NEMANJA: SMIRENOUMLJE

utorak, 20.11.2007.

off the record

ANKHETE*

Image and video hosting by TinyPic

Danas, rano ujutro, dobio sam informaciju da će EPH objaviti rezultat istraživanja raspoloženja elektorata koje je provela neka nepoznata slovenska agencija: navodno da HDZ vodi ispred SDP-a za 4%!
Sinoć, oko 22 sata, diskretno mi je sugerirano da prema najnovijem 'Pulsovom' istraživanju razlika SDP-a i HDZ-a iznosi 5% u korist SDP-a!
Odajem se indiskreciji iz vrlo sebičnog razloga: volio bih da su informacije netočne, pa da informatora izbrišem iz telefonskog imenika.
Riječ je o alibiju, naravno: ševim mu ženu, pa samo tražim izliku da se s pravom na njega naljutim i, možda, prekinem odnose.
Dostojevski bi me shvatio:
"I on se odjedanput sjeti, baš u zgodan čas, kako su ga nekad, još prije, zapitali jednom: "Zašto vi toga i toga toliko mrzite?" A on je odgovorio onda u nastupu svog lakrdijaškog bezobrazluka: "Evo zašto: on mi, istina, nije ništa učinio, ali zato sam ja njemu učinio jednu strašnu podlu pakost, i odmah, čim sam je učinio, odmah sam ga zbog toga i mrzio." Sjetivši se sad toga, on se tiho i zlobno nasmješi i trenutno zamisli."
Braća Karamazovi
_________________

* Ankete koje život znače.

- 13:16 - Komentari (20) - Isprintaj - #


View My Stats