NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 22.01.2007.

MANIPULATOR

Image and video hosting by TinyPic

Još jučer sam pročitao i pohvaljujem tvoj istraživački rad. I da, jebem ti mater.
Sinoć sam konačno dobio primjerak Fantoma o čemu ću se danas izjasniti. Priznajem da sam bio dezinformiran. Nemanja&ekipa u prijelomu uopće ne izgledaju loše, čak štoviše, nakon prelistavanja časopisa vidim da je to puno bolje od, recimo, infantilnih Lucičevih pjesmuljaka i sličnih uzaludnosti.
KIZZA (Markiz de ga Sad 21.01.2007. 08:59)


Ma nabijemtenakurac. Kao, sada kad si vidio da je prijelom odličan i uopće grafika za svaku pohvalu, smisao je cijelog podviga stubokom različit i nakana iskupljena!? Zapravo, ja imam dva objašnjenja, posve konkurentna, i rabim ih kako mi se svidi: jedno Čadeža kudi, drugo hvali, i baš me boli kurac što se vi ne snalazite u svemu tome i što vas manipuliram već danima. Tako je to kad je čovjek nesamopouzdan. Nemoj tu temu dalje vrtiti, zaista je mučno: mislit će ljudi da smo popizdili i da smo zaista djeca! Štampalo nas u Fantomu pa big deal! Ne treba Tomicu sada omalovažavati, ali, jebiga, zar je to zaista tebi toliko značajno, moj Kizzo? Tomiju lahva zbog truda, konačno, svi su tu imali neki svoj rezon, baš dobro da je izabrao tu sumanutu raspru a ne neku drugu, ali, od toga raditi spektakulum, to je zaista neukusno. Puno je umjesnije završitit priču opaskom: da, jebem i ja tebi mater. Samo, izgleda da nisam jedini. A Lucićevi su pjesmuljci bez veze još od vremena kad se zvao Hanibal. (Nemanja 22.01.2007. 03:20)

lijecenikatolik
Peratović je posebna podvrsta duševno pomućene osobe: on je, naime, posve bezazleno uvjeren da je važan i da zato smije slagati čim zine. Naše su novine pune neobrazovanih i ne baš uravnoteženih ljudi, ali ti su sretnicii uglavnom nešto manje umišljeni od njega, pa su svjesni da moraju povremeno napisati štogod suvislo. Peratović je uvjeren da to ne mora pa zato nema šanse da ga više itko ikad angažira za lovu, pogotovo što se njime ne da čak ni manipulirati; on je toliko pomućen da je u toj pomućenosti fakat nezavisan i od čega. Peratović je, dakako, prilična štetočina jer svoje laži obično ponovi više puta nego što bi to i Goebelsu palo na pamet. Dakle, ja sam napisao da Peratović mlati praznu slamu na svom blogu, i to u komentaru na tom njegovom imbecilnom blogu, a ne da je bloganje mlaćenje prazne slame. Peratović, naravno, blog i sebe doživljava kao jedno i on je tu svoju laž dosad ponovio na nekih dvadeset blogova i još toliko drugih adresa. Peratović je, dakako, skromne pameti, vrti se oko prosjeka, pa ne može razmišljati u apstraktnim kategorijama. Jedino za što je sposoban jesu generalizacije i teorije urote. Jebi ga, dosadan je kao govno, i putuje taj njegov mentalni izmet internetom kao eterskom kanalizacijom u nepreglednim količinama. Nemanjo, ne nasjedaj na tu njegovu gadljivu egzistenciju iz čisto socijalnog sentimenta. Da ima malo časti i ljubavi, ne bi danonoćno drkao svoje teorije urote po blogovima, nego bi razmislio kako da nahrani vlastito dijete. Pička mu materina, pa ja bih u njegovoj poziciji kopao kanale, pekao hamburgere, bio liftboy, orao njivu, bilo što, a onda, navečer, kad sve mine, ako ostane još snage, drkao svoje hobije po netu, kao što ih i sada drkam ovdje.
Jebemumiša, koliko ste neduhoviti i plitki. Časopis se zove Fantom slobode, uređuje ga i piše mlađa novinarska elita ove i susjednih država potpuno besplatno, onako pankerski, iz inata. Zar stvarno mislite da je taj blog-tekst objavljen zato da ja nahvalim sebe ili da me Nemanja nahvali? I da bi to "prošlo" kao ideja? Ma gonite se u pičku materinu. 22.01.2007. (02:06) - #

Nemanja
Jebote Tomi, što si budala. Pa vidiš da sam ja u dva dana dao totalno različite interpretacije ovog fenomena! Još se i ispričavam što sam se zajebavao. A na svom blogu eksplicite kažem da sam manipulirao ove budale, koji zaista nemaju svoje mišljenje i papagajski ponavljaju sve što im kažem, jebiga, te da se zaista zajebavam kako mi se kurac digne. Zato mi je Kizzo jebao mater!!! Odi pa vidi.
Dakle, prijatelju, kao što sam vidio, oglašen je konkurs za nagrade HND-a. Evo ja ću održati riječ i vidjet ću sutra s Lucom što treba učiniti a da te se kandidira: dakle, sve je zajebancija, osim djela samih; e, pa da vidimo kakva su ona i da se konačno prepoznamo po djelima našim! Dakle, to što ja govorim, to i mislim, a mislim da zaslužuješ nagradu za reportažu godine. I, to je Tomi jedina istina o svemu ovome. Ostalo je zajebancija. Naravno da sam se ja zajebavao tvrdeći čas jedno, čas drugo, ali, vidiš da svi seru: zajebava se Izgnanik, zajebava Luce, Kizzo se dopisuje s Markom što je zajebancija par ecellence...pa, dakle, kako možeš ma i pomisliti da se na tebe ljutimo što si naša sranja smjestio u časopis!? Meni to doduše ne znači kraj svijeta, ali, opet, pičkamulička, ipak si se ti oko toga trudio! To s tvojom taštinom čista je zajebancija i stvar našeg dogovora: kao, ajmo jebat Čadeža, popizdit će! I onda sam odmah okrenuo ploću, kao što gore vidiš, i prvi te počeo braniti.
Dakle, Tomi, cool, i boli te kita! A što se tiče Peratovića ja, kao što znaš, mislim da pretjeruješ, no to ćemo raspraviti drugom zgodom. Ne moraš nas slati u pičku materinu, jer te volimo, a volimo te ne zato jer nas reklamiraš, čak ni zato jer sebe reklamiraš ( a reklamiraš, jebiga, i objavio si to samo zato jer sam ja neki kurac na Balkanu, a u tekstu te hvalim više nego Francuzi Kusturicu!), nego zato jer si naš, patoblog! I ti tu više ne možeš ništa. Kozzo se čak zaista ljuti na mene, ali Kozzo je poludio zadnjih dva tjedna, stalno ga pere južina, luđi je od onog medvjeda kojem su tamburali, i nitko ga ne uzima za ozbiljno. Kao ni ovu luđakinju Lucu koja je počela nizati duhovite fore, što joj, kao što sam znaš, nije svojstveno. Očito je, klimatski su poremečaji i duševni, pa je sve otišlo u kurac, uključujući i tebe: ljutiš se bez veze! Vidi pak Izgnanika: on si je umislio da skija, uvlači se Kozzi u guzicu, i piše komentare od jednog retka! Pa je l' to normalno? I da nema mene, sve bi ovo otišlo u tri pizde materine. Stvarno ste nesnosni. Kad će više zahladiti, jebem li ti ovakvu zimu! 22.01.2007. (03:37) - # - zadnje uređivanje

Nemanja
Tomi!
(Nego, jesi li vidio kako je krao Pavičić, to ti meni reci!?)
Dakle, prvo sam napisao ovo:
"Čuj, ja sam još jednom pročitao taj cijeli prilog i zaista ne razumijem a koji se kurac vi svi kurčite? Možete li vi to meni objasniti? Zbilja vas pitam, ne zajebavam se: A kaj se vi kurčite?
Pa kakav je vaš prinost tom štivu? Par nezanimljivih redaka? Čujete, tamo je 75% teksta mojega, pa se ni ja ne kurčim, jer, to bi bilo idiotski: naime, nas je sve zajebao onaj prokleti Čadež toliko i do te mjere da jedva čekam da ga sretnem at live! Pa zamisli ti pokvarenjaka! On je mogao tiskati bilo koji Kizzin tekst, ili poneku od obimnijih i duhovitijih rasprava, ali, ne, neće đubre! Jer, samo je u ovoj diskusiji pronašao skriveni rezon da pod izlikom kako obrađuje temu bloga naprosto štampa dokaze svoje genijalnosti: ta, pogledajte, pročitajte još jednom! Ja, tamo, iskren i naivan kakav jesam, hvalim Čadeža kao telentiranijeg od Dantea i Goethea! I još ga nagovaram, klečim pred njime: Molim te, Tomice, piši, piši ko nekad bar dva, tri reda...
Nevjerojatno!
A vi se kurčite i hvastate kao da je on to objavio zbog nas! Koje smo mi budale! Nemanj 17.01.2007. 22:59"
A onda, jer mi je dopizdilo da tako mislite, budući sam to napisao iz čiste zajebancije, napisao sam ovo:
"Ja sam ovo upozorenje ispisao iz zajebancije; nisam mislio da ćete shvatiti ozbiljno i skočiti na Tomicu kao vukovi na Bambija! Konačno, nemate razloga za to - ipak ste spomenuti u jednom renomiranom časopisu koji izlazi u manjem broju primjeraka no što ja imam klikova na blogu, što je zaista nevjerojatan podvig! S druge strane, zašto se Tomica ne bi samoreklamirao: ta, hvalio sam ga, pa što to ne bi i drugi pročitali, struka recimo. Ionako je nadaleko poznato da se moja reč uvažava diljem hrvatske publicistike, pa ništa čudno da je i Čadežu stalo do toga da se kurči mojom pozitivnom recenzijom. Inhibitorov je tekst prenio integralno, a i tekstovi rasprave, bez interpunkcija i dijakritika, korektno su citirani baš kao da je riječ o autentičnoj literaturi. U pičku materinu, što smo tašti! Pa što bi vi više hteli? Ili ovde zaista pišete da biste jednoga dana bili u povijesti književnosti, pa vam je itekako stalo do toga kako vas je i, što je zanimljivije, zašto vas je Čadež uvrstio u FS. Konačno, sve je ovo smiješno: skupina dokonih ljudi zajebava se na Kizzinom blogu, Tomica kopira post i komentare kao ilustraciju nekog trivijalnog teksta ili čega već, i nastane frka; baš mi je žao što je ironija usmeni žanr pa se počesto u tekstu ne razumije osnovna nakana pisca da riječi izriče u značenju točno suprotnom od doslovnog! Da, još mi je više žao što sam frku izazvao ja. Tomi je super kit i zaista je nadaren, ja ću recimo kandidirati njegovu reportažu iz austrijskih kazamata za reportažu godine, a mi bismo sve ovo mogli shvatiti kako i dolikuje: kao sjajnu zajebanciju, koju je neko k tome krivo shvatio i prenio u književnom časopicu, što stvar čini to komičnijom i, koliko ja razumijem stvari, ništa više!"
Jebiga, Tomi, ti znaš da ja manipuliram ljudima i čitavim pokretima već godinama, i čudim se što me držiš za baš svaku riječ; pa barem bi ti trebao znati da se mora pričekati barem dan, dva da se vidi u kom ću smjeru zapravo krenuti. Konačno, ako ni zbog čega drugoga, onda zato jer to isprva ni ja sam ne znam. Recimo, možda se opet predomislim i kažem da je sve ovo što pišem samo zajebancija koja je terapeutske naravi: napisana samo da tebe nekako umiri! Ne znam. Ne mogu to sad kazati, ovako, na prečac. Nisu stvari u životu tako jednostavne, ni crno-bijele. Jebiga, sigurno tu ima nešto čim si se našao tako pogođen! Previše je tu emocija i tvojih i Kozzinih, pa i Peratovićevih, a da bi to bila samo zajebancija. Ne znam, velim, no nemam sad vremena: moram ići čitati Lucin blog. Postala je SaMoStalna: sasvim se emancipirala od Markiza! Čudo jedno! Od djevojke. 22.01.2007. (03:45) - # - zadnje uređivanje

Nemanja
Kad pročitam u miru sve ovo, zapravo mislim da bi to valjalo tiskati u sljedećem Fantomu kao neki epilog. Jer, ovo je zapravo genijalno: ovo, to je recepcija činjenice da je pretisak naše rasprave - jer, istini za volju, jebeš Kizzin post, to je samo povod za dobru zajebanciju, mogao bi tiskati i rezultate finske košarkaške lige pa bismo i opet pisali ispod tih i takvih tekstova, što on nekako naslućuje ali je bio red da mu to netko otvoreno i kaže, zar ne!? - prvotno od nas samih doživljena kao atak na naš integritet, da bi onda odmah potom bila istumačena kao blagdan u kalendaru hrvatske blogosfere! Taj obrat, mogućnost takvog hermeneutičkog tulupa, to je ono što mora zaintrigirati svakog znanstvenika od formata i erosa: kako je uopće moguće da postoje dva jednakopravna, istinita a konkurentna tumačenja jednog te istog fenomena, od strane jednih te istih čitatelja/tumača!? Možda bi tome trebalo posvetiti cijeli sljedeći broj Fantoma: toj epistemološkoj Uhr-dvojbi: jesu li ogledala svjedočanstvo naše prisutnosti ili prividnosti naše prisutnisti, ili, i to je ono bitno, istovremeno i jedno i drugo!!!? Skrušeno priznajem da je ova dilema u cijeloj ovoj prevelikoj buci ni oko čega bila moj intimni, arkanski motiv i potpala diskusije koja se, vidimo, širi kao šumski požar! Još kad sjutra, kako je najavio, uleti Markiz u crnoj pelerini noći, s onim grbavim Izgnanikom u pratnji, počet će prava pravcata Gigantomahija uokolo Usija(nja). Tko preživi, pričat će. Oprostit ćete mi, ali ja, kao naročito zainteresiran za opit, imam namjeru intervenirati tek ako diskusija zamre. Sve moguće opaske na svoj račun, u cjelini raspona vaših emocija, molim da me se razumije, neću doživjeti osobno: naprosto, vaše me ponašanje zanima sasvim nepristrano, eksperimentalno, iz viših, znanstvenih i humanističkih pobuda i interesa. Stoga, nemojte misliti da vas ignoriram, kad ne odgovorim na vašu ljutnju. Opustite se, to je sve normalno i prirodno. Nije važno što ćete isprva osjetiti bijes, shvativši da ste manipulirani: to je dobro, to je znak prirodnosti vaših reakcija, njihova spontaniteta. Mene ionako ne zanima ta prva faza: sve ono što sljedi, to je enigma!? Jer, zaista se ne može prepostaviti kako ćete se ponašati kad se ja izmaknem iz rasprave, pa makar i samo iz laboratorijskih razloga. Ipak, ne brinite: naravno da ću biti tu, kraj PC-a, i pratiti s distance lančanu reakciju. Konačno, zbog toga smo sve ovo i pokrenuli, zar ne? 22.01.2007. (04:00) - # - zadnje uređivanje

- nastavit će se, jer, ovo je endless story -

Image and video hosting by TinyPic

Patologija u novom Fantomu slobode


Lee Yes!


Oh, kako sam se uzbudio kad sam vidio prilog o patoblogu u novom broju Fantoma slobode!
Sav taj trud izmamio mi je suzu na oko. Toliko divnih opaski urednika koji kudi nepismenost komentatora kao "uspostavljanje novih prioriteta".
Govnožderu napasi se prioritetnog kurca kad se upuštaš u površne procjene jer markiz je temeljitim prelistavanjem Fantoma uočio besramno veliku količinu početničkih pravopisno-lektorskih propusta i stoga ti sa elektroničkog medija upućuje svoje negodovanje uzrokovano pozerskim stavom uredništva. Izdrkana morončino prvo odradi tečaj rastavljanja slogova, a nakon što svladaš abecedu, možeš prijeći na proste rečenice; kao npr. Nabijem te nakurac*.

________________________________

* Fusnota je postavljena na ovo mjesto kako bi retardirani Nemanja shvatio da gornjim pasusom zapravo ustajem u obranu: njega, Liječenog katolika, Izgnanika i svih onih pokusnih kunića koji su nešto napisali ispod objavljenog posta Epistola za srpskog apostola. Pored toga što se u Nemanjinim komentarima, koji su lišeni smisla, nalazi puno kvalitetnijeg materijala od većine sadržaja u novom broju časopisa, treba imati na umu da komunikacija takvoga tipa zapravo ne podliježe navedenim zakonitostima, a onaj tko je imalo pratio naše prethodne patološke ćakule shvatio bi da su Izgnanikovi pravopisni propusti dio njegovog virtualnog imidža. Dakle opet prdite u čabar. Nabijem te pozerske šupljoglavce koji s pozicije polu-božanstava razglabaju o novim medijima, a skončat će zgrčeni na nekom blogu danima pokušavajući utitrati novi post jer su, uz sve vidove neukosti i dezinformiranosti, informatički nepismeni.
Kraj fusnote.

____________________________________

Nadalje, pohvaljujem urednikovu naklonost "nekontroliranom blogerskom ludilu"** koje je tako oštroumno primijetio, čime je zapravo potvrdio moju tezu da taj fragment ne može poslužiti kao reprezentativan uzorak "autorske" komunikacije (Čadež – "nova dimenzija književnosti na blogu") i da svojim nepoznavanjem patoblogije zapravo obmanjuje javnost. Pozivam urednika Š. neka prosurfa "blogosferom" i pronađe sličan primjerak općenja, ali bez onoga "supač-pozzz-loool" štiha i reći ću mu: "Jelibore ti si car!" Osim što ne poznaje medij o kojem piše, Jelibor propušta primijetiti da nakupljeni komentari ipak imaju veze s prethodnim postovima, ali zaboli me kurac i za taj gaf.
Urednik nam u svojoj fusnoti objašnjava u čemu je zapravo supstanca tih "dnevnika na internetu"*** kako bi širokom auditoriju koji čita taj časopis što bolje razložio duh vremena u kojem žive. Naime veoma je indikativno imati jedan blogač deset mjeseci i zabilježiti 75.000 posjeta stranici u usporedbi s pankerskim angažmanom gdje uređujete časopis "za džabe". Tu smo otprilike u sličnoj poziciji jer sadržaj na ovoj stranici isto je tako besplatan, s tom razlikom što vi možete samo maštati o takvoj dostupnosti puku dok se trpate u bulje čitajući nove pjesmuljke Predraga Kurčića.

Sad moram ići napisati postač s pretenzijom literarnosti koji tone u mulju diletantizma.

Su-ćut!

____________________________________

** Je l' da kak' je supač proizvoljno izvlačiti pojmove iz konteksta?

*** Tih fuj, odvratnih, zločestih internetskih dnevnika gdje urednik nije u stanju razlikovati blog kao alat za opremanje vlastite stranice od sadržaja te stranice. Jer da ga jebem, ne mogu prokljuviti kako vas mogu zabavljati moji svakodnevni doživljaji gdje sakatim ljude, bavim se kriminalom i nakon toga ostajem neokrznut kaznenim progonom? (Nemojte me prijaviti murji, nemojte, molim vas!).



zapravo je magija sadržana u onom nabijemte...
ostalo je malo preteško Slave 22.01.2007. 17:50

Po običaju, vrlo debilan post. Mirkec 22.01.2007. 18:03

Hvala Mirkec, to je zato jer je namijenjen debilima poput tebe. Markiz de ga Sad 22.01.2007. 18:30

AAAhahhahahahhhahh...ovo je jedan od najboljih zajeba u posljednjhi 6 minuta! Ahahaha..jr je namijenjen debilima poput Mirkeca...hahahaha. Kozzo, koji ti je kurac, produhovio si se. Hans Vozi Pivo 22.01.2007. 18:32

Kozzo, nemoj da oštriš kurac na meni, jesi čuo! Zaista si nešto nervozan posljednjih mjesec dana kad ti moje ime dođe na jezik. Ako ima neki problem, reci, a ne stalno da drkaš ovako. Konačno, događaju ti se gluposti poput ove da, kao Pavičić, jednostavn ukradeš misao a da nisi toga ni svjestan:"...svih onih pokusnih kunića koji su nešto napisali....", veliš. Jebiga, što bih ja sad trebao, citirati cijeli moj donji pasus:"... Možda bi tome trebalo posvetiti cijeli sljedeći broj Fantoma: toj epistemološkoj Uhr-dvojbi: jesu li ogledala svjedočanstvo naše prisutnosti ili prividnosti naše prisutnisti, ili, i to je ono bitno, istovremeno i jedno i drugo!!!? Skrušeno priznajem da je ova dilema u cijeloj ovoj prevelikoj buci ni oko čega bila moj intimni, arkanski motiv i potpala diskusije koja se, vidimo, širi kao šumski požar! Još kad sjutra, kako je najavio, uleti Markiz u crnoj pelerini noći, s onim grbavim Izgnanikom u pratnji, počet će prava pravcata Gigantomahija uokolo Usija(nja). Tko preživi, pričat će. Oprostit ćete mi, ali ja, kao naročito zainteresiran za opit, imam namjeru intervenirati tek ako diskusija zamre. Sve moguće opaske na svoj račun, u cjelini raspona vaših emocija, molim da me se razumije, neću doživjeti osobno: naprosto, vaše me ponašanje zanima sasvim nepristrano, eksperimentalno, iz viših, znanstvenih i humanističkih pobuda i interesa. Stoga, nemojte misliti da vas ignoriram, kad ne odgovorim na vašu ljutnju. Opustite se, to je sve normalno i prirodno. Nije važno što ćete isprva osjetiti bijes, shvativši da ste manipulirani: to je dobro, to je znak prirodnosti vaših reakcija, njihova spontaniteta. Mene ionako ne zanima ta prva faza: sve ono što sljedi, to je enigma!? Jer, zaista se ne može prepostaviti kako ćete se ponašati kad se ja izmaknem iz rasprave, pa makar i samo iz laboratorijskih razloga. Ipak, ne brinite: naravno da ću biti tu, kraj PC-a, i pratiti s distance lančanu reakciju. Konačno, zbog toga smo sve ovo i pokrenuli, zar ne? Nemanja 22.01.2007. 04:00."
Jebiga, stari, kad pogledaš sve svoje ma i uzgredne opaske o mom imenu, liku i djelu posljednjih mjesec, dva, ispada da te nešto stalno jebe, kao kamen u cipeli. A ja sam mislio da smo prijatelji.
Ne znam. Odluči se.
Rastužio si me.
Ne ću da donosim prenagle zaključke, pa, evo, čekam. Nemanja 22.01.2007. 18:38

Ej, zajebavam se, Kizzo. Vidim da me braniš. Isitna, istina, puno kvalitetnije materijala. Nego, daj molim te baci oko na zadnji komentar predzadnjeg tvoga posta, kao i Samsarinu poeziju koja ga je izazvala! TO bi trebao staviti kao novi post! TO! Nemanja 22.01.2007. 18:41

Pun si fora ko govno vitamina. Mirkec 22.01.2007. 18:52

Nešo znaš da se ne mogu naljutiti na tebe zato što me zaboli kurac za tvoje mentalne tjeskobe, no smeta mi kada znam da ne možeš uživati u današnjem postaču zato što nisi pročitao ingenioznu fusnotu urednika iz Fantoma u kojoj na primjeru patologije pokušava objasniti bit novog medija. Zato ću ti sutra skenirati tu umotvorinu i poslati mailom da se i ti malo zabaviš obdukcijskom dijagnostikom (dok se nisi do kraja ponizio u komentarima). Markiz de ga Sad 22.01.2007. 19:23

samsara, ti si meni stvarno medena. ne, zbilja, bez jebe. majstorski opis. odlično mi je ovo gdje ja izranjam kao amfitrita. predložila bih ( ako se slažeš) da razradiš ovaj dio s maženjem okicama. ja bih recimo izbacila okice i stavila nos. razmeš? mala promjena. sitna intervencija koja bi toj cijeloj stvari dala snagu. razmeš me? izranjanje, nabadanje i konačno spektakularan uvid- prosvijetljenje i ispunjenje. inače? lolla 22.01.2007. 20:07

e da..super post kizo. lolla 22.01.2007. 20:09

Inhibitore, ti znaš da ja volim sve što ti radiš s udovima: kidaš, nabijaš i slično.
Nemanja, ljubavi, oprosti, ali večeras ne mogu biti duhovna, zapela mi je sintaksa u grliću.
Molim te da se večeras istreseš po Samsari, znam ja što su potrebe muškarca, večeras si slobodan da budeš ono što si oduvijek želio.
Ja se, uzgred budi isisano iz sintakse, idem malo jebati okolo. Kissić, i snimaj što Samsi viće za vrijeme odnošaja. Luce 22.01.2007. 20:40

Super blog!!!!! nightwish-love 22.01.2007. 22:42

Čuj, Kizzo, ti se opasno približavaš duhovnom stanju poznatom kao Samsara.* Pa pizda mu materina zar sada nakon sisanja sintakse imamo i "mentalne tjeskobe"!? Malo ti je artikulacija začepljena, vjerojatno zbog osjećajne empatije za mene i moje djelo. Pošalji, pošalji, mada mi je krivo što ne mogu uživati u današnjem postaču apart od fusnote urednika Fantoma: to što je on nemušt u pokušaju objašnjavanja biti novoga medija, nije isprika da i ti budeš nemušt u pokušaju objašnjavanja biti njegova nerazumjevanja novoga medija.
______________________________

*Fus nota je postavljena na ovo mjesto a ne neko drugo ne bi li Kizzi skrenuli pažnju na dvije kapitalne činjenice:
1. Iako su već stari Indijci shvatili da je ipak od svega važnije izaći iz Samsare (jebiga, nisam ja kriv, zaista je tome tako, pitajte Radu Iveković), u nas se ustanovio neshvatljiv običaj duševnog uosjećanja s malom SaMSi; prava osjećajna empatija: dakle, treba ne samo biti kao Samsara, nego naprosto biti u njoj! Neugodna činjenica! O tome ipak drugom zgodom.
2. Posebno je nezgodno konstatirati "besramno veliku količinu početničkih pravopisno-lektorskih propusta i stoga (ti) sa elektroničkog medija" bilo što poručiti bilo kome, sve dok se poruka šalje "sa", umjesto "s" elektroničkog medija!
Sorry. Shit happens.

@Luce, istresam se. Ne vjerujem da znaš što su potrebe muškarca, jer sumnjam da si ikada imala pravoga muškarca, npr. poput mene, ali da znaš da me silno brine to što se jebeš okolo. Ja sam naime ekološki svjestan (večan, svečan, lep), pa sam, kao takav, zabrinut za okoliš. Kad čujem da se tako tjeraš, kao da sam čuo da je bijesna lisica uokolo sela! Inače, SaMSi je neobično tiha za svoje godine i orgazme, mada, opet, to je danas sasvim normalno ponašanje: u krevetu se ovih dana, i noći, ionako svatko jebe za svoj orgazam!

Greed is good!

Gordon Gekko

"The point is, ladies and gentlemen, that: Greed, for lack of a better word, is good. Greed is right; greed works. Greed clarifies, cuts through, and captures the essence of the evolutionary spirit. Greed, in all of its forms, greed for life, for money, for love, knowledge — has marked the upward surge of mankind and greed, you mark my words — will save not only Teldar Paper but that other malfunctioning corporation called the USA." Nemanja 22.01.2007. 23:38

Image and video hosting by TinyPic

- 04:01 - Komentari (7) - Isprintaj - #


View My Stats