NEMANJA: SMIRENOUMLJE

utorak, 23.01.2007.

SaMSara

Image and video hosting by TinyPic

Jer, vidiš, osim nepostojanog a, postoji i razlika u velikim slovima: M i S.
SaMSara


Samsara refers to the cycle of reincarnation or rebirth in Hinduism, Buddhism, Jainism, Sikhism and other related religions.

Samsara is derived from "to flow together," to go or pass through states, to wander. Mostly a great revolving door between life and death and a new life reincarnated cycle of life. Also known as a game in ancient India.

Samsara, the Sanskrit and Pali term for "continuous movement" or "continuous flowing" refers in Buddhism to the concept of a cycle of birth (jati) and consequent decay and death (jaramarana), in which all beings in the universe participate and which can only be escaped through enlightenment. Samsara is associated with suffering and is generally considered the antithesis of nirvana or nibbana.

Sljedi školski primjer poezije u prozi. Ovaj dijalog morao bi imati svaki hrvatski blog koji drži do sebe, kao nekoć poštene hrvatske seljačke kuće Radićevu sliku.

Svemu je prethodilo nehajno moje pitanje Luciji:

Lucija, sviđa li ti se ova dosjetka o jeseni u kojoj s lišćem otpadaju i majmuni s grana? Zar to nije divno? Htio sam ti je poslati sms-om, ali, znaš kako je... Nemanja 21.01.2007. 17:58

• @Nemanja, zaboravih ti odgovoriti na pitanje, dosjetka je mljac, daj meni uputi neku, želim da mi tepaš kao da sam tvoja Samsi, možeš me, intimno, zvati SMSi. Luce 21.01.2007. 21:34

• O jebo te, ova mi je najjača dosad. Luce 21.01.2007. 21:34

• Ne mogu izdržati, moram još ovo reći, jedina razlika između mene i Samsi je nepostojano a.
Divite se mojoj duhovitosti, što čekate?!? Luce 21.01.2007. 21:41

• Aaaaa, sad mi je jasno, Nemanja, pročitao si moj post, ulovila sam te counterom, sad sigurno želiš biti sljedeća žrtva kad dobijem napad, e, ne može, stani u red, Vilenjak je sada na redu.
Ajde Luce na spavanje.
No, dobro, idem
. Luce 21.01.2007. 21:57

@Nemanja, ihihi, jebe se meni, ja imam papire za svoju bolest.
Imaš li ti za svoju?

• Luce, papiri su ti loše napisani. Ahahahaha....koja fora! Luce će popizdit. Nemanja 22.01.2007. 01:08

I SAD, ONE AND ONLY, SaMSara!


Luce, očito ti je Samsi lijepa riječ (možda želiš da se s njom poistovjetiš?) kad razlike između nje i SMSi svodiš na tu jednu. jer, vidiš, osim nepostojanog a, postoji i razlika u velikim slovima: M i S.
ali evo, da se izrazim u prenesenom značenju, ja mislim da si i ti postojana, luce. u dijakritici i interpunkciji.
čini mi se da ti je toliko loše da se toplo nadam da će odnekud da izroni lolla da ti pomazi dupe svojim okicama, a od čega bi obje mogle imati korist: ona možda stekne mogućnost spektakularnih uvida, a ti ozarena i oraspoložena možda se motiviraš pa joj napišeš pokoji stih. kroz post, naravno.
čisto da ovdje ne sišeš sintaksu od koje ti se priviđa.
samsara 22.01.2007. 09:15


• Luce: ahahahhahhahahhahahhahahahaahahhhahhhahahaha.....hahah...joj, draga moja Lucija, ti znaš da nisam zloban, ali tako ti i treba! Tko s djecom* liježe, popišan ustaje!

Evo ti sad:
1. Samsi je lijepa riječ, a ti možda želiš da se s njom poistovjetiš?
2. Možda to želiš, kad razlike između nje i SMSi svodiš na tu jednu. (Ovo mi je favorit: i kao rečenica, i kao misaona cjelina! Fora ti je vrlo, to je otprilike to!)
3. Da se Samsi izrazi u prenesenom značenju, ona misli da si i ti postojana.
4. Ti si u prenesenom značenju postojana u dijakritici i interpunkciji. (Genijano!)
5. Samsi se nada, toplo, da će odnekud izroniti Lolla da ti pomazi dupe svojim okicama!
6. Od tog maženja guzice okicama, Lolla možda stekne mogućnost spektakularnih uvida! (ahahhahhhahha....ovo je bravurozno, naprosto fanatastično; iako, ja nisam takav optimist.)
7. Ti, od maženje guzice okicama ozarena i oraspoložena, tj. motivirana, možda napišeš Lolli pokoji stih. (Ovo je najsloženija misao traktata: guzica se mazi okicama, od toga se ozariš, i oraspoložiš, to te motivira da, možda, napišeš stih, ali ne sebi, nego njoj, Lolli. I to ne svaki stih, nego pokoji! Zašto ti ne pišeš ovako složene rečenice, SMSi?)
8. Te stihove napišeš kroz post, naravno! (Ne znam shaćaš li koliko je ovo genijalno: nakon složene rečenice o guzici, okicama, motivaciji i pokojem stihu, Samsara kaže, lakonski: kroz post, naravno. Shvaćaš li ti, Luce, što se zbiva u glavi osobe koja nakon spektakularne, izriče sada ovako lapidarnu misao!? Samsara je guru! Ona nije od ovoga svijeta.)
9. Ti ćeš taj post napisati da ne sišeš sintaksu od koje ti se priviđa.
Luce, jebiga, sjebala te je Samsi samo tako. Od ovoga ne može bolje. Zato, kao što vidiš, svi šutite k'o kurve i gledate u pod. Ili u nokte. Nevjerojatno!
Samsara, molim te pošalji mi sliku - jer ja ne mogu karat ružne komade - pa ako si barem u pola lijepa koliko si pametna, htio bih te još večeras nešto pitati.
Javi se!
Poštom, ne postom, naravno.

Nemanja 22.01.2007. 17:23

• Uzet ću ovo. Luce 22.01.2007. 19
________________________

* Izvorno je rečenica glasila: Tko s dijedom liježe, popišan ustaje.
Na Lucinom blogu, gdje je sačuvana u originalu, mogao sam samo dodati: kakav genijalan inkontinentan tipfeler!

P.S.

Samsara, ti si meni stvarno medena. ne, zbilja, bez jebe. majstorski opis. odlično mi je ovo gdje ja izranjam kao amfitrita*. predložila bih ( ako se slažeš) da razradiš ovaj dio s maženjem okicama. ja bih recimo izbacila okice i stavila nos. razmeš? mala promjena. sitna intervencija koja bi toj cijeloj stvari dala snagu. razmeš me? izranjanje, nabadanje i konačno spektakularan uvid- prosvijetljenje i ispunjenje. inače? lolla 22.01.2007. 20:07
__________
*Amfitrita (grč. Amphitrítę) kći je morskog boga Nereja i njegove žene Doride, Nerejida, morska božica i Posejdonova družica.
Amfitritino potomstvo bili su i tuljani i dupini s kojima je često portretirana. U umjetnosti je obično prikazivana uz Posejdona ili u vožnji kočijom koju su vukli morski konjici ili ostala stvorenja mora. Odjevena je u kraljevsku odjeću i imala mrežicu u kosi. Često je u poeziji bila personifikacija mora.


P.S.S.

Nemanja, ljubavi, oprosti, ali večeras ne mogu biti duhovna, zapela mi je sintaksa u grliću.
Molim te da se večeras istreseš po Samsari, znam ja što su potrebe muškarca, večeras si slobodan da budeš ono što si oduvijek želio.
Ja se, uzgred budi isisano iz sintakse, idem malo jebati okolo. Kissić, i snimaj što Samsi viće za vrijeme odnošaja. Luce 22.01.2007. 20:40

@Luce, istresam se. Ne vjerujem da znaš što su potrebe muškarca, jer sumnjam da si ikada imala pravoga muškarca, npr. poput mene, ali da znaš da me silno brine to što se jebeš okolo. Ja sam naime ekološki svjestan (večan, svečan, lep), pa sam, kao takav, zabrinut za okoliš. Kad čujem da se tako tjeraš, kao da sam čuo da je bijesna lisica uokolo sela! Inače, SaMSi je neobično tiha za svoje godine i orgazme, mada, opet, to je danas sasvim normalno ponašanje: u krevetu se ovih dana, i noći, ionako svatko jebe za svoj orgazam!

SaMSara UZVRAĆA UDARAC

Image and video hosting by TinyPic


Dođi, dođi, dođi, dođi
do Kizze.

Kizzo, ova se figura zove opkoračenje.
I dok ja tako prenosim dio misli u sljedeći stih a ti mi se zabavljas z kurtzom, koji je - Baka kaže - nenužno zlo, kontempliraj sljedeću pesmu, pitajuć se razumiješ li haiku stihove Jože Prudeusa:

Čudak, čarobnjak,

čađavih ruku, čini

čista čudesa.


A sada da te naučim interpretativnom čitanju pesme:

1. Prvo sledi emocionalno-intelektualna stanka;

2. Potom objava doživljaja i njihova korekcija;

3. Konačno, u svoje sveske zatefteri dojam o pesmi. Zabilježi detalj koji si zapamtio.

Pozz, LOL


Image and video hosting by TinyPic

Datta. Dayadhvam. Damyata.

Shantih shantih shantih

OM SHANTIH? RAT JE OTAC SVEMU I SVEMU KRALJ! NEMA MIRA UNTER DEN LINDEN!

lolla ja tebe razmem, a razmeš li ti mene? tek da ti ukažem da nije reč o običnom (nosnom) uvidu već o spektakluarnom. ako i dalje ne razmeš, a što ja tu mogu. ne krivim sebe ako nisam jasna. onda sam nejasna. inače o kakvoj ti snazi pričaš? o onoj za prepucavanje? nije mi to bila intencija. inače ok, reci mi koje je boje crveno?

luci sam opet (da je citikujem) "ušla u post". kako predvidivo.
nemanja, ne sjećam da sam ti se obratila ovaj put, ali ti se zdušno trudiš tj. mlatiš u krug (kad smo već kod samsare) crkavicom kurca svoga u svoj verbalnoj 'žestini'. tiha sam ti? ha, možda zato što nam se ne podudara senzibilitet izričaja i možda zato što držim da mrvicu više poetičnosti ipak ima u gutanju i sisanju, nego u pisanju.

Inhibitore: ma nabijem te nakurac:) samsara 23.01.2007. 00:22


@SaMSara, nije uopšte problem to što si malo pretiha za moj ukus: ti samo lezi i uživaj, a ja ću već da te dobro istaslačim i obavim sve kako treba; što se mene tiče, smatraj se pojebanom!
Nego, da proanalizujemo ovaj pasus posvećen Nemanji, tj. meni:

1. Nemanja, ne sjećam da sam ti se obratila ovaj put,.......... 1 point (za ispušteno se)
2. ...ali ti se zdušno trudiš tj. mlatiš u krug........................56 points (za truditi se=mlatiti u krug)
3 ..mlatiš u krug (kad smo već kod samsare)...............50002 points (za cycle of rebirth, SaMSara)
4. crkavicom kurca svoga............................................15000 points (za eufoniju, unatoč pušingu)
5. crkavicom kurca svoga u svoj verbalnoj žestini..........34728 points (za kompliment)
6. tiha sam ti?.............................................9999999989999 points (nema veze, ljubavi!)
7. ha, možda zato što.....................11111111111112111111 points (za pokušaj opravdanja!)
8. ha, možda zato što nam se ne podudara senzibilitet..........1 milijun poena, za objašnjenje koje nadilazi sva moja očekivanja: dok te jebem ti si tiha možda zato što nam se ne podudara senzibilitet! Ingeniozno! Proveo bih cijeli život u neznanju zašto si bila tiha u ovom strašnom času (Stamać, Sanader, 1992, Split: Laus), no ti si to clare et distincte rastumačila: jer nam se ne podudara senzibilitet! Chapeau!
9. ...ne podudara senzibilitet izričaja....................................5 milijardi poena
(Jebiga, a koliko bi vi dali za objašnjenje ženi koja vam kaže da je tiha - dok je ubijate od kurca - možda zato jer vam se ne podudara senzibilitet izričaja! Ja bih dao i 5 hiljada ojra, a ne samo milijdardi poena, samo da to čujem i uživo! Samsi, nazovi me, molim te, i ponovi mi tu rečenicu! Nemam drugih želja!)
10...i možda zato što držim da mrvicu više poetičnosti ipak ima u gutanju i sisanju, nego u pisanju. Infinitezimalno puno mirijadi poena, tj. više poena no što je Budhino neznanje! Jebiga Luce, opet te je Samsi sjebala, pa makar i posredno: Lucija, ti jesi moja poetesa, ali, tvoji stihovi:

"Prije nego izvadiš kurac, oralno zadovolji moje rečenice,
jer ni ja ni one ne padamo na jebački pedigre,
preskoči smoking i lizing i peting,
porječkaj se sa mnom
umjesto predigre."


samo su noćni lahor u hramu sudbine spram riječi koje suše usne kao mrtvi jezici:

"....više poetičnosti ipak ima u gutanju i sisanju, nego u pisanju."

Devojke, uklešite ove reči kao epitaf u svoja kamena srca!
Samsara, devojčice, nemam reči.
I ja sam tih.
Kao Don.
King.

Opera Finis

Image and video hosting by TinyPic

- 00:44 - Komentari (5) - Isprintaj - #


View My Stats