecala morate priznati. Kiro mi je iz glave rekao da ako je ovo UN-ova dijeta, onda on odmah ide u Abesiniju i tam bu golim rukama tigrove davil, kak je srčan. Ne znam je l' trebam još što reći? Možemo li se sad konačno ići slikati?

Elokventna Bambi dopustila je da na tren zavirimo u njenu majstorsku investigativnu radionicu. Hana je svakoga dana prepuna ideja i ima posla preko glave. U rijetkim trenucima odmora razgovara s prijateljima iz prometne policije i igra šijavicu. Ambicija joj je da zaigra u nekom akcionom filmu s Cro Copom ili bez kape, ili da pliva s Nelsonom Mandelom i delfinima. "Otkrit ću vam jednu moju malu tajnu. Ja vam pišem stvarnosnu poeziju i to me relaksira. Evo jedne moje davnašnje poezije:
Jagode

Noćas bih mogla pojesti kilogram banana.
Onih žutih, na primjer.
Banane su devijantno svinute,
U poluluku smeđih bridova.
Noćni vetar njiše njihove zlehude listove (sic!).

Noćas bih mogla pojesti barem kilogram banana.
Volim ih jesti,
s užitkom i najboljom prijateljicom,
Josipom.

U noćima poput ove njupam banane hametice.
Okeržute, sazrele, fine,
zavideći majmunima
ispod beskrajnog neba.

Jer oni stalno jedu banane, na tone!
U sezoni - van sezone!
Kako da onda ne zavolim njihove
velike nepomične oči?

Ja sam Bambi, ja sam Bambi, i vrlo sam šik,
rado bih se objesila, ali nemam štrik.

"Vi me ne shvaćate. Ja dosta patim. Možda sam kontroverzna, ne znam. Usput, što znači kontroverzno? Ovaj me posao ne ispunjava. Zato mi treba nešto žešće, kako da vam objasnim, neki osjećaj oduška... Predodređena sam za nešto veće.", iskreno nam govori Hana. "Sve me ovo strašno pogađa i na neki volšeban način razumijem gospodina Radeljaka. To što rade Iceku i meni, ne bih poželjela ni najbližim prijatelima ni rodbini. Icekovoj."

Ministar Kirin cijeli slučaj nije želio komentirati za medije, samo je navodno najbližim suradnicima promrsio:"Na pognuto se drvo svaka koza vere!"

Image Hosted by ImageShack.us

Ipak, da nije sve tako idilično kako se na prvi pogled čini, svjedoči i novo Hanino novinarsko dostignuće.
Hana je prije dva dana objavila nedvosmislen dokaz o prekoračenju ovlasti tijekom nokturalne istrage u XVI. policijskoj postaji "Stevo Krajačić-Laki".
Naprosto je nezamislivo da se osim u bazi Guantanoamo ovakve metode primjenjuju bilo gdje drugdje u civiliziranom svijetu, a pogotovo ne u demokratskoj zemlji tisućugodišnje kulture kakav je Hrvatska, zemlja zalazećeg sunca.

Stoga nekoliko ovdašnjih medicinskih udruga sastavlja nove etičke smjernice za svoje članstvo nakon izvješća da je policijsko osoblje u pritvorno-obrazovnom centru za moral i onostrano na Gračanima dobilo savjete liječnika u vezi s načinima ispitivanja zatvorenica. Kako se izvješćuje, ti su savjetodavci istražiteljima savjetovali kako da izazovu mentalnu iscrpljenost kod ispitanica pomoću uskraćivanja sna, izolacije, ponižavanja, te postavljanja pitanja u tv-emisijama na načine koji uzrokuju zastrašenost i fobičnost. Reagirajući na ta izvješća, Hrvatska psihijatrijska udruga sastavlja nove smjernice koje članovima te udruge zabranjuju da sudjeluju u kontroverznim investigacijama.

Dr.Viktor Sonnenfeld predsjednik je te udruge. "Kao liječnike, brine nas da bi takav proces, takva situacija, - koja nije voljna i po samoj svojoj prirodi je prisilna – vrlo lako mogla skliznuti u svojevrsno 'etično bezakonje', gdje bi savjet istražiteljima mogao biti korišten protiv zatvorenica na način koji bi bio medicinski neetičan".

Image Hosted by ImageShack.us

Je li policija ovaj put zaista pretjerala?
Ima li ministar Kirin snage ići do kraja?
Ta i slična pitanja možda nikada neće dobiti svoj konačan odgovor.

- 02:11 - Komentari (7) - Isprintaj - #


View My Stats