NEMANJA: SMIRENOUMLJE

nedjelja, 25.11.2007.

dok šutimo

A.I.

Nemanja a ti? Ti ne voliš intelektualke umjetne inteligencije?
šiz 21.11.2007. 22:05

Image and video hosting by TinyPic

Šiz, boli me kurac za alke, sinjske i ove druge, umjetne inteligencije. Ozbiljno govoreći, poredak ženskih vrlina koje ja cenim jest sljedeći:
1. Da je žena objektivno dobra pička, govoreći vašim jezikom, jer ja nikada ženu ne doživljavam metonimijski, s jedne strane, niti s druge odviše verujem u žensku dobrotu. Ali, da skratim čupri, žena mora biti prekrasna.
2. Potom, mora da bude lepa duša. To je sasvim različito od dobrodušna ili dobra osoba. Ja sam jako pošten čovek: teško da bih i samoga sebe nazvao dobrim, pa kako to da zahtevam od bića čije su prirodne performanse kudikamo nedostatnije od mojih!?
3. Žena mora da drži tri ugla kuće. Dakle, jebeš ženu koja ne ume da kuva, koja ne zna oko dece, koja se sama ne seti da opere prozore...Dobro, jebeš i ovu koja ume da kuva, mada nešto ređe, jer takvu imaš za po doma, a onakvu...čekaj, izgleda da sam nešto u ovoj dijalektici omanuo: oću da kažem da obožavam žene koje umeju da umese kolač, koje znaju da postave stol i izaberu srebrninu, jebigiga, volim zgodne, njegovane, kultivirane žene koje su suverene u kući. Nije to komplikovano i nisu takve retke. To jedino u ovim sirotinjskim zemljama, gdje je ideal brže bolje fudbaleru popušiti kurac pa onda napisati romansiranu autobiografiju s fotosima ekipe "Dinama", ergo jedino se ovde žene srame veština Ane Ugarković! Jebeš takve žene, ali ti - ja, dozvolit ćeš, jebem malo drukčije.
4. Žena mora da voli decu! Žene koje ne vole decu, to su bre idioti, a ne žene. O ovome čak ne želim ni da raspravljam.
5. Žena mora da bude ponosna dok pegla košulju svog muškarca! Peglanje belih košulja za svaku je izistinsku ženu predigra. Ako nije tako, nema tu ljubavi, a bome ni sexa.
6. Žena treba da zna kad je dosta. Ima jedan trenutak kad je čaša puna i kad je prva sledeća reč kap koja preliva čašu. E, vidiš, sinovac, žena koja zna sa svojim čovekom tako da priča, priča i priča sve do ruba njegova strpljenja, može da se nazove i srećna ali i utecajna žena. Sve ostale, obične su alapaće i ili kući uzgajaju šonje, ili su, kako kaže Goran Bregović, "prevarene".
7. Na kraju, pre i posle svega žena mora da bude zaljubljena u svoga muškarca celoga života, kao šiparica, kao prvoga dana, kao teenagerka osamdesetih u Zdravka Čolića! Ante Prkačin svojoj je kćerki dao sjajan savet: nemoj popustiti nikada nekome tko te saleće satima i lepo ti priča, ali kad ti zabljesne neka muška mišica ili butina, pa zatreperiš, e kćeri, tome daj! On je naravno to rekao lepše i obazrivije, doličnijim rečima, ali ja sam namerno verističan u opisu i poruci: žena mora da se pali na muškarca ko kudelja na sočivo, bre, je l' to jasno?Inače, nema tu hemije.
Nadam se da ti je sada gradivo barem malo jasnije.
Da intelektualke! Jebote, kakve vučine. Navodno da Sharon S. ima IQ oko 154, ali to se odmah i vidi! Umetna se inteligencija prepoznaje, kao lažan Rolex. Moraš to da naučiš, sinovac.

NEMANJA 22.11.2007. 14:00


Ti koja imaš ruke nevinije od mojih
i koja si mudra kao bezbrižnost.
Ti koja umiješ s njegova čela čitati
bolje od mene njegovu samoću,
i koja otklanjaš spore sjenke
kolebanja s njegova lica
kao što proljetni vjetar otklanja
sjene oblaka koje plove nad brijegom.

Ako tvoj zagrljaj hrabri srce
i tvoja bedra zaustavljaju bol,
ako je tvoje ime počinak
njegovim mislima, i tvoje grlo
hladovina njegovu ležaju,
i noć tvojega glasa voćnjak
još nedodirnut olujama.

Onda ostani pokraj njega
i budi pobožnija od sviju
koje su ga ljubile prije tebe.
Boj se jeka što se približuju
nedužnim posteljama ljubavi.

I blaga budi njegovu snu,
pod nevidljivom planinom
na rubu mora koje huči.

Šeći njegovim žalom. Neka te susreću
ožalošćene pliskavice.
Tumaraj njegovom šumom. Prijazni gušteri
neće ti učiniti zla.
I žedne zmije koje ja ukrotih
pred tobom biti će ponizne.

Neka ti pjevaju ptice koje ja ogrijah
u noćima oštrih mrazova.
Neka te miluje dječak kojega zaštitih
od uhoda na pustom drumu.
Neka ti miriše cvijeće koje ja zalivah
svojim suzama.

Ja ne dočekah naljepše doba
njegove muškosti. Njegovu plodnost
ne primih u svoja njedra
koja su pustošili pogledi
goniča stoke na sajmovima
i pohlepnih razbojnika.

Ja neću nikad voditi za ruku
njegovu djecu. I priče
koje za njih davno pripremih
možda ću ispričati plačući
malim ubogim medvjedima
ostavljenoj crnoj šumi.

Ti koja imaš ruke nevinije od mojih,
budi blaga njegovu snu
koji je ostao bezazlen.

Ali mi dopusti da vidim
njegovo lice dok na njega budu
silazile nepoznate godine.

I reci mi katkad nešto o njemu,
da ne moram pitati strance
koji mi se čude, i susjede
koji žale moju strpljivost.

Ti koja imaš ruke nevinije od mojih,
ostani kraj njegova uzglavlja
i budi blaga njegovu snu!

Image and video hosting by TinyPic

- 00:16 - Komentari (8) - Isprintaj - #


View My Stats