NEMANJA: SMIRENOUMLJE

petak, 02.03.2007.

IN A MANNER OF SPEAKING tj. SUNSET

I just want to say...

Image Hosted by ImageShack.us

Evo kako mi je ovo palo na pamet*:

1. Skrolao sam po blogu i došao do slike Caspara Davida Friedricha, na kraju posta 'Imperija uzvraća udarac' ( Zalazak sunca (braća), između 1830/1835).

2. Iznad slike nalazi se tekst pjesme Tuxedomoona, In a manner of speaking. Pustio sam pjesmu, gledao sam sliku i pomislio...: to je definicija anakronizma!

3. ...pomislio sam kako je glazba Tuxedomoona savršeno dobro ozvučila sliku iz 19.stoljeća; to, i ništa više.

4. Trenutak kasnije, pao mi je napamet Weininger. Odmah potom i krhotina davne rečenice, napisane za prvoga dana prošlogodišnjeg boravka na Patoblogiji:"... ... a ti i ja, umesto po traku mesečine, sasvim nespokojni i anakroni, ..." Zanimljivo, i tu se spominje anakronost, ovaj put u asocijaciji na Bulgakova.

5. Napokon, pomislio sam da bi tako trebalo izgledati s onu stranu. Ne mir, nego spokoj. Razgovor u vječan suton i Tuxedomoon.

Ponavljam prizor:



________________________
*To što ljudima često nešto pada na pamet još nije dokaz da išta misle.


- 11:01 - Komentari (5) - Isprintaj - #


View My Stats