NEMANJA: SMIRENOUMLJE

subota, 10.02.2007.

SAMOKRITIKA

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Samokritika je suprotnost mučnim sumnjama, koje pokapaju samopouzdanje.
Zdrava samokritika nije ništa negativno: nije preziranje sebe ni mučenje samoga sebe.
Samokritika vodi do spoznaje samoga sebe, djeluje oslobađajuće i čuva od razočaranja.
Ali: samokritika je jako teška. Ljudi koji su u dijeljenju kritike malo izbirljivi, često alergično reagiraju na kritiku njih samih.
Fanatici kritiziraju druge do uništenja, ali na sebi ne trpe nikakve kritike.
Kritika nerijetko nastaje prema motu: Što manje razloga, tim bespoštednije.
Često se u stvarnosti na ovaj način samo prikriva vlastitu nesigurnost i strah.
Kritika bez samokritičnosti je bježanje od sama sebe i od vlastite odgovornosti.
Zato može biti oslobađajuće da sebe kritički pogledamo u ogledalu.
Gdje sa samim sobom još nisam načistu?
Zašto sam tako agresivan prema drugima?

Tko se sam pogleda u ogledalo,
može doći do spasonosnih otkrića.
Tko je iskren prema samome sebi,
imat će i za druge više razumijevanja.
Ako želim popraviti svijet,
najbolje je da započnem od sebe
.

Glas Koncila, broj 12 (1552), 21.3.2004.


Image and video hosting by TinyPic

BUDNOST

Dominantno stanje svesti u kojem se nalazio član Partije.
Podrazumevalo je stalnu podozrivost prema svemu što se ne uklapa u zadati šablon mišljenja zacrtan u najsvežijim partijskim dokumentima.
Pošto je okosnica partijskog delovanja bila borba protiv spoljnjeg i unutrašnjeg neprijatelja,
a pošto, poznato je, neprijatelj nikada ne spava, to je i član Partije morao da stalno bude budan.
Neke šaljivdžije su partijske kadrove (v.) vrednovali po veličini i boji podočnjaka koje su imali.

(Živoslav Miloradović)


The Shining

Image and video hosting by TinyPic

Nemanja, bre, ne mislis li da je malo kasno ?

Nemanja
Za samokritiku? Nikad, drugarice!
Zapravo, čudite me!
A da se ispovedite?

Chan Li - Duh sa sikirom!
Uf, uf, uf rekao bi Vinetu!
Puno si ti nama toga lepog napriča ovdje ali postoji jedna velika opasnost kad sebe gledamo u ogledalo jer ono daje samo odraz.
Narcizam je najgora boljka od svih bolesti jer čovjek njeguje svoj odraz a ne sebe samog a ne prepoznaje razliku između sebe i svog odraza!
Čuvaj se ponosa i iznad svega se čuvaj TAŠTINE!

Nemanja
To je tocno, Koheletu!

Taština nad taštinama, kaže Kohelet, taština nad taštinama, sve je taština.
3 Koja korist ima za čovjeka od sveg rada koji je obavio pod suncem.
4 Jedno doba odlazi, drugo dolazi, a zemlja traje uvijek.
5 Sunce se diže i sunce liježe, ono stremi onom mjestu otkud se diže.
6 Vjetar ide k jugu i okreće se k sjeveru, vjetar se okreće, okrene i odlazi, i preuzme vjetar ponovo svoje ophode.
7 Svi tijekovi idu k moru, a more nije ispunjeno; prema mjestu kamo tijekovi odlaze, onamo, oni idu iznova.
8 Sve su riječi iscrpljene, ne može ih se više reći, oko se ne zadovoljava onim što vidi, a uho se ne napuni onim što čuje.
9 Ono što je bilo, to je ono što će biti, ono što se učinilo, to je ono što će se učiniti: ničeg novog ispod sunca!
10 Ima li jedna stvar o kojoj se može reći: »Gledajte, to je novo, ovo! - to postoji već stoljećima koja su nam prethodila.
11 Nema nikakvog sjećanja o vremenima prošlim; glede sljedbenika koji će doći, neće ostati o njima nikakvog spomena kod onih koji će doći poslije.

Image and video hosting by TinyPic

Cadence and cascade
Kept a man named jade;
Cool in the shade
While his audience played.
Purred, whispered, spend us too:
We only serve for you.

Sliding mystified
On the wine of the tide
Stared pale-eyed
As his veil fell aside.
Sad paper courtesan
They found him just a man.

Caravan hotel
Where the sequin spell fell
Custom of the game.
Cadence oiled in love
Licked his velvet gloved hand
Cascade kissed his name.

Sad paper courtesan
They knew him just a man.


Chan Li - Duh sa sikirom!
Opala! Pa mi imamo filozofa koji vlada sa analizom! Dokle ste dogurali sa Hegelovom i Marksovom dijalektikom druže?

cveba
nije opala nego oplaaaaa, thanks amice, ja sam izbezumljena, my love flote for you, c'est la vie...who knows, who cares...i onda harmonika kao da smo u parizu, ti bokca, senzacionalna jedna vecer, merci.

Nemanja

Ti si izbezumljena? Ahahahhahaha...kako taktično, kakav smisao za humor, kako profinjeno retorično! Da izbezumljena! Opalaaaaaaaaaaaaaaa!
Tu se slobodno može kazati: Vitium Artis!

Nemanja
Do Gradiške, druže.

Image and video hosting by TinyPic
Chris Mars

Chan Li - Duh sa sikirom!
Hmmm...?
Zanimljivo!
Cveba mi zabranila komentiranje na blogu.
Namanja se počeo koristiti latinskim.
Pa čovjek poput mene bi mogao izgubiti ovo malo preostalog razuma, što bi za mene osobno bio ogroman gubitak.
Nemojte se plašiti jer sam se ozbiljno susreo samo sa matematičkom analizom na FSB-u, Hegelovu fenomenologiju duha sam počeo čitati prvi put sa 17 godina i nisam kurca kužio ope' sam pokušao par godina poslije i to je bilo uzalud pa sam za istinom počeo tragat u ludnicama i zatvorima jer je tamo istina ogoljena do koske.
Cvebi ne zamjeram što je zabranila komentiranje jer trenutno niti jedan psihijatar u Zagrebu ne želi imati posla sa mnom što vjerovatno znači i u cijeloj Hrvatskoj.
Tako da sam preveliki zalogaj za nju jer čisto sumnjam da je specijalizirala Psihijatriju.
Vjerujem da ste pročitali gomilu knjiga i da ste većinu pročitanog shvatili.

Nemanja
Moraš i ti shvatiti nešto: ne radi se o tome da si ti bilo kakav zalogaj za nekoga, jer te nitko ovdje ne doživljava kao medicinski izazov/fenomen, nego upravo zato jer si ti ovdje najprije čovjek, duševno biće, nikoga ne možeš obvezati na to da se njome bavi ako to iz bilo kojeg razloga ne želi! Mislim da je to fer odnos i ne možeš ni dottoresu ni mene kriviti što izbjegavamo o tebi govoriti u kategorijama psihoterapije. Ovo je pogrešna ludnica, stari!

Image and video hosting by TinyPic

Dođe mala Nefertiti u školu, učiteljica kaze: - Djeco izvadite pločice,
grebat ćemo diktat.
Mali Egipcani izvade pločice i učiteljica počne: - A sad pišite: Naš bog
Amon Ra je jako prepotentan...
Mala Nefertiti digne ruku:
- Oprostite učiteljice, ja sam bila bolesna prošli tjedan, ne znam piše li
se "prepotentan" s dva ili tri kurca?

FROM THE BEGINNING

There might have been things I missed
But don't be unkind
It don't mean I'm blind
Perhaps there's a thing or two
I think of lying in bed
I shouldn't have said
But there it is

You see, it's all clear
You were meant to be here
From the beginning

Maybe I might have changed
And not been so cruel
Not been such a fool
Whatever was done is done
I just can't recall
It doesn't matter at all

You see, it's all clear
You were meant to be here
From the beginning


Image and video hosting by TinyPic


njetocka

Trust in me, just in me
Shut your eyes and trust in me
You can sleep safe and sound
Knowing I am around

Slip into silent slumber
Sail on a silver mist
Slowly and surely your senses
Will cease to resist

Trust in me, just in me
Shut your eyes and trust in me


Nemanja
"Trussst in me
Jussst in Me
Ssshut your Eyesss
and trussst in me

"Ssslip in to sssilent ssslumber
Sssail on a sssilver missst
Ssslowly and sssurely your sssensssesss
Will csseassse to resssissst"

Draga moja Kaa, ti bi mene hipnotiziralaa i progutalaa!
A znaš li ti, Njetočkaa, da je Sterling Hollaway, koji je kao Kaa pjevao "Trust in Me", posudio svoj glas i Cheshireskoj mački u Alisi!?
A, kako je svijet malen? Ili je to samo svijet nas malih?

I, sad, na kraju, cukar: znaš li na kojem albumu Siouxie pjeva tu pjesmu?
'Through the Looking Glass'!
Trussst in me
Jussst in Me!

Image and video hosting by TinyPic
The Sandman

- 22:46 - Komentari (20) - Isprintaj - #


View My Stats