NEMANJA: SMIRENOUMLJE

utorak, 03.06.2008.

Novine o Miljušu, Miljuš o novinama

Image and video hosting by TinyPic

Novinari Hrvatske silno su pogođeni nesrećom našeg kolege, Duška Miljuša.
Znam, sasvim sam siguran da je ogorčenje većine novinara iskreno.
Ipak, zanimljivo je o nesreći Duška Miljuša razmišljati iskošeno:
Ako je Hrvatska mundus inversus, ako je ona izvrnuti brod po čijim stropovima hodamo dok nas nadsvođuju podovi, onda je sasvim opravdano pitati: Ima li u ovom nesretnom događaju iole krivice na samim novinarima*?
Je li ovakva pomisao, je li ovo pitanje skandalozno?
Možda, ali, pročitajmo što je prije samo par mjeseci Duško Miljuš kazao o svojim kolegama, novinarima, i o najčitanijim hrvatskim dnevnim novinama:

O VEČERNJEM LISTU

„Što bi taj oglas trebao značiti? Da će se uskoro i moje ime naći u rubrici s osmrtnicama?" Miljuš, kako je kazao u razgovoru za Index, smatra kako je vrlo neobično mjesto da je takav "oglas" objavljen u rubrici namijenjenoj za osmrtnice. "Iz Večernjeg su mi se ispričali, međutim ta mi isprika, da se nešto dogodilo zbog žurbe, nije prihvatljiva. Oglas sam shvatio kao određenu poruku, što bi ona trebala značiti? Da sam ja sljedeći? Da će se moje ime sljedeće naći među osmrtnicama?", kaže Miljuš, dodajući kako nije ovo prvi put da su se prijetnje na ovakav način i u "čudnim" rubrikama objavljivale pod krinkom plaćenog oglasa.

O JUTARNJEM LISTU

"Na pitanja članova Zbora kako se osjeća nakon što je smijenjen Miljuš kaže: „Osjećam se izloženim. Kao da je redakcija, novina u kojoj radim, odaslala poruku ne meni, nego njima, pripadnicima kriminalnog miljea i organiziranog kriminala, da su oni pobjednici, a drugim kolegama koji kroz svoj novinarski rad prate pravosuđe, crnu kroniku - da nisu zaštićeni u redakcijama u kojima rade.“

I što sad kazati?
______________

* novinarima, ne u smislu Miljuševe vlastite krivice za vlastitu nesreću, nego u smislu odgovornosti novina i novinara za njegovu izloženost nasilju.

- 22:36 - Komentari (6) - Isprintaj - #


View My Stats