NEMANJA: SMIRENOUMLJE

srijeda, 16.05.2007.

TURBOEKSKLUZIVNO! SENZACIONALNO! JAKO SPECIJALNO!

MAJMUNARIJE

Iz daleke, primorske Osake* javio mi se moj drugar Ohira. Žali mi se na težak život u današnjem Japanu. Izgleda da nema hrane - ljudi jedu skakavce!
Ali ne samo to...
Kupaju se s majmunima.
Čak i muškarci!
Užas živi.
Da ne kažete da lažem, pročitajte sami:

Image and video hosting by TinyPic

PISMO IZ JAPANA!

Japanskog čaja nikad dosta. To je ultrazdravo.
Sigurno bi dobro došao i odlazak u onsen. Ono mjesto s makakijima jedini je onsen gdje se ljudi mogu kupati zajedno s majmunima u rotenburo - otvorenoj kupelji. U o'furo ili zatvorenoj kupelji majmunima je pristup ipak zabranjen. Inače, spolovi se u onsenima obično kupaju odvojeno, no Korakukan onsen u Jigokudani je drukčiji, u malom rotenburo mogu se kupati muškarci, žene i majmuni zajedno. Ja nisam imao tu čast, ali ušavši u rotenburo vidio sam mnogo majmunskih dlaka razasutih po dnu bazena. Jopci se jurcaju uokolo i na krovu ryokana, za sobom ostavljaju kao na priloženoj slici, što nitko ne čisti. Za večeru sam u ryokanu jeo i pastrve sa skakavcima, koji su bili slatki i hrskavi kao da su šećerna trska.


Image and video hosting by TinyPic

Ohira

Ako mislite da se šalim, evo još jedan fotos:

Image and video hosting by TinyPic

Evo ga! Tu se lepo vidi! Majmunska posla.


I sad, šta reći?
Teško je posle svega naći pravu reč.
Ohira, ako ikako možeš, beži.
Jer, majmuni dolaze!
Ni kod nas nije bolje
Evo jedne slike s nedeljnog izleta na Sljeme:

Image and video hosting by TinyPic

Mata ne,

________________

* Već iz izbora reči vidljivo je da sam ja rafinirani poznavatelj Osake i Japana: ekonomičnim i nenametljivim sredstvima verno ocrtavam položaj Osake u savremenom Japanu.

- 14:01 - Komentari (6) - Isprintaj - #


View My Stats