NEMANJA: SMIRENOUMLJE

petak, 22.02.2008.

Luce: nešto frapantno kao ja!

fur müch

Image and video hosting by TinyPic

Ističeš svojim divnim tijelom putenu ljepotu moju


Oni žive od mojih suza
A tvoja plava krv uzavre kad sam stijena
Oni se slade mojim ostatcima
A tebe uzbuđujem stamena

Kad visoko letim
Jedini znaš kako stići na tu visinu
Ti me voliš kad sam od svih bolja
(A to je često -
Često, u pičku materinu)

Ne tražiš da se stidim svojih razornih draži
Već se zajedno, pred ogledalom, jedno drugom divimo
Ni da se sputavam ne tražiš, ni da šutim
(iako te ponekad jezikom vrckavim naljutim)
Mi bolji i jači i ljepši
Među kukoljem živimo

Telefonom trljam bedra
Kad vidim da si ti
Ponekad me toliko uzbudiš
Da ti se, mokra, ne mogu javiti

A ti si zato još pohotniji i luđi
Upravo zbog moje nenamjerne šutnje
Među nama živi raznobojna vatra
Među nama nikad nema prave ljutnje

Ističeš svojim divnim tijelom putenu ljepotu moju
I mozak mi svojim genijalnim umom držiš u punoj snazi
Pa iako narcisi navodno smrde, mi mirišemo jedno drugom -
Natprosječni, jasno
U sivoj, prosječnoj vazi

Luce

- 14:20 - Komentari (14) - Isprintaj - #


View My Stats