NEMANJA: SMIRENOUMLJE

četvrtak, 23.08.2007.

LASTANOV USKRS

NA VASELJENI JE PRAVO SLAVLJE!

THE BEST BELIEF MONEY CAN BUY


Iz žena je najbolje istjerati Zlo tako da im se utjera dobro.

Nemanja

Image and video hosting by TinyPic

Moja iznenadna metanoja, ili konverzija, imala je zaprepašćujuć a blagotvoran učinak: nebrojeni me pišu, mole za savjet, traže pomoć - rječju: vape!
Kao što je opštepoznato, sile su Zla nema tome davno prokazale Lastana: nakon Djeda Mraza pao je i pretposljednji prijatelj nejakih; ostao sam samo ja, blagomirisni Car Nemanja, večan, svečan, lep.
I sve dok čujete pucnje s Ljubina groba, znajte da na njemu ima tko da vas vodi kroz život, tj. ja ću da vam kažem.

Od danas, ni 24 časa dakle po velelebnoj enciklici Dona Kaćunka o imenu, liku i djelu Nemanje Cara Vaseljenskog, otvaram prvi javni ispovijedni Ured za strah i drhtanje, savjetovalište za sve male i ranjene, zabludjele i zalutale, ili jednostavno dovoljno materijalno zbrinute da si mogu priuštiti par utješnih riječi jedinoga vašeg druga i prijatelja, Arhata Nemanje, Pantokratora svih zemaljskih i nezemaljskih oblasti i Ktitora Kosmosa.

Evo, recimo, što na primer interesuje današnju mladež:

- Nemanjo, znao sam da nećeš moći odoljeti da se ne iskažeš u disciplini u kojoj si bez premca u cijeloj blogosferi - u teologiji. Ti si, doduše, u teologiji i ispred naših dragih Zvona, Valtera i Dona, pa se nadam da ćeš ih i na tom polju lijepo postidjeti. Ja ću ti, s vremena na vrijeme, postaviti kakvo konkretno pitanje. lijecenikatolik

- Liječeni, predragi, samo izvoli.
Ti znaš da sam ja spreman svakome pokazati njegova Boga! NEMANJA

- Pol slova mi beži, a bojim se vlastite rekonstrukcije. skaska

- Možda si disleksična. NEMANJA

- Bože obratio si mi se. skaska

- Obratio bih ti se ja i prisnije, samo da znam da nećeš odmah navaliti na mene. Umoran sam već od tog razvrata. Možemo li biti samo prijatelji? NEMANJA

- Nesho, tvoja veze kod nebeske administracije su toliko cvrste da sam se ja morala pre-registrirati, sotonska posla ! cveba

- Satanelu je, nakon pada, otpao ovaj el kao oznaka plodnosti, da vas ne opterečujem kabalističkolingvističkim pojmovljem. To znači da on kao angel jest, po definiciji, čista inteligencija, tj. briljantan teolog, ali nije umjetnik - nemre više stvarati. Zato ne bih kazao da je otvaranje novoga bloga, kao akt kakve-takve kreacije, djelo Nečastivog. Prije će biti da je riječ o blagoj neurozi. Trebala si pričekati dan, dva, i sve bi bilo OK. Ah, nestrpljivice!

- Dragi Care danas kad sam stala elektronsku vagu pokazala je točno 66,6 moje težine.
vražja posla s tom težinom nakon poroda. lijepo je da si dobar sa don kaćunkom.nemoj pomisliti da te žicam žnoru kod njega da istjera tu vražju težinu s mene pa da budem idealnih 55,5 ; ja bi ustvari rado bila teža. heheh jel' moš vjerovat. mislim da bi mi ti u tome mogao pomoći, ali nisi lud da to želiš.nego...nekako sam pomislila da imaš još dobrih prijatelja, recimo don gavin i dona ivana.
bok i cmok! lolina


- Iz žena je najbolje istjerati Zlo tako da im se utjera dobro. Volio bih ti u tom smislu 'otežati' stvari.

Dakle, kao što vidite, izravan kontakt s mladima, živa komunikacija i dijalog u postkoncilskome duhu kao i otvorenost spram svih problema što izviru iz autonomije ovozemne realnosti, temeljne su karakteristike našeg savjetovališta.

Vi se i dalje javljajte sa svojim problemima. Iako nas u biti ti problemi ne zanimaju, na neke ćemo od njih promptno odgovoriti.

Drago nam je naime da imate problema. To nas neobično veseli.

A ako nekako možemo pripomoći da se vaše muke umnože, nitko sretniji: Vekše trplenie, lakše spasenie!

Image and video hosting by TinyPic
IZDVOJENO

IZGNANIK

Done, veoma sam vam zahvalan na konciznom odgovoru u vezi broja ljudi na misi zadušnici i iskrene molitve. No, imam još jedan problem u vezi očevog nasljeđa. Naime, on je i našoj Župi u Novom Zagrebu u onoj istoj kod javnog bilježnika neovjerenoj oporucu (također bez potpisa svjedoka) ostavio i svoju dosta vrijednu i skupu violinu iz 19. stoljeća. E, ja nisam tu violinu odnio u Župu, nego sam je posudio jednom polutalentiranom violinistu, mom poznaniku da na njoj svira jer sam mislio da je bolje da se na njoj svira i da je održava netko tko voli glazbu. Također su me mnogi upozoravali da bi naš župnik kad mu je donesem jednostavno mogao prodati tu violonu bilo kome a s novcem nadograditi nesto na crkvi ili nesto slično. Tješim se da tu violinu kad-tad mogu ipak predat Svetoj Crkvi jer otac nije naznačio u oporuci rok predaje. Ne znam da li ovim odugovlačenjem posljedneje volje činim veliki grijeh, i čak nisam siguran da ću tu violinu uopće predati crkvi... možda je prodam kad mi zagusti financijski u životu, a to se vrlo lako može dogoditi. Unaprijed hvala na odgovoru na ovo, za mene pomalo komplicirano i osjetljivo pitanje.

NEMANJA

Dragi Izgnaniče, ti vrlo dobro znaš da je velika većina angeleka, takozvanih puta, na slikama renesanse i baroka, da ne govorimo o neo-stilemima, opremljena ili lukom i sulicama, kao atributom ljubavi, ili pak violinom, kao atributom tzv. glazbe sfera, da ne palamudim: prisustva samog dragog Boga u ovozemaljskim danima i poslovima. Stoga je vrlo lako dokazati da je i ova konkretna violina o kojoj ti govoriš bila na neki volšeban način tek na posudbi u vašoj maloj i očito disfunkcionalnoj obtelji: paradigma je violine, da budemo platonički dosljedni, u našim rukama, na Nebesima, a ova sjena sjene od historicističke blijede kopije violine po kojoj je tandrkao i cviljugao naraštaj tvojih predšasnika, samo je kratkotrajna pozajmica Duha krhkom i tvarnom, eo ipso prolaznom i propadnom rodu kojega si i ti vidimo škrt i nezajažljiv odvjetak. Summa summarum: Violina je samo vraćena svom pravom vlasniku. Kao što je Mozart samo instrument u rukama Božjim, na kojem dragi Bog svira najlješu nebesku melodiju otkako je svijeta i vijeka, te s tom glazbom Wolfgang ima baš koliko i Saglieri, apsolutno ništa dakako, jer ionako nije do njegove volje kad će kroz njega Bog zasvirati kakav valtzer a katkad i polku, baš tako stvari stoje i s našom violinom: tek u rukama produhovljena, svećana i sveštena lica taj će instrument zasvirati nes-tvarnu glazbu Sfera! I tebi je u toj perspektivi do sitnih profita i koristi? ""Pogledajte ptice nebeske! Niti siju, niti žanju, niti sabiru u žitnice, i vaš ih Otac nebeski hrani. Zar vi niste mnogo vredniji od njih?" (Matej 6, 26.) Moj Izgnaniče, do tebe nam je posebno, kao do izganog, kao do odbačenog kamena, stalo. Zato nam nemoj otežavati situaciju i pokušaj da ti, uskraćivanjem ovog lijepog instrumenta, pomognemo. Uostalom, odsvirao si ti svoje: da je bilo suđeno, violina bi i danas bila u vašem vlasništvu! Tko vam je kriv.

- 15:29 - Komentari (12) - Isprintaj - #


View My Stats