NEMANJA: SMIRENOUMLJE

srijeda, 07.02.2007.

MIDECA

Image and video hosting by TinyPic

- S.V.P. Monsieure de Sada, jel se moze uspostaviti nekakvoga reda vu ovemu anarhistickemu blogu, tu se vise ne zna tko skim hoce a tko sa kime ne ce, hm, ja bih Vam rado poslala neke patologije interkontinentalne ma se nema prostora, prosim, Nemanja pili svoje principijelno, ove sve vase puce Vasbprekomjerno vole i posamezno su zaljubljene, ima li tu prostora za anarholiberaliste i za sljedbenike naseg ambadora kovacevica, haaa?
- Mademoiselle Cveba, naravno da ima mjesta na patologiji. Moje srce je veliko, a kurac još veći.
Otkud vi na plaži? Priznajem da mi nedostaju one vaše afričke pričice s hijenama koje izjedaju strvine svakojake.
P.S.
Svaka politička informacija je dobrodošla zato jer samo destabilizacijom postojeće političke debilizacije možemo prokrčiti put velikomonarhijskoj ideji.
- hm, kolju po Somaliji a i sire no o tome ce povijest pricati vrlo brzo, mene momentalno zanima kako se dise glede i nazalost mihalicevoj smrti, to jest, da li ce politicki kriticari sve to prosrati ili ce se covjeku ( koji nota bene nie imao politickoga sluha, no boze moj ), ipak pokloniti glave, meni je to valjda vanzemaljski chitati iz kenije ali ipak, rado bih znala kako se dise..:-)
- Mene bi, draga Cveba, prvenstveno zanimalo kakve gaćice nosite? Preferirate li stopostotni pamuk zbog visokih temperatura i postaje li vaše međunožje u poslijepodnevnim satima izrazito vlažno pod utjecajem nemilosrdnih atmosferskih prilika?
- atmosferalija kaj se dotikavle..samo cotton i lan, no to su efemeride, ne sjede gljivice tam gdi vi mislite nego drugdje, bez zezanja, ovo su mucni prostori, tu se ljudi ne zajevabaju kao vi i kompanija, ali ipak...lijepo vas je citati jer me vracate prema nasim malim provincijskim hrvatskim horizontima koji znace jedno veliko DOMA..klanjam se..
- Tako bih želio znati čime se bavite u toj izdrkanoj državi. Jeste li možda lovac na slonovaču, časna sestra ili liječnica? Unesite dašak afričke avanture u ovu našu komornu atmosferu, šibajte nas zvucima tam-tama
- Recite mi Cveba, sprema li se u Nairobiju kakav državni udar?
Osjećam da imamo toliko tema za razgovor.
- Više ne nalazim zadovoljstva u bloganju.
- Čuj, mala, nadam se da ćeš tamo dobiti ebolu, jer si ionako poblesavila u međuvremenu, pa nikakva korist od tebe u nastavku tvog besmislenog života. Jer, što bi ovo značilo:"...prema nasim malim provincijskim hrvatskim horizontima"? A kakvi su kurac tvoji horizonti i tko si ti, budalo, da bi bilo čiji život na ovoj jebenoj zemlji za tebe bio olak, komotan i besproblematičan u odnosu na svu složenost situacije kojoj ti nazočiš? Kakva kurčeva Afrika, kakvi problemi? Tko im jebe mater. Već deset tisuća godina skaču po drveću i s majmunima igraju ćizu-blizu, jedino su oni Dogoni skužili Sirijus B bez teleskopa, a mi bi sad trebali biti nešto ganuti njihovom teškom sudbinom, što li? Neka prestanu bubnjati i počnu neki kurac raditi po tim svojim Kenijama i Tarzanijama. Jebote, kakvih problema s tim crncima, da sam znao da će ovako završiti sam bih brao pamuk!
Inače, zbilja sam zabrinut za tebe: prije godinu i pol bila si sasvim normalna djevojka, a sad dociraš, zabrinuta si za posljednji ispračaj pjesnika, hrvatski su ti horizonti iz kenijske perspektive provincijalni....u kurac, da nemaš AIDS?
- Izgnaniče, tako je meni s karanjem. Ali, onda ugledam neki prorez i bljesak butine, i poželim da pojebem sve što leti i treba da leti, a kamoli zimi!
Prolazna kriza.
Vidiš da je i Kiza u krizi. Priča o Najrobiju. Ha, ha, ha, ovo je za bogove. Samo ga pustite, svašta ćemo da čujemo.
- u nas nije zima vec je naopako od kod vas, tko ima AIDS nemre tipkati jerbo umire, Ebola je u Congu i tocno je da sam lijecnik, a pjesnika nam ovdje nedostaje ! cveba 06.02.2007. 02:36
- Vidim kćerce da si budna i da navraćaš i na moj. Čuj, a je li istina da u Keniji ima jedno drvo koje se noću premiješta po vrtu?
- I reci mi još ako si ti doktorica, ima li nama spasa? Mi smo već na patologiji, i iako su nas rastavili na dijelove, dušu nisu pronašli. Što da radimo?
- Idem ja sad spavati, možda sanjati, a ti razmisli o mojim pitanjima. Možda smo mi ljudi bez duše. Možda se mi samo pravimo kao da imamo dušu. Možda mi umjesto psihologije podliježemo zakonitostima parapsihologije. Možda ja sada potkradam gospodina Hockea. A možda ga je na kraju svoga romana pokrao i Eco. U svakom slučaju, u mojoj duši vladaju sudden choices.
Kao što iz tvoga PC-a, draga moja dottoresa, svakog časa može iskočiti Deus, kao ex machina.
I di smo onda?
Nego, jesi li sigurna da u Keniji nema neka kuća čija je sama arhitektura zla?
Raspitaj se!

Molim ovom prilikom da mi se ne obraćate zlorabeći captatio benevolentiae; boli mene kurac, naime, za vaše snishodljivo podilaženje. Kud bih ja došao kad bi meni do vas iole bilo stalo, ma koliko i ma kako mi podilazili!? Nemam ja vremana, ja sam biznismen.
Ja gledam samo svoj pro bitak (sein, suće). Jebe se meni za vas. Idem spat.

Kizza

Uzbuđen sam zbog iznenadnog javljanja patoblogerice Cvebe i njezine brige za hrvatsko pjesništvo. Danas nema kvalitetnih pjesnika, klasici umiru, smrt je svuda oko nas. Imam jednoga doma kojeg ljubomorno čuvam u ormaru i ne želim ga dijeliti s drugima. Još uvijek je živ.
Želim da nam pišeš kako je tamo u Africi. Objavljuješ li svoje radove u BMJ-u, Lancetu, East African Medical Journalu ili u nekom opskurnom časopisu koji, usprkos slabom impact factoru, ipak boduje radove koji su toliko potrebni za uspješan nastavak medicinske karijere?
Jesi li možda na specijalizaciji? Ako jesi deder nam opiši sve detalje iz svoje svakodnevice, zadovoljava li te mentor i kako su te prihvatili kolege s odjela. Želim znati posjećuješ li PubMed u traganju za relevantnim medicinskim informacijama ili si pretplatnik nekog znanstvenog medicinskog časopisa koji je tako prestižan za pokazivanje tvojim ubogim kolegama, premda ti samo 5% sadržaja zapravo nešto znači u životu. Divim se tvojoj požrtvovnosti i odličnom prosjeku ocjena koji te je doveo u Keniju.
Gadna je situacija s tim subspecijalizacijama. Imaš li pokatkad osjećaj kao da pripadaš nekoj egzotičnoj životinjskoj vrsti koja je pred izumiranjem i svi je gledaju s prezirom samo zato jer čita nekakve neobične tekstove s grafovima?
Oh, kako te ćutim moja afrička sestro!
Tako bih ti želio poslati novi udžbenik Medicinske fiziologije da ne moraš naprezati svoje lijepe oke kad ponavljaš gradivo na okupatorskom jeziku sile. Zamišljam kako sjediš u bijeloj kuti ispod ventilatora dok osluškuješ bilo maloga crnca, propuh mrsi tvoje kovrče koje padaju na bujno poprsje, pamuk na stidnici, lan na mekoj koži.
Gle vražjeg vjetra kako joj zadiže kutu! Miči te prljave afričke šape s tog neokaljanog trupla!
Kasnije, ižmikana, odlaziš kući i sjedaš za svoje računalo na kojem zapisuješ priče iz afričke divljine pridajući životinjama ljudske karakteristike kao Tolkien u Farmeru Gillu, u čemu je tvoje poznavanje anatomije neprocjenjivo blago dok opisuješ komadanje i proždiranje u tom neobuzdanom društvu anarhije.
Ah, kako bih želio ući u tvoj medicinski mozak koji nije zaboravio svoje korijene i brigu za bogatu književnu baštinu. Tvoja humanost me izluđuje. Osjećam određenu duhovnu povezanost i kao da slutim tvoj životni poziv. Kirurgiju sam odmah eliminirao prepoznavši tvoja umjetnička stremljenja, pretpostavljam da si pedijatrica ili neurologinja, premda ni dermatovenerologija nije isključena. Pomozite mi da proniknem u Cvebu-bebu. Želim je nekako nagraditi.

Image and video hosting by TinyPic

• ..alo herr primarius, pa necemo odmah na vidjelo sa svim tajnama premda si relativno blizu, u Afriku me nisu odnjele dobre ocjene nego strani jezici i politika - procitaj zadnji vienac ili neka ti Moljac slozi link na interview sa Bobom Novakom, odoh sad da dejstvujem :-) cveba 06.02.2007. 10:12
• Cvebić zar sumnjaš u moje surferske sposobnosti? Pročitao sam "dio" objavljenog razgovora koji je dostupan na njihovoj stranici, ali nisam našao nikakvu poveznicu s tobom. Želiš me natjerati da kupim novi broj? Markiz de ga Sad 06.02.2007. 10:42
• Počelo objavljivanje blog romana, pa koga zanima neka navrati na ovaj blog blog-roman 06.02.2007. 10:42
• Silno sročeno. I kniks od mene, jasno. :-) DerzaFanistori 06.02.2007. 10:58
• Hm da, primite na znanje, poštovana Cvebo, ako se netko ovdje osjeća pucom, to nisam ja. I ako Markizu ostavljam komentare tipa: jebi me u dupe, ne znači da sam groupie niti da mi je Markiz guru ili gurao. To znači da se vulgarno zajebavamo. Priličnog sam mišljenja da će vam se i druge "puce" koje zalaze ovamo slično izjasniti. Baka 06.02.2007. 11:40
• "Vidiš da je i Kiza u krizi. Priča o Najrobiju. Ha, ha, ha, ovo je za bogove. Samo ga pustite, svašta ćemo da čujemo.", rekao sam ja proročki!
Ja savjetujem Bako da svi mirujemo dok ne vidimo kud će to Kizu odvesti. Ja osobno mislim da je Kiza lud. Nanjušio je krv, vidi u maloj dottoresi priliku života, ukazuju mu se savane i lijane, ima i stanovitu skrivenu prednost koju mala ni ne sluti iako se Kizo već razmeče svojom i Greyovom anatomijom, i sve to, ukratko, neće dobro završiti, pa je najbolje na vrijeme zauzeti dobro mjesto, kupiti kokice i kolu, i fino i dokono posmatrati prizore okrutne.
Čudi me samo da je i pametnica Derza nasjela: ha, ha, da fino sročeno, i još se derište ponaša dobroodgojeno i kao sanktpetersburška debitantica! E, pa stvarno je svijet otišao k vragu! Kako Kizo ume da obmanjuje, to je strašno nešto! Varalica. Nemanja 06.02.2007. 12:25
• Blog-roman, pišite to štivo u krug! Da ga lakše na kurac nabijem. Ha, ha, ha, da roman na blogu! Kako te nije sram! Nemanja 06.02.2007. 12:27
• Kizzo: Ti se bre jezikoslovac. Manistra se igra rečima k'o dečkima. Luce je poetesa. Baka je Lijećnica. Pa dobro, majkumustaru, zar mora da kad o pički govorimo govorimo o stidnici? Odbijam takav starogovor! Odbijam te tabue i taj seksizam. Kakva bre stidnica, čega žena ima da se stidi! Molim da ovde i sada skujemo sasvim novu reč za to što su naši stari nazivali stidnicom. Prosto mi je neugodno da govorim jezikom koji se tako izražava. Nemanja 06.02.2007. 12:30
• Moj je predlog, jasno radni, a pomalo i trpni: bestidnica. To je već bitan pomak. Šta kažete? Nemanja 06.02.2007. 12:31
• Markizovih surferskih sposobnosti kaj se dotikavle mores lepo ici na:

www.matica.hr

pak kliknes desno gore na periodiku i imas celi razgovor sa Prosperovim Hvarskim, ostatka sto se tice moje je put u Afriku poceo u Dubrovniku tamo negdje u isto vrijeme kad i kongres PEN-a o kojemu Bobo tako sentimentalno prica, odatle asocijacija, o svemu drugom mozemo kasnije kad se rijesim klijenata kojih na ovom nesretnom kontinentu ima vise nego kobasica, itd.itd.itd. cveba 06.02.2007. 12:43
Volim kako rabiš riječ kobasica. Odmah mi se javlja neodoljiva želja da si spolovilo natrljam senfom i gurnem ga kroz rešetke kaveza s tigrovima u zoološkom vrtu. Markiz de ga Sad 06.02.2007. 12:48
Ha, ha, ha, ovo je odlično! Kad se Kizza otrijezni, brisat će i postove i komentare. Samo ga pustite, velim ja vama... Nemanja 06.02.2007. 15:05
Ha, ha, ha, a tigrovi su inače najpoznatiji po tome da polude za kobasicama sa senfom! Ahahahhahaa..., za popizdit, Kizo će dobit aplauz na otvorenoj sceni: niti je on vidio tigra, niti on baš zna što tigrovi jedu, niti ga sve to zanima, ali je odličan, fantastičan je s ovom afričkom ekspedicijom, svaka mu čast! Ajmo Kiza, malo atmosfere, noćni velovi protiv moskitosa, dnevne mreže za safari, Viktorijini slapovi i Pigmeji, Mokele Mbembe (e, to je zajebana stvar, to biće za koje tvrde da ga periodički viđaju diljem crnog kontinenta), dobrotvorni rad naše predane dottorese, crnačke duge kurčine, Korak, Jane, Čita (gle majmun, pa čita, a ti Mujice...): kao što vidimo, ima tu materijala za cijeli jedan feljton pod naslovom: Ken i ja.
Čujmo, čujmo... Nemanja 06.02.2007. 15:52
• CVEBA, nisi mi odgovorila ni na jedno pitanje, a, moram ti kazati, ovaj mi je upis jedan od dražih posljednjih tjedana:
Čuj, a je li istina da u Keniji ima jedno drvo koje se noću premiješta po vrtu? I reci mi još ako si ti doktorica, ima li nama spasa? Mi smo već na patologiji, i iako su nas rastavili na dijelove, dušu nisu pronašli. Što da radimo? Možda smo mi ljudi bez duše. Možda se mi samo pravimo kao da imamo dušu. Možda mi umjesto psihologije podliježemo zakonitostima parapsihologije. Možda ja sada potkradam gospodina Hockea. A možda ga je na kraju svoga romana pokrao i Eco. U svakom slučaju, u mojoj duši vladaju sudden choices. Kao što iz tvoga PC-a, draga moja dottoresa, svakog časa može iskočiti Deus, kao ex machina. I di smo onda?
Nego, jesi li sigurna da u Keniji nema neka kuća čija je sama arhitektura zla? Raspitaj se! Nemanja 06.02.2007. 16:00
• mnogo lepo rečeno, markiže. Poželim i sama biti sidom zaraženo izgladnjelo afričko nejače... il bar vjetar... umjereno dlakavi grud 06.02.2007. 16:01
• Nemanja, oprosti na ovome rezidentni patolože, zar nisi sam sebi u usta skočio bestidnim prijedlogom? jezičak 06.02.2007. 16:19
• Rekao sam da je radni, pa čak i trpni. Dakle, trpi promene. Izvoli...
Ali, nešto sam drugo hteo da kažem. Kad smo već kod staroga poete, bio bi red da čujemo jednu pesmu velikog Slavka Mihalića. Za ovu prigodu neću one svoje, meni najdraže, o Kapetanima koji prete, nego jednu od koje za Patobloge nema bolje; poslušajmo:

Rastanak sa sobom

Sad je trenutak da svatko od nas
ode na svoju stranu: vi, noge, za koracima
o kojima toliko snatrite netom prilegnem;
ruke kud koja - lijeva, nespretna, u predjele
mašte, desna s vojskama; možda svi prsti,
dvadeset njih, odu na kakav drugi svijet;
ovaj su, misle, dovoljno razorili;
za njima će rebra, radna, uvrijeđena;
jetra će, zna se, u obližnju krčmu (tamo
već loču bubrezi, želudac, mjehur);
srce će na barikadu, ali bez krvi, u
šaputanju, toliko opredijeljeno za bitke ljubavi;
pluća među oblake, mozak u samo sunce;
a ja ću ostati sam s ovim gadnim
jezikom, stvorenim za otmjenost a stalno je
klepetao, uvaljivao me u sve gore nedaće.
Hajd, jeziče, sad pokaži što umiješ,
sad kad sam ostao bez ičega: napuni podrum,
tavan, smočnicu. Nemanja 06.02.2007. 16:38

• ..nemanji na znanje, ima, ima drfca koja setaju po parkovima a i po gjardinima, pache, traze vrtne patuljke koji su u ovijem krajevima rjedji nego pjesnici, setaju tiho i tak da ih niko ne vidi osim SOE na remote, ti bokca, ali lijeka i za to imamo -:) cveba 06.02.2007. 17:48
..Markize od Sada, tigrovi zive u Aziji prema tome vasa je lijepa metafora malo promasila cilj, a kopitnut se o dzilitnut svakome junaku zna se sto ide, zapravo sam razgaljena komplimentima, a o africi bum pisala kad mi dodje, imam zapravo trajnu bojazan da to nikoga ne bi interesiralo jer ja na ovim horizontima nisam turist vengo pregaoc, uslast vam svima, u mene je doba od vecere :-) cveba 06.02.2007. 17:51
• Nemanja vidi vamo, prosim, nekak mi se cini da se je ovaj blogek pretvoril vu chat - room no neka, ima tu gazda koji valjda pusta ili ne pusta...o dusama kad zborimo dusmani nisu daleko, ovi moji ovdje jos uvijek postojano vjeruju u boga i sudbinu, duse se sele ne prema onim orijentalnim obrascima nego lebde nad nama ( tak barem moji puleni tvrde ) pak kad nekome natocis pivu onda je se prvih par kapi polije po podu, kao for the encestors, nek mirno plutaju nad nama godinicu dvije, interesantna raca od ljudi, steta sto nisam etnolog ili antropolog, bavila bih se prosloscu a ne da tu naklapam idiotarije ! cveba 06.02.2007. 18:03
Ahahahahah....e, Kizzo, jebemliteluda, pa jesam li držao vodu u istima i lepo te upozoravao da niti šta znaš o tigrovskima niti oni jedu gorušicu na kobasitzaman! Ha, ha, ha, da nema tigrova u Africi! I to si trebao ovako da doživiš. Jedino što te spasava jest što si, oprezno, tigrove smestio u kavez zoološkoga vrta, ali to ti je bre pleonazam, je l' de Bako: zoološki vrt u Africi! K'o da nosiš goluba u Veneciju ili drva u šumu! Ili, kao da odeš sa ženom na karneval u Rio!
Mala, eto, sjajna si: ovo sa slobodnolebdećim dušmanima zaista je bilo poučno. To mi radimo i ovdje u Zagorju, s prvom čašom vinjaka, oko pet ujutro: ruke nam se tresu do te mjere da pokapamo i pod i strop, tako da duše naših predaka nerado lebde ponad nas. Nego, molim te prestani pisati kao da si potomak Čore Držića: dosta je već to što pišeš o egzotičnim krajevima, da bi morala pisati kao braća Seljan tijekom bijega iz Abesinije. I još jedno griješiš: upravo nas tekstovi o Africi i zanimaju! A kaj bi nas drugo zanimalo? Nasdaq? Recepcija papine regensburške adrese u musimanskim zajednicama južne Afrike?
Piši ti nama o onim drvogredima (drvima koja gredu), to ti nas zanima! I reci, može li neki bizmis da se radi s vama Kenijcima? Nemanja 06.02.2007. 18:21

Image and video hosting by TinyPic

• ..no pa ja sam chist enchantee, Nemanja pa zagorec, ti bokca, imam ja jednu lepu hizicu drvenu iz koje gledam direkt na zvonik majke bozje bistricke, pak sam furt citst blazena...budem, pisala budem, upravo pregovaram sa ekipom na blog.hr da mi otvore moju staru stranicu, zaboravila sam lozinku i mjesecima ju nisam dirala a i bila je ostala vergine prazna kako i treba biti...nairobi je samo stanica ili baza, nairobi je zlatna krletka po kojoj niti ne setamo niti ne trcimo, samo skupljamo kilograme, iz nairobija se leti i ide po vascelom kontinentu, takva mi struktura a i posel pride, nairobi nije nesto o cemu bi se pisalo, o tome je sve baronesa Blixen davno napisala i nije dobila nobelovu nagradu ali joj je Hemingway dao reverenciju u svome cuvenome govoru pred stocholmskom akademijom, etc.etc. cveba 06.02.2007. 18:39
• Zamislite vi ovo:
"Sibirski tigar (Panthera tigris altaica) ili mandžurski tigar stanovnik je Azije. To je divna, prekrasno ukrašena i obojena mačka. Vitka je, viša i lakše građena mačka od lava. Sibirski tigar može biti dug od vrha njuške do kraja repa čak do 4 metra. Visina do ramena može biti do 1,10 metara, što ga čini najvećim i nasnažnijim među tigrovima. Težina koju može doseći prelazi nevjerojatnih 300 kilograma. Crne pruge na tigrovu hrđavo-žutom krznu prekrasno su raspoređene po cijelom tijelu; ne postoje dvije identične životinje, a pruge se mogu usporediti sa otiskom prstiju kod čovjeka."Nevjerojatno pojetično: pruge su fingerprint! Divno.
Čuj, moala, reci ti meni gdje je tebi u Afriki najljepšije? Nemoj molim te sada kao stranci o Hrvatskoj, bjutiful koust, najs pipl, nego ono, kuiš, di si ti stala zabezeknuta i kazala: Majko Božja Bistrička!? Čemu si ti dala reverenciju, kad je o chapeauu riječ?
Drugim riječima, što bi čovjek poput mene mogao da posjeti u toj Africi? Nemanja 06.02.2007. 19:01
• ..Rwanda Nemanja, Rwanda, tamo sam prvi puta bila mirisala africki zrak negdje nakon pokolja (sto bi se markizu nadasve dopalo kad ne bi bio strasljiv ), Rwanda dakle, jezero Kivu, jedno od najdubljih vulkanskih jezera na svijetu, Congo preko pura a otok Idjiwi u sredini, izgleda kao more, otoci ispred selendre koja se zove Kibuye, cijeli mali zeleni arhipelag, krave plivaju s kopna dotamo na pasu, banane, nesretnici, svejedno je lijepo bilo. A kaj bi vraga isao gledati macke, na uglu Rwande i Ugande je lanac vulkana i tropska suma u kojoj obitavaju zadnje zajednice gorila na svijetu, kolosalan izlet, samo nesmes pusiti ni pricati, ckomis i gledas..:-) cveba 06.02.2007. 19:11
• Čuj, imaš li ti Earth-Google? Ako ne, brzo ga skini, to je čas posla. Naime, baš sam gledao taj tvoj Nairobi. Google me odvede do nekog kružnog toka kraj kojega je nekakvo trkalište, hipodrom, što li, kao i poveći (rezidencijalni) kompleks s respektabilnim bazenom. E, sad - ako skineš Earth Google, označi mjesto gdje stanuješ, pa nam pošalji na mail. Možeš Kizzi, možeš na nigdjezemska@yahoo.com! Nevjerojatno je tako smucati se na 300 metara visine ponad nepoznatih dalekih gradova, mjesta gdje nas dvoje skupa nikada ne ćemo (st)ići. Posljednjih dana lud sam za Earthom: lebdim ponad Šangaja ili drugih kineskih gradova (pravo otkriće: pa mi pojma nemamo o svijetu u kojem živimo!), ili ponad Bombaja, Kalkute, Delhija....čudesno!
Jedno je takvo čudo i taj Nairobi. 2695902 stanovnika, a jedan je od njih naša dottoresa! Sve je danas tak poetične.
Weltšmerc! Nemanja 06.02.2007. 19:12
• Sad ću ja to upisati u tražilicu Eartha. Rwnda, Kivu, dakle. OK. Ne bude li čisti sex, nagrabusila si! Čuj, ovaj tvoj opis nije daleko od pojezije koja se pisala u doba onog Wolframa von Eschenbacha o kojemu sam natuknuo jučer. Naime, jedan od troubadura, minezengera i ostalih poijeta naročito je cijenio motiv jutra nakon bitke: proljetno polje, zelena trava, i krv na vlatima kao rubinska rosa! Čovjek je takovom strašću opisivao tu krvavu rosu, tu svježu, ver sacrum travu, taj modri trnac prošaran nebrojenim truplima, leševima, strvinama i svakovrsnim kadaverima što se još puše, da nije znao bi li se prije mašio pera ili kurca! Srećom, bio je plodan autor. Nemanja 06.02.2007. 19:18
• ..tah tvoj google earth bu pricekal do sutra, doma mi je net spor a i ne da mi se sada, vec je skoro pol deset a budim se zorom, no sutra budem zloupotrebila svoj polozaj u sistemu, tipkaj si sam ako ti je drago as follows..Nairobi ( od milja Nairoberry ) Westlands, Westlands School Lane, near the Sarit centre..business u kenyi vode indijci i to vec decenijama, kakav vrazji Bombay, tam je sve zmazano i kolera permanentno flotira, samo ti svrati vu istocnu afriku, ima se tu kaj za pogledat a boga mi i za dozivit..:-) cveba 06.02.2007. 19:25
• Našao sam. I odmah sam našao na granici s Kongom lake resort, Gisenyi. Samo, baš ti je dobro jezero:
Lake Kivu is one of the Great Lakes of Africa. It lies on the border between the Democratic Republic of the Congo and Rwanda, and is in the Albertine (western) Rift, a part of the Great Rift Valley. Lake Kivu empties into the Ruzizi River, which flows southwards into Lake Tanganyika. It gained notoriety as a place where many of the victims of the 1994 Rwandan genocide were dumped.
Krasan izlet! Nemanja 06.02.2007. 19:25
• ..ajde, ajde, pa to je bilo devedeseticetvrte, a najvise ih je plutalo po akagera river prema lake victoria, nista se ne boj, ljepota je nepokvarljiva, nedodirljiva i slobodna, i nemoj citati neke vikipedije ili kako se vec zovu vec radje citaj national geografic, trust me, ja se volim druziti sa patologijom cisto metaforicki..a pitao me bio jucer i sam markiz ( valjda guta palacinke ) o africi, pa eto ! cveba 06.02.2007. 19:35
• Draga moja, osim Rancho Santa Fea mene zapravo malo što zanima od bjelosvjetskih destinacija. Ipak, priznajem da me ovo levitiranje ponad gradova svijeta fascinira. Jezero je cudesno, ali i straši. To je unheimblich...ta neprozirna vulkanska grobnica ispunjena noćno modrom vodom! Brrrr... Nemanja 06.02.2007. 19:36
• Našao sam The Norfolk hotel, ali ne više dakle od centra i tog repera. Fale toponimi. Nema veze.
Hvala na društvu. Laku noć i buhe te afričke debele dosadne grizle vascijelu noć i naše ti domaće došle u ponoć u pomoć! He, he... Nemanja 06.02.2007. 19:44
• ..the latest press release on Guinee

Unions have announced this day 6 Feb. that protest and general strike will resume on 12 Feb. if the President fails to nominate the new Prime Minister before that date.The Guinea Red Cross has mobilized over 600 voluntees countrywide to help deal with the humanitarian aspects of the crisis.

I sto ce tih sest stotina stazista na zapadnoafrickoj pozornici prosim, cirkus se dakle nastavlja iza kulisa kao i kod naseg HNK, daklem sve fkep en drek, pokojni Kuzmanovic bi me razmel, u to sam sasvim sigurna, adieu alors. cveba 06.02.2007. 19:55
• Nije to Vikica, to Earth Google pristojno iznese osnovne podatke o mjestu vizitacije. Nemanja 06.02.2007. 19:55
• ..ti bokca, instalirala sam si ga, samo nemrem naci kak da ga aktiviram, gdi se klikne prosim profesore, ja sam nespretna sa tim novotarijama tipa :

CBS Seismic Monitor
Display of real-time, worldwide earthquakes.

Open CBS Seismic Monitor

ja definitivno ne bum mogla nocas spavati, bio je pred nekoliko godina gadan potres u Gomi (vidi pod Gisenyi, kod Nemanje ) lava se potom bila prelila preko case lokalnog vulkana i sve je curilo u jezero, svaka vam cast ! cveba 06.02.2007. 20:53
• Rancho Santa Fe....Demographics
As of the censusGR2 of 2000, there were 3,252 people, 1,204 households, and 947 families residing in the CDP. The population density was 183.8/km² (476.2/mi²). There were 1,339 housing units at an average density of 75.7/km² (196.1/mi²). The racial makeup of the CDP was 93.33% White, 0.46% (15 people) African American, 0.15% (5 people) Native American, 2.77% Asian, 0.06% (2 people) Pacific Islander, 2.15% from other races, and 1.08% from two or more races. Hispanic or Latino of any race were 5.32% of the population

what a nice racial makeup...ko da smo u varazdinu, e moj nemanja, pada ti zvijezda u ocean. cveba 06.02.2007. 21:08
• Ne, Cveba, nisi shvatila: nema veze koliko je tamo plavih, žutih, bijelih, crnih, crvenih! Nisu svi krajevi ove kugle Afrika, pobogu, pa da je rasno pitanje presudno! Kao da sam kazao da me zanima Tibet, a ti mi odgovoriš: Sve je to OK, ali, hebiga, nema tu crnaca brale! Rancho Santa Fe je poznatiji po kojecemu drugom; recimo:
Rancho Santa Fe is an unincorporated census-designated place in San Diego County, California, United States. It is the second highest income community in the United States. Rancho Santa Fe has strict design restrictions. Many streets outside of the downtown area are lined with landscaping; on side streets the landscaping of individual properties provides ambient decor. Very few homes are visible from the road. Aesthetics and architecture within the Covenant are protected by an Art Jury, a non-governmental organization which must approve any exterior alteration to any building, fence, sidewalk (although no sidewalks exist outside of the downtown area), or other structure.(...)

Rancho Santa Fe is and has been inhabited by many persons of note. Among them:

Rick Aguilera, former baseball player [3]
Douglas Barnhart, primary contractor of Petco Park[4]
Glen Bell, founder of the Taco Bell chain of restaurants.[4]
Benjamin deForest Bayly, nuclear physicist [5]
Lloyd Bentsen, late Texas Senator [5]
the Sultan of Brunei
Clair Burgener, local politician [6]
Kevin Carmony, CEO for Linspire, Inc.
Ted Donny, owner of SONY, Inc.
Bill Clinton, former United States president west coast house [5]
Joseph Coors, of the Coors brewery family [4]
Randy "Duke" Cunningham, embattled former Congressman[7]
Tom DeLonge, guitarist and vocalist of the bands blink-182, Box Car Racer, and Angels and Airwaves; owner of Macbeth Footwear [8]
Sidney Frank, liquor promotions billionaire [9]
Bill Gates, Microsoft CEO [10]
(...) Nemanja 06.02.2007. 21:30
• Što ne znaš instalirati? Earth Google? Nemanja 06.02.2007. 21:34
• ..Sidney Frank, liquor promotions billionaire [9]

ovaj me narocito privlaci...mnee, instalirala sam taj tvoj vrazji program samo se ne snalazim vu repertoire, kliknula sam ja kenya na geogrqafskoj karti a kad tamo nista, nikaj se ne mice i tak, bu probala sutra otkriti navodila za uporabo, danas mi je bil uzbudljiv dan pak ne bum insistirala. cveba 06.02.2007. 21:45
• Kad imaš afričkog miša!
Evo ti zato vic o njima:
Tri miša sjede za šankom i piju tekilu. Prvi miš strusi tekilu, lupi čašom o šank i kaže: 'Ja sam toliko hrabar da svaki dan otkinem malo mišjeg otrova i žvaćem ga, tek da budem high.' Drugi ga miš pogleda, strusi dvije tekile, lupi čašom o šank i kaže: 'Ja sam toliko hrabar da svaki dan odem do mišolovke, dignem prečku i malo se bildam na njoj.' Treći ih miš pogleda, strusi tri tekile, lupi čašom o šank te krene prema vratima. Dva ga miša u čudu gledaju: 'Kuda ćeš ti?' 'Idem poševiti mačku.'
Ahahahahaha... Nemanja 06.02.2007. 22:27
• Sidney Frank je genije, bog mu dao duši lako. Slušaj ovo:
At 5:20 on a Sunday morning in the summer of 1996, Sidney Frank—liquor baron extraordinaire, dapper elderly gent, CEO of the Sidney Frank Importing Co.—picked up his phone in a fit of inspiration. He dialed up his No. 2 executive, who listened in a groggy daze as Frank proclaimed, “I figured out the name! It’s Grey Goose!”
And so was born one of the most astonishing brands in the history of distilled spirits. Grey Goose vodka, invented from thin air that summer morning, had as yet no distillery, no bottle, and—perhaps the most pressing order of business—no vodka. Yet this past June, almost exactly eight years after Sidney Frank gave name to this nonexistent liquor, Grey Goose was sold to Bacardi for more than $2 billion. Cash. (To understand how much that is, consider that IBM’s personal-computer business, nurtured, honed, and advertised since 1981, recently sold for $1.75 billion.)
After the Grey Goose sale, everyone at Sidney Frank Importing Co. got a hefty bonus. Longtime SFIC secretaries were handed checks for more than $100,000 apiece. Grey Goose was a spectacular success. And now the ride was over. The only question left: What’s next? Nemanja 06.02.2007. 22:31

Image and video hosting by TinyPic

• ..hm, srela sam ja, negdje tamo oko Nove Godine u Dubrovniku misa zvanog Jurica, operirao je bio po Pilama danima, topla kuhinja i obilje dobrodusnih ljudi i pasa, u nas doma je moja Marina montirala neku napravu da bi se mis ulovio ali ne agresivno, Jurica je glodao mandarine i narance u kuhinji danima, Marina mu je davala jesti sira kao desert. Jednog jutra, dok smo se svi spremali na iz;et u istru, Jurica je svecano pao, skandal u kuci i prijepor sto ce biti s misekom, gazda od kuce je huskao kucka : ajmo, cetnici, k vragu s njima..gazdarica nije dala Juricu nego se doticni odnio ispred dubrovackog IUC-a, metnul se pod neke daske i pustil na slobodu...tako to mi dolje recimo delamo.. kucki su usli u auto, potom smo i mi smo usli u auto i opalili prema istri, tako sam ja vidjela tu nasu kolosalnu Dalmatinu, priznajem da sam bila fascinirana, jedino me je na kraju bilo strah Ucke, hebi ga, to je u vozackim genima. cveba 06.02.2007. 22:42
• TI si Dubrovkinja? I spremali ste se na izlet u Istru? I koliko si se dugo vozila od Dubrovnika do Istre? Nemanja 06.02.2007. 22:47
• ..taj tvoj prijatel Sidney Frank je vjerojatno druga inkarnacija Ostapa Bendera koji je, izmedju ostaloga, poznat kao pretenciozni patentant tzv. stolichnice, votke koja je izvorno potjecala od bukova stolca..ej kad bi se ti i ja udruzili gdje bi nama bio kraj...:-))))) cveba 06.02.2007. 22:50
• ..da dubrovkinja, o boze moj, samo jos da vam liferujem neke sumnjive adrese, ma keee, lahka vam noc i stojte mi dobro. cveba 06.02.2007. 23:02
• Ja mislim da je Dubrovnik dokaz postojanja vanzemaljaca.
Argumentum Ragusarium pokušat ću prigodno formulirati ovako:
Unatoč stanovitim aberacijama, ljudska rasa kroz povijest napreduje: svaki sljedeći naraštaj ima bolje zubare od prethodnog, primjerice.
Prihvaćajući ovaj postulat, morat ćemo se složiti da preci današnjih Dubrovčana nikako nisu mogli sagraditi ovako divan grad: kakvi su današnji Dubrovčani, njihove predšasnici teško da bi sagradili kućicu za ptice, a kamoli Grad!
Budući da su Mlečani izbjegavali Republiku, a Turci su ratovali s Crnogorcima, sasvim je očito da je Dubrovnik morala sagraditi neka izvanzemljačka civilizacija.
A tko drugi, rekao bi pokojni Tuđman.
QED Nemanja 06.02.2007. 23:04
• ..ma cuj,ne bih htjela zvucati defanzivno, nisam ja dubrovkinja, ja sam samo tamo adoptirana pitaj majku bozju zasto, elemm sam agramerka i kajkavka ma me ono dolje boli, me razmes, volim ih i bavim se vec par vremena tom njihovom midetzom, dragulj u kruni bez gospodara, to ti je Grad. cveba 06.02.2007. 23:15
• Vodka vaša, ideje naše!, draga moja Petrunjelo.
Ideja prva
PODLESNAYA TAVLA, Russia--Here is a desperate recipe: Take an old Russian washing machine, toss in a few ounces of yeast, a 22-pound sack of sugar, a gallon of fresh milk and 10 gallons of water, churn the brew for two hours and distill.
Ideja druga
The recipe for samogon in three hours comes from a slim pink booklet containing 140 moonshine recipes, including alcohol made from tea, bread, rice, potatoes, beet root or other staples. Ostap Bender, a favorite rascal in Russian fiction, said you could even make samogon from a taburetka—a wooden stool. Nemanja 06.02.2007. 23:18
• vrag te dal i skelil..bum jemput noticu napisala o tome kako su u doba (sherijatske i Khartoum based ) prohibicije u jednom dijelu juznog Sudana delali votku od datulja, kolosalna stvar, smrdila je, ne po zmazanim muzkim carapama nego jos gore, nisam seksist u dusi ali mi je ova poredba krucijalna, daklem proizvodnja je bila mucna a rezultat...kolosalan ! cveba 06.02.2007. 23:26
• Meni je Đelo Jusić prošle godine kazao sjajnu prispodobu o Dubrovniku: kazao je da je Dubrovnik kao konzumiran brak: svaki se dan susrećemo, pozdravljamo, trudimo oko minimalne pristojnosti zajedničkoga života, ali nema tu više strasti ni ljubavi! Meni je taj mentalitet istovremeno privlačan, kad Dubrovčane susrećem po svijetu, i odbojan, kad sam gost u Dubrovniku. Ne mislim na svakodnevne ljude: taksiste, frizerku, bedinericu, konobara, majku moje prijateljice, njenu susjedu...mislim na drkađije koje nose svoje porijeklo kao čin, kao da su samim rođenjem lišeni obveze bilo kakvog drugog životnog napora. A tek to anakrono akomodavanje! Sa svakijem lijepo, sa nikim iskreno! Mideca? Što je točno mideca?
Znam da se uvlači u kantune kuće, ali što je točno mideca, ne znam! Nemanja 06.02.2007. 23:28
• bdw, blagodarim, uvelike me je (i to lijepo ) iznenadilo vase poznavanje scheme ideje nase - novac vas, zbiljam ste me razgalili amice cveba 06.02.2007. 23:35
• Midetza...to je stanje duha, to je ono sto se moglo vidjeti na izlozbi Slavena Tolja gore u Galeriji preko Bozica i Nove 2007-e, ja sam pred neko vrijeme mislila da se o midetzi moze pisati ali nakon ove izlozbe se o tome vise nema smisla trositi ni versa, Slaven je sve rekao u tisini..meni je narafski zao da tu nema neke pismene podrske no to je Grad...a poslije sam se vratila u Afriku i tu su prioriteti krvaviji i desperatniji nego li dolje..etc. cveba 06.02.2007. 23:42
• E jebogati, Cveba. Pa definiraj to pojmovima, ne kao dijete: to je ono što se moglo vidjeti...jebiga, a kaj ako ja nisam mogao vidjeti izložbu Slavena Tolja? Sad se mogu jebati i opet ne znam kaj je mideca! Daj definiraj to stanje duha, pa valjda možeš pronaći neku prikladniju definiciju od ove ostenzivne: to ti je ono gore, vidiš, na ormaru... Nemanja 06.02.2007. 23:47
• Cveba, pročitao sam još jednom ovo tvoje o mideci i bojim se da ti tamo miješaš alkohol i ove svoje zelene i žute pilseve. Kakav tok svijesti! Ljubavi, polakše! Dakle, koji je vrag ta mideca?
Kakvo je to stanje duha? Javlja se za južine, vele, ali, to su oprobani alibiji da se stvar izbjegne objasniti.
Inače, schema glasi: benzin vaš - ideje naše. Ne novac, benzin. Nemanja 06.02.2007. 23:49
• benzin..ispricavam se, dakako da je benzin,pusti pticu.:-))

mideca, sto mene pitas o mideci, pitaj one dolje ili bogisica ili boba novaka ili pak paljetka..mideca je ono memljivo stanje gdje plijesan prede preko drustva u nekakovim vrucim danima pa kad se ohladi onda ostaje ne samo na zidovima nego ide unutra, mideca je ono sto je u zapadnoj africi tromjesecna kisa bez prestanka, mideca su tamne tropske sume iz kojih se ne vidi svjetlo danje, mideca ti je kad letis preko conga danima i samo gledas tepih od zelenila, gustog zelenila, kao bouclet od granja a dolje ne vidis nista, mideca ti je daklem nistavilo...ali bi se ipak dalo zasaditi nesto samo da se ljude razdrma, me razmes ? cveba 06.02.2007. 23:57
• "Već danima pada, mideca je u svakom kantunu kuće.", evo, tako piše jedna Dubrovkinja na svome blogu. Jebiga, kaj je sad to? Južina je, danima pada, a mideca je u svakom kantunu kuće. Kakve sad to ima veze s tvojom definicijom midece? Nemanja 06.02.2007. 23:58
• Cveba, daj si instaliraj i skype da možemo razgovarati kao ljudi. Jebeš ovo. Sad će me cijelu noć moriti idiotska mideca. Možda je to to: nekaj kaj te mori jer ne znaš kaj je to kaj te mori, ili, mideca je neuroza koja se javlja izazvana pitanjem o tome što to znači mideca? Nemanja 07.02.2007. 00:07
• ..sorry mon amie, nisam ja studirala te vase filozofije a bogme ni lingvistike, kao sto rekoh, mideca je stanje duha a ne klimatska pojava, mideca je upravno protivno onome stanju duha u kojemu su rockeri ilirci gradili svoj juvenilni program, mideca je negativna definicija ( bojim se ) a morti je i pozitivna samo ju ja nemrem ovak pisano izraziti, mideca je u ostalom problem dubrovcana, oni jako dobro znaju o cemu se radi pa prepustimo to njima, mideca je jedna velika tema o kojoj bi se trebalo u nas ozbiljno popricati ma nam fali motora i benzina, dakako ! cveba 07.02.2007. 00:10
• Je li i ovo mideca?:
Telegrafski stup, telegrafski stup,
I smrznuto polje,
I pogled zasićen i tup,
I život bez volje. Nemanja 07.02.2007. 00:11
• ..nije nemanja, oni imaju jos gore..stup od zicare na Srdju kud im zasiceni pogled danomice seta, hebi ga ! cveba 07.02.2007. 00:28

Image and video hosting by TinyPic



Skužio sam što je mideca. Samo, to je kao Tao, neizgovorivo. Dubrovnik je pun nihilista.

- 01:17 - Komentari (11) - Isprintaj - #


View My Stats