NEMANJA: SMIRENOUMLJE

nedjelja, 15.04.2007.

My name is Ljubo. I made a joke!

Što je Ljubo Jurčić radio u HDZ-u 29. ožujka u 10.30?*

Image and video hosting by TinyPic

- Prva vrata desno, odmah do ulaza u HDZ, je škola poslovnog engleskog jezika Contego, gdje idem na konverzaciju - rasvijetlio nam je u sekundi sam Jurčić kad smo ga danas nazvali i pitali što je on doista radio u HDZ-u.

- A još me moja profesorica upozoravala da će biti problema ako me netko ondje snimi - našalio se.

Što je Jurčić radio u HDZ-u (prvi pokušaj)

Cveba, pa to je barem jednostavno:
Jurčić će biti premijer, ali ne i predsjednik SDP-a. Sanader jest premijer, ali ne će više biti predsjednik HDZ-a. Zato će Jurčić - sad ti već sviće, zar ne? - postati predsjednik HDZ-a, kako bi HDZ, izgubi li izbore i postane li Jurčić premijer, i dalje ostao na vlasti.
Jednostavno, zar ne?

Ova kombinacija gore zove se Velika Koalicija.
To ne mogu izvesti pikzibneri.
To mogu samo velike stranke i veliki igrači.
Na to je mislio i dr.Franjo Tuđman govoreći o "velikim idejama i malim narodima".
Sad samo da Louis sve to obrazloži i Amerima, pa da dobijemo placet i - idemo delat!

Image and video hosting by TinyPic
_______________

*Klasično obrazovani građani RH znaju da je na ovakvo pitanje moguć samo jedan odgovor: "Krao sam orahe!".

Za barbare: Klasično obrazovani građani, to su oni odrasli na "Alan Fordu". Ne znam je li to genijalni Briksi ili su Goscinny & Uderzo, ali spomenuto slavno ispitivanje ide ovako: nekog lika pitaju što je radio raznih nadnevaka u najrazličitija vremena; odgovor je uvijek jedan te isti:"Krao sam orahe." Jasno, već je taj odgovor sam po sebi nenadomjestivo iskustvo svakog mladog čovjeka u formativnim godinama, ali, tek sad sljedi masterpeace: "Jeste li ikada krali orahe?", glasi konačno pitanje.
Ne mogu pronaći pravi izraz za stanje u kojem se nalazi osoba koja prvi put pročita taj dijalog. Mislim da je Briksi bio vanzemaljac koji je, po obavljenoj misiji, odletio natrag na Sirijus B, ili u tajnu bazu. Gdje je tajna baza? Budale, kad bih znao gdje je, više ne bi bila tajna!

Image and video hosting by TinyPic

- 02:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #


View My Stats