NEMANJA: SMIRENOUMLJE

nedjelja, 29.06.2008.

A=A

Image and video hosting by TinyPic
Dragi Nemanja, oduševljavaš me iz tjedna u tjedan. Nekoliko si me puta protekli mjesec doveo na rub suza, što od ganuća (a), što od intelektualnog uzbuđenja (b), što od tuge (c). Post o ocu primjer je za a, etnopsihijatrijska analiza repke za b, a meni najdraža Kranjčevićeva pjesma, 'Hrvatica nad kolijevkom', pod c. Da se to može, postavio bih Podvižništvo kao početnu stranicu umjesto Gugla.

lijecenikatolik 28.06.2008. 14:37

Image and video hosting by TinyPic

Pravo je pitanje tko je stvarni lik? Je li to isto samo nekakav društveno-kreirani nick?

Markiz

Ja ti, dragi a, na to gledam malo drukčije; ovako naime: Kad se odmaknemo od PC-a, unatoč svoj konvencionalnosti imena i identiteta, ipak si ti zasrana anonimna prolazna budala koja čak ni u ovoj trećerazrednoj zemlji nije uspjela napraviti ama baš ništa da bismo joj po imenu i prezimenu mogli ustanoviti taj i takav takozvani "identitet"! Kuiš, to ti je to. Ti napišeš par tih idiotarija koje iziskuju cijeli dan tvoga truda, ja te nebijemnakurac obaška u tili čas, i kad se kao toliko puta do sada sve desi i prođe, ja ću i dalje biti ja, a ti, jeboteblog, moraš biti ti: biće rođeno do umre! Malo buš trajalo tu po Dolini Suza, malo đipalo po tih par ročkasa i dočeka Nove godine, nažalost ćeš najvjerojatnije nastaviti i vrstu novim egzeplarima te prirodne aberacije koju zastupa tvoj rod, i onda buš anonimo utrnulo, kao da te nikada na svijetu bilo nije. Ovo ti je ujedno i akme: vrhunac tvoga života zbiva se u ovom vrtoglavom trenutku, dok čitaš riječi koje ti ja upućujem! Ovo je najbliže što ćeš ikada biti bilo kome tko govori u ime Duha. Možemo se mi zajebavati sada do imendana, ali to je zgoljna činjenica i sva istina. I to odlično znamo i ti i ja i svi koji čitaju ove retke. Jebiga. Ti si ipak ti, a ja ja, i tu ni bog otac ništa više promijeniti ne može. Jer, ni sam Dragi Bog ne može promijeniti prošlost!

Dragi blog

- 17:00 - Komentari (2) - Isprintaj - #


View My Stats