NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 10.09.2007.

Post No 300

Rođendan Ivana Aralice

Image and video hosting by TinyPic

Na sam dan prevencije samoubojica,
rodio se Ivan Aralica;
njemu je dakle danas rođendan!
E pa sretan vam rođendan, književniče Aralica!
Piše li se štogod?
Vidite, zanimljivo, i sam tu i tamo nešto napišem,
ali meni je rođendan kasnije, u studenom,
na manje neveseo datum.
Kako ste, krepki starino, kako zdravlje?
Ružna su vremena otkako je Vranjo otišao iz crvene Hrvatske u bijelu,
- vi ste bili jako bliski, je li -
znao je pokojni diktator govoriti da se možete nevidjeti tjednima i mjesecima
a svejedno biste pisali kako on misli,
kao da ste se netom čuli u svezi nekog važnog državnog pitanja,
za koje više nitko ne haje, jer
djevojke nose kratke haljine,
mladići samo misle na brza kola i zaradu,
sve je danas run & gun,
i nitko ne jebe ni pol %
svehrvatsku pomirbu.
A šta ćete, moj dobri Aralica, tako to ide u životu,
u ovim krajevima gdje se nitko nije rodio i umro u istoj državi,
a očevi sahranjuju sinove,
oboljele od karcinoma povijesti:
ovdje vrijeme napreduje unazad,
razjedajući sebe sama,
i ne da je out of joint,
nego je ovdje teži dop u pitanju.
Još jednom, da po(d)vučem na kraju svog izlaganja,
sretan vam rođendan književniče Aralica,
a što se svijeta tiče,
ha čujte,
ja ne pamtim kad sam o njemu išta dobrog mislio!
Živjeli!

Image and video hosting by TinyPic


I MOJA RODJENDANSKA ČESTITKA ARALICI

Rodili ste se negdje gore ponad Knina
gdje i moja mati i pripadajuća domaća živina
konj, kokoš, iz prikrajka vuk
pamtite li s Anicom malom, akademiče, svetišni fuk?

Jednom je literat Fabrio o vama reko riječi grde
Naime, da Aralici čarape jako smrde

Mošte mislit fićfirić Fabrio
taj talijanski pederčić
vama tako kojem je djed bio Mlečić
odnosno ljuti morlak
To mi fakat diže tlak!

Sretan rođendan Ivane,
slasna jagnječa glava
bolja je nek sve gradske književne divane

IZGNANIK 10.09.2007. 18:40

Image and video hosting by TinyPic

Markiz!

PSI U GUZOVIŠTU

Čestitke trgovišnom psu,
što opjeva fukaru,
neposlušnu svojem
krivoustom caru.
Pita sultan Kopčića
"Šta ćeš da ti dadem?"
Kurca, kurca u buljager
i zemlje koliko moj konj Mlikota
istrči za jedan dan,
bim-bam.

10.09.2007. 20:37

- 18:19 - Komentari (3) - Isprintaj - #


View My Stats