NEMANJA: SMIRENOUMLJE

srijeda, 16.05.2007.

Veli meni moj drug M.:"...bas je slatka. pobeda srpske gypsy lezbo cini cuda u odredjenim krugovima u trubiji. (izrazito ja 16.05.2007. 16:01)"

Image and video hosting by TinyPic

I iz drugog ugla:

Image and video hosting by TinyPic

Toliko neka bude rečeno o Srbiji.

O Hrvatima nešto više: mislim da je ovo treći put da Hrvatska dodjeljuje Srbiji 12, znači maksimalan broj bodova. Nisam mislio da ću to ikada učiniti, ali moram citirati Ribafisha:"Barbara PS Kolar (ko pogodi kaj je PS ima 6 pivi) koja na perfektnoj engleštini dodijeljuje ispred hrvatskog žirija treću godinu za redom Srbiji 12 bodova. Ko sjedi u tom žiriju? Ko je Hrvatska? Može li se to dobiti napismeno pa da upoznam ljude zbog kojih će mi jednog dana laponski transeksualac reć da smo mi ona balkanska govna koja dijele međusobno bodove ko spolne bolesti."

Vidiš, točno kaže Ribafish: Hrvatska već treći put dodjeljuje Srbiji 12, što znači da smo ili uvjereni u superioran srbijanski glazbeni genij pa nas više ništa ne izenađuje, ili nas upravo zbog tog razloga, ili nekog drugog, ništa više ni ne zanima, ili smo, a to će najprije biti, balkanska govna koja trguju bodovima po regionalnom južnoslavenkom ključu, jer sme mi prefrigani, Bara, čkomi, puno je tu v igri, puno, a mali horvatzki človek nigdar ni bil tram taram pam pam, i Krleža i jen-dva-tri, i gore firmamentum i zvijezdano nebo a dolje, megle, kervavi pes i imperativ i nešto je mutno u nama, malim horvatzkim ljudekima koje ja, za ovu priliku, nabijem na kurac stameni horvatzki tako da odmah sedam lubenica nosim, što je sad sasvim druga priča...
Gdje sam ono stao...ah, da, govna smo mi, da, ali to je jučerašnja vijest.
Nego, jesi li znao da ste i vi? Ne?
Zakaj? Pardon, da, kaj nije jasno...zakaj ste vi govna?

Ma daj, molim te, prosil bi te, dragi, kon-cen-tri-raj-se!
Srbi šalju 'gyps lezbo', kako ti to kažeš, a da prevedem za ostale Srbe: Ciganku lezbijku u Finsku na Evrosong? Ha, ha, ha, pa zbiljam ste kvarni, majke vam ga nabijem!
Takvog ste čoveka našli da falsifikujete!
Sledeće godina nastupit će sljepi crni Židov iz Paraćina s pratećim bandom patuljaka iz Borskog rudnika bakra; moram li govoriti da će ga na pozornicu beogradske Arene dovesti invalidni njemački ovčar piše Hund al' piše i Mile okružen s pet malih kučića!

Sačuvaj nas bože Srbije kad uđete u EU!
To što rade Bosanci, zbog čega Nemanju "savršeno boli kurac za Jaslinu, ili kako se već zove ta redateljka", iskrena je ispovijed osuđenika na smrt spram onoga što ćete vi raditi ne bi li staroj kurvi Jevropi prodali spikicu da je istina života tamo gdje se živi u dreku.
Cigani? Molim lepo, idemo, Cigani lete u nebo, ajmo, đelem, đelem, malo dilam čorore romesa, ajmo bre Cigani jebemliga, pa neću ja dva puta da govorim, šta je pričam, ajde, pa barem ste vi za Evropu bez granica! Koliko treba Cigana, je li Jean Jacques, pet, šes', više, odlično, Kusto, ajmo, daj još jedan vagon Cigana, idu k'o alva...

Pomoz bog, junaci, ako se tako kaže.




- 20:06 - Komentari (7) - Isprintaj - #


View My Stats