NEMANJA: SMIRENOUMLJE

ponedjeljak, 15.10.2007.

eine kleine

LEBENSPHILOSOPHIE

Image and video hosting by TinyPic

Današnji je tempo života takav da ljudi ne stignu biti pametni.
Zato je nužno pisati kratke postove.
Takorekuć: Uputstvo za život.

Uz više-manje razbibrižne Lynchove fantazije, donosim tri štikleca koji, uglavnom, iscrpljuju univerzum suvremenog dinamičnog čovjeka: opisuju njegov položaj u Kozmozu (poput Schellera), potom odnos spram djevojaka i knjiga (Eros i Thanatos ili, ako hoćete, Natura & Kultura), te na kraju nude ne sasvim nepraktičan razlog za život.
Što biste više od jednog posta uopće danas mogli očekivati, ah, vi, vi nezahvalni ljudi!?

Bambi, David Lynch



OPĆENITO O KNJIGAMA I DJEVOJKAMA

Bijah jednom jedan luđak

Bijah jednom jedan luđak,
na dnu ulice mi kuća.
Imao sam mali dućan.
Prodavao sam žute knjige
ružičastim djevojkama.
Ali jednog modrog dana
nesta mojega dućana,
izgori mi, rastopi se.

Mislim, pitam druge ljude,
mora tako li da bude?

Drugi ljudi pametni su,
ne brinu se za te stvari.

Ivan Slamnig

David Lynch & Kenji Siratori - TOKAGE



O MJESTU I POLOŽAJU U SVIJETU

Abroad

Tickets are expensive. So are the hotels.
Names range from Rita to Juanita.
In walks a policeman, and what he tells
you is “You are persona non grata
in terra incognita.”

Joseph Brodsky

Absurda, David Lynch



RAISON D'ETRE

Kao što u kazalištu, na sjedalu u sredini parketa,
zato da ne sazmetate svojim susjedima, i dalje prisustvujete
– iz pristojnosti, jednom riječju –
prikazivanju neke drame napisane u zamornom stilu i
sa sadržajem koji vam se ne dopada, tako sam i ja živio
iz uglađenosti.

Villiers de l’Isle-Adam


- 18:03 - Komentari (9) - Isprintaj - #


View My Stats