NEMANJA: SMIRENOUMLJE

četvrtak, 29.11.2007.

ZAŠTO VAS HAKIRAJU?

PHISHING

ovaj je tekst pod pokroviteljstvom Sv.Ante

Image and video hosting by TinyPic

Prije no što nekoga izvrijeđam, ja još jednom, da umirim savjest ili naprosto zbog alibija, osobno čovjeka pitam je li tako kako sam čuo da jest, tvrdi li zaista to što sam dočuo da govori itd.; u svakom slučaju, raspitam se o istini.
Ni ovoga puta nisam mijenjao navade: pitao sam na Blogu.hr zašto se događaju ovi hakerski napadi.
Evo zašto: kliknite li na phishing saznat ćete sve o tome.
Oni koji nemaju živaca čitati engleštinu trebaju od nepoznatih stričeka prestati uzimati bonkase.
Naime kaj...
Kao što kažem, prije no što krenem u revoluciju, ja ponajprije provjerim who is who: ispada da je ovoga puta Blog.hr - neugodno mi je i kazati! - nedužan, jer zaista nitko nema ništa s našom privatnom naivnošću.
Ona je glavni i jedini krivac.
Na naše e-mail adrese stižu mailovi koji, navodno u ime Bloga.hr, traže naše osobne podatke: korisničko ime, lozinku.
Nemreš bolivit, ali poneki bloger nasjedne na prevaru i dobrohotno i naivno informacije pošalje vjerujući da ih šalje uredništvu Bloga.hr.
I, to je to! Tu nije kraj, ali je početak kraja. Vašeg bloga.
I tu Blog.hr, zaista mi je to teško priznati, nemre ništa.

Znam...Znam da će sada krenuti: ali ja nisam...
Vjerujem. Vjerujem da su mnoge od vas hakirali i drukčije.
No, ovo je samo prva pomoć: upozorenje što nikako ne treba činiti i kako se, za prvu ruku, možemo sami zaštiti.
O ostalome svakako valja razgovarati s uredništvom Bloga.hr.


- 18:06 - Komentari (9) - Isprintaj - #


View My Stats