NEMANJA: SMIRENOUMLJE

subota, 06.01.2007.

HRISTOS SE RODI A KURO SE ODMARA!

Image and video hosting by TinyPic

KURO BAJRAKTARE

Kuro se odmara. Dok vas pohvata po svim tim blogovima, a mora i da ga vošti, ne stiže da piše.
Nemanja, nemoj da pretiš samoubistvom, i uopće svom tom vaseljenskom depresijom. Pad kurca, vidi molim te! Pa šta onda?! Ima i drugih svjetova osim Vitkeovog i Boltzmann-Supekovog (s cijankalijem u džepu; neverovatno). Ima onaj Riemannov. Što misliš kako je kurcu tek tamo, na toj plohi/plosi, onako spljoštenom. Nema teorije da se odrazi, ni dijalektički, ni inače. Budi zahvalan svetu u kojem živiš. Škoro će i Božić. Idi nam radije spremi žito za našu malu zajednicu u koju si i mene širokogrudno upisao, pa sad moram plaćat čmaralinu i kad nemam love.
Danas sam, inače, baš kod julijanaca, gdje se također širi istina patoblogije, čuo da je dr. Vitke iz Cambridgea, prije nego što se (ogorčen Russellom) stigao odreći nasljedstva i zarediti, Traklu poslao veliku lovu za igle i pletivo, ali da ju je ovaj dobio dan kasnije, kad se već ubio. Nisam znao. Jebi ga, nisam studirao književnost. Ali očito, i iz tog se vidi da uvijek treba još malo pričekati. To mi je tamo ispričao jedan lečeni pravoslavac, ali ne znam da li je to bio baš ovaj naš. Kome god bih namignuo i rekao nešto u vezi s kur-osavom, kur-ikulumom, a pogotovo sine-kurom, svi bi mi odmah odmigivali, pa sam morao odustati od daljnje identifikacije.
Markiže, bio sam se zabrinuo za Vaše patoblogstvo. Dok te ovdje nije bilo ovi su te bakteriofazi umalo razjeli, i to unisono. Htio sam već intervenirati tebi u korist, jer sam odgojen u staroj i plemenitoj školi, ali si im onda i sam jebo mater svima, pa sam vidio da nije potrebno. Ipak, među nama rečeno, moraš se malo pripaziti. Jedva si se izvukao od onog beogradskog trpobuljca, a već se pitaš ima li još 'ko da ga vošti. Čekaj malo. Vidjet ćemo hoće li biti što i za tebe. Ima nade. Sjeti se Trakla.
Smijem li zakašnjelo komentirati i onaj post s manifestom?
Manifest je odličan. Atomski iskazi i molekularne rečenice! Posebno ona koja se udvaja da bi činila samu sebe. Možda bi ipak trebalo dodati neku preambulu. Nije mala izdaja u pitanju: ako se ne izdaje knjiga nego domovina, to znači da se ipak izdaje knjiga, zar ne Wittgensteine? Možda bi mogli početi nekako svečanije nešto kao …ostvarujući davni san svekolikog kurčanstva … spremni da na odar patoblogije prinesemo itd., da ljudi razumiju o čemu je riječ.


Kuro, doktore, platit ću ti ja čmaralinu doživotnu! Ha, ha, da kako je kurcu na ploh/si, onako spljoštenom, ko tuljanovom? (Tulio je za pet: samo plješće onim perajama pa mu je alatka kao u onoj reklami za uložak, skujz maj frenč). Doktore, kad smo već kod tegoba, kakvo samoubistvo, nisam ja majkemi, nego onaj Supek, nosa cijankalij još od drugog svetskog prvenstva (zaista nevjerojatno, a!?)!? Uostalom, čitao sam ja i Ho Kinga, i kužim da mogu biti zatvoren i u orahovoj ljusci a biti kralj multidimenzionalnih crvotočina, superstruna i uoptše beskraja koji je tako lepo opisao Bacon u svojoj pripoveci o Hamletu, a koji je tako nemilo mučio onog boležljivog Pascala (to mi je inače jedna od najmilijih reči: prepast! pazi vamo: on spram ta dva beskraja, atomskog i makrokozmičkog, oseća jednako beskrajnu baroknu prepast! da je samo to rek'o, alal mu kurac!). Da ne talambasam, Kurosawa, doktore, dok je meni Kur-njikove, ne brini. A julijancima ja ništa, voistinu, ne verujem: oni ionako sve saznaju zadnji, pa i Radosnu vijest! Ahahaha, jebote što je ovaj dobar, k'o komovača, uf, al' žari! Mada, ovo za Trakla nisam znao, al' me ne čudi, kad je Pynchon ravnao poštom u to vreme, ili Thurn und Taxis, jebemliga: čudi me da je lova uopšte stigla na Traklovu adresu, obzirom da Trakl u to vreme nije bio ni izbliza čuven kao dan kasnije. Mislim inače da ti tu priču nije ispričao naš lečeni pravoslavac, jer u Zagrebu imade samo jedan, a taj nije bio na slavi jer je znao da će Bandić i Ljuština sve žito da pojedu. Mi idemo avionom za Crnu Goru, kod Amfilohija, tamo je uvek pravo slavlje! Amfilohije prenese robu s Atosa, pa činodejstvujemo po ceo tjedan! Kad te on uhijerotoniše, ne treba ti godišnji na Ibizi! Jasno da će da dodamo preambulu: u njoj će da stoji kako ovaj Manifest nismo napisali mi, nego smo ga pronašli u ostavštini obitelji Miles. Svi koji su ga pročitali, jebiga, gospodi pomiluj, kir Kiril eleizoon politikon, pokoj im duši: ko ona videokaseta u Krugu il' Pavićev, božemene, Daubmannusov Hazarski rečnik. Uostalom, knjige ubijaju, zar ne? Zato ih mi, Patoblozi, i izdajemo, kako si lepo zaključio. Napisan je kad i Necronomicon, u vreme Degeneracije: kad se tama sterala nad bezdanom, o čemu lepo ovih dana bigliše Papa - bože, što je taj čovek meni impresivan! - a trkeljaju Dežulović i Debila. Mysterium iniquitatis, to je tajna koju mi čuvamo, i to će jasno da se u preambuli kaže: kakav kurac vekovni san, kakva spemnost utjehe kose i agonija cvijeća!? Pa nismo mi bre pederi i civili da se nešto zaklinjemo i podilazimo narodu: mi želimo da izdamo domovinu, jer druge nemamo! Razumeš!?
P.S.
Pa sad ti Kizzo boldaj, pizda ti materina! K'o da mi ne znamo sami da beremo bukve! Ja osobno, az buki vedi, a ti moj kurac dok ti ne poboldam!



Mlogo smešna ova Kita u Billa! Ahahahaha....

- 00:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #


View My Stats